Geografija v šoli

  1. 2012
     30

    številka: 1/2 (2012)
    številka: 3 (2012)
    Medpredmetni pouk na primeru zračnega tlaka (številka: 1/2, 2012)
    Podnebne spremembe v prihodnosti in negotovost njihovih napovedi (številka: 1/2, 2012)
    Podnebne spremembe na Slovenskem v zadnjem tisočletju (številka: 1/2, 2012)
    Podnebni trendi po letu 1850 (številka: 1/2, 2012)
    Geografska tekmovanja kot oblika vzgojno-izobraževalnega procesa (številka: 1/2, 2012)
    Sončevo obsevanje Zemlje, vremenski in podnebni generator (številka: 1/2, 2012)
    Dileme poimenovanja tipov podnebja v osnovni šoli (številka: 1/2, 2012)
    Vzroki za spreminjanje podnebja (številka: 1/2, 2012)
    Kjer vreme ne šepeta - vremenske in podnebne značilnosti vzpetih pokrajin (številka: 1/2, 2012)
    Topoklimatska pestrost Slovenije (številka: 1/2, 2012)
    Mestna klima na primeru Maribora (številka: 1/2, 2012)
    Obravnava podnebja v gimnazijskem programu (številka: 1/2, 2012)
    Učni sklop podnebje v gimnaziji (številka: 1/2, 2012)
    Podnebne klasifikacije in pouk geografije (številka: 1/2, 2012)
    Obravnava podnebja v 6. razredu (številka: 1/2, 2012)
    Obravnavanje učne teme Podnebje Afrike (številka: 1/2, 2012)
    Onesnaženost zraka kot posledica emisij in lokalnih vremenskih pojavov (številka: 1/2, 2012)
    Evropska unija v šoli, priročnik za učitelje (številka: 3, 2012)
    Obisk muzeja na geografski ekskurziji (številka: 3, 2012)
    Naravni rezervat Doberdobsko in Prelosno jezero (številka: 3, 2012)
    Priznanja društva učiteljev geografije Slovenije 2012 (številka: 3, 2012)
    Tuvalu in njegova ranljivost na dviganje morske gladine (številka: 3, 2012)
    Specifičnosti poučevanja geografije v srednji šoli za odrasle (številka: 3, 2012)
    Učni poligon za ekoremediacije na Dolenjskem tudi za geografsko izobraževanje (številka: 3, 2012)
    Evropska identiteta v geografskem izobraževanju (številka: 3, 2012)
    Didaktična načela pri pouku geografije (številka: 3, 2012)
    Geografska ekskurzija na Ravensko (številka: 3, 2012)
    Terensko merjenje in interpretiranje podatkov z računalniškimi vmesniki (številka: 3, 2012)
  2. 2013
     30

    številka: 1 (2013)
    številka: 2/3 (2013)
    Projekt vremenske opazovalnice v 3. razredu osnovne šole (številka: 1, 2013)
    "Matogeografija" - kjer se srečata geografija in matematika (številka: 1, 2013)
    Raziskava o medpredmetnem povezovanju geografije in zgodovine v gimnaziji (številka: 1, 2013)
    Povojni demografski procesi v BIH (številka: 1, 2013)
    Medpredmetno povezovanje geografije in francoščine (številka: 1, 2013)
    Problem podnebnih migracij na primeru ljudstva Munda v Bangladešu (številka: 1, 2013)
    Določanje teksture prsti za šolsko raziskovalno delo (številka: 1, 2013)
    Dileme geografov ob ocenjevanju ali vsak izgovor je dober (številka: 1, 2013)
    Razvijanje spretnosti in sposobnosti pri pouku geografije (številka: 1, 2013)
    Nacionalno preverjanje znanja iz geografije 2013 (številka: 2/3, 2013)
    Poplave - naravni pojav (številka: 2/3, 2013)
    Vodni detektiv raziskuje - vodne značilnosti bližnjega potoka (številka: 2/3, 2013)
    Prikaz razlogov za poplave Drave jeseni 2012 (številka: 2/3, 2013)
    Vsaka kaplja zdrave in čiste vode šteje (številka: 2/3, 2013)
    Novi atlas Slovenije za osnovne in srednje šole (številka: 2/3, 2013)
    Kranjska stena - primer dobre prakse v šoli (številka: 2/3, 2013)
    Viri pitne vode in vodooskrba na Gorenjskem (številka: 2/3, 2013)
    Nova naravnogeografska členitev Slovenije na 47 pokrajin (številka: 2/3, 2013)
    Pouk o vodi v osnovni šoli (številka: 2/3, 2013)
    Učna pot ob reki Kokri na Visokem pri Kranju (številka: 2/3, 2013)
    Sedimenti razkrivajo dogajanja v alpskih jezerih (številka: 2/3, 2013)
    Voda in vodovje v učnih načrtih (številka: 2/3, 2013)
    Tudi Lužiški Srbi imajo dvojino (številka: 2/3, 2013)
    Oskrba s pitno vodo v Ljubljani (številka: 2/3, 2013)
    Novo iz založb (številka: 2/3, 2013)
    Učna tema vodovje v gimnaziji (številka: 2/3, 2013)
    Dostopnost hidroloških podatkov na spletu (številka: 2/3, 2013)
    Spremembe količin vode v slovenskih rekah (številka: 2/3, 2013)
  3. 2014
     30

    številka: 1 (2014)
    številka: 2/3 (2014)
    Izobraževanje za trajnostno mobilnost (številka: 1, 2014)
    Prsti in permakultura (številka: 1, 2014)
    Slava Kovačič, osemdesetletnica, zaslužna geografinja s Ponikve pri Šentjurju (številka: 1, 2014)
    V spomin (številka: 1, 2014)
    V spomin (številka: 1, 2014)
    Novice (številka: 1, 2014)
    Novo iz založb (številka: 1, 2014)
    Migracije kot družbeni in zgodovinski fenomen (številka: 1, 2014)
    Nedokončani pogovor s prof. dr. Vladimirjem Klemenčičem (številka: 1, 2014)
    Intervju z dr. Karlom Natkom, strokovnim urednikom Atlasa Slovenije za osnovne in srednje šole (številka: 1, 2014)
    Novejše razvojne smernice slovenskega kmetijstva in podeželja (številka: 1, 2014)
    Nekateri vidiki namakanja kmetijskih zemljišč v Sloveniji (številka: 1, 2014)
    Predstavitev projekta Comenius - human mobility past & present (številka: 1, 2014)
    Izvajanje orientacijskega teka in medpredmetne povezave (številka: 2/3, 2014)
    Mednarodna geografska olimpijada (številka: 2/3, 2014)
    Učiteljska strokovna ekskurzija (številka: 2/3, 2014)
    V Benečijo (številka: 2/3, 2014)
    Popraviti geografski učni načrt ali izpitni katalog za maturo 2016 (številka: 2/3, 2014)
    Pouk geografije in sodelovalno učenje (številka: 2/3, 2014)
    Razvoj rečnega reliefa v Sotelsko-Savinjski pokrajini (številka: 2/3, 2014)
    Novice (številka: 2/3, 2014)
    Učiteljska strokovna ekskurzija (številka: 2/3, 2014)
    Začetki pouka geografskih vsebin in geografije pri nas (številka: 2/3, 2014)
    "Če je treba za šport kupiti žoge, je treba za geografijo kupiti atlase in jih uporabljati" (številka: 2/3, 2014)
    Prezi pri pouku geografije v osnovni šoli (številka: 2/3, 2014)
    Oblikovanje rečnega reliefa v Sotelsko- Savinjski pokrajini (številka: 2/3, 2014)
    Preučevanje pristaniških funkcij v Kopru s pomočjo geografskih informacijskih sistemov (številka: 2/3, 2014)
    Šolske zbirke kamnin, mineralov in fosilov (številka: 2-3, 2014)
  4. 2016
     32

    številka: 1 (2016)
    številka: 2/3 (2016)
    Didaktična analiza učbenikov za geografijo v srednjih šolah z vidika okoljevarstvenih vsebin (številka: 1, 2016)
    Pojmovne mreže v obliki e-gradiv pri medpredmetnem povezovanju geografije in umetnostne zgodovine v gimnaziji (številka: 1, 2016)
    Drugačna ... (številka: 1, 2016)
    Novosti geografske stroke in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami (Ilešičevi in Melikovi dnevi 2015) (številka: 1, 2016)
    Brez namakanja v Egiptu ne gre (številka: 1, 2016)
    Nekatere naravnogeografske posebnosti Lošča na Kozjanskem (številka: 1, 2016)
    Onesnaženost mesta Ciudad de Mexico (številka: 1, 2016)
    Uporabnost aplikacije Nearpod pri preverjanju in utrjevanju znanja (številka: 1, 2016)
    Kako poznajo podnebne spremembe devetošolci in koliko razumejo potrebo bo celostni obravnavi problematike podnebnih sprememb učitelji (številka: 1, 2016)
    Kako pisno oceniti znanje učencev (številka: 1, 2016)
    Podnebje Slovenije (številka: 1, 2016)
    Ali ste vedeli? (številka: 1, 2016)
    Razumevanje beguncev v Sloveniji (številka: 2/3, 2016)
    Pomen vključevanja migracijske tematike in vsebin medkulturne vzgoje v vse učne predmete (številka: 2/3, 2016)
    Lukec in njegov škorec (številka: 2/3, 2016)
    Izseljevanje Slovencev od devetnajstega stoletja do osamosvojitve Slovenije (številka: 2/3, 2016)
    Ekonomske migracije mladih in delovno aktivnega prebivalstva iz občin Pesnica in Šentilj v Avstrijo (številka: 2/3, 2016)
    Nekaj vsakodnevnih vremenskih pojavov (številka: 2/3, 2016)
    Migracije v Slovenijo iz (nekdanje) Jugoslavije po drugi svetovni vojni (številka: 2/3, 2016)
    Koprsko pristanišče ali okno v svet na formativni način (številka: 2/3, 2016)
    Protislovne vsebine v vzgoji in izobraževanju (številka: 2/3, 2016)
    Nekaj vidikov formativnega spremljanja učenja (številka: 2/3, 2016)
    Preučevanje dinamike procesov izsuševanja gorskih ekosistemov s pomočjo daljinsko zaznanih podatkov (številka: 2/3, 2016)
    Intervju z Ibrahimom Nouhoumom, migrantom iz Malija (številka: 2/3, 2016)
    Migracije Hrvatov v Čile (številka: 2/3, 2016)
    Območno tekmovanje iz znanja geografije (številka: 2/3, 2016)
    Formativnost in pouk geografije (številka: 2/3, 2016)
    Priseljevanje iz Ljudske republike Kitajske in otroci migranti v Sloveniji (številka: 2/3, 2016)
    Anketa o reviji Geografija v šoli (številka: 2/3, 2016)
    Dravinjska dolina je učilnica v naravi za geografe (številka: 2/3, 2016)
  5. 2017
     34

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    številka: 3 (2017)
    Alternativni pristop k obravnavi ekonomske geografije v gimnaziji (številka: 1, 2017)
    Zemljepisna imena - še vedno se zatika pri zapisu --- (številka: 1, 2017)
    Učiteljica geografije in družinske počitnice na otoku Lanzarote (številka: 1, 2017)
    In memoriam: France Benedik (1937-2016) (številka: 1, 2017)
    Drobci iz geologije Škotske (številka: 1, 2017)
    Aktualni dogodki prostorskih razsežnosti pri pouku regionalne geografije Evrope v gimnaziji (številka: 1, 2017)
    Kaj je super Luna? (številka: 1, 2017)
    Novo iz založb (številka: 1, 2017)
    Aktualno (številka: 1, 2017)
    Ni problema uvesti novost, problem jo je obdržati! (številka: 1, 2017)
    Terensko delo pri pouku geografije (številka: 1, 2017)
    Izzivi ekonomske geografije v gimnaziji (številka: 1, 2017)
    Afriške bolezni (številka: 2, 2017)
    Povratna informacija v formativni vlogi pri geografiji (številka: 2, 2017)
    Na eno ali na pol točke? Na dve! (številka: 2, 2017)
    Samorastniki in Boj na požiralniku pri geografiji (številka: 2, 2017)
    Prežihovi Samorastniki gimnazijsko medpredmetno (številka: 2, 2017)
    Primer formativnega spremljanja in vrednotenja pri predmetu geografija v sedmem razredu (številka: 2, 2017)
    Aplikacija STAGE (številka: 2, 2017)
    Čas hitro mine, a ne vedno (številka: 2, 2017)
    Aktualno (številka: 2, 2017)
    Terenski seminar Istra (številka: 2, 2017)
    Lošinj - tipičen kvarnerski ali hrvaški otok? (številka: 3, 2017)
    Podzemna voda - glavni (skoraj edini) vir pitne vode v Sloveniji (številka: 3, 2017)
    Uporaba geografskih informacijskih sistemov pri pouku geografije v srednji šoli na primeru Quantum GIS (številka: 3, 2017)
    25 let Geografije v šoli (številka: 3, 2017)
    Tvitanje kot učna dejavnost (številka: 3, 2017)
    Pot ali cilj? (številka: 3, 2017)
    Potovanje po Evrolandiji (številka: 3, 2017)
    Aktualno (številka: 3, 2017)
    Vrstniško vrednotenje kot element formativnega spremljanja (številka: 3, 2017)
  6. 2018
     36

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    Pridelava hmelja v Sloveniji (številka: 1, 2018)
    Aktualno (številka: 1, 2018)
    Geografija - ta zanimiva in uporabna veda (številka: 1, 2018)
    Gremo naprej (številka: 1, 2018)
    Ocenjevalni razmislek ob nalogi NPZ (številka: 1, 2018)
    Kako razumeti trajnostni razvoj (številka: 1, 2018)
    Geografija marginalnosti (številka: 1, 2018)
    Nekaj pogledov na uporabo geografskih virov (številka: 1, 2018)
    Geografska ekskurzija z aktivno soudeležbo dijakov (številka: 1, 2018)
    Geografski pouk o(b) vodi (številka: 1, 2018)
    Šolska kamninska zbirka (številka: 1, 2018)
    Izbirni predmet projektno delo z osnovami raziskovalnega dela kot sodoben način poučevanja (številka: 1, 2018)
    Pomešani letni časi (številka: 2, 2018)
    Vključujoča šola (številka: 2, 2018)
    Pojmografija ali geografija (številka: 2, 2018)
    Od Celja do Logarske doline (številka: 2, 2018)
    Aktualno (številka: 2, 2018)
    Kompas in trije severi (številka: 2, 2018)
    Zunajnivojsko križanje vodotokov (številka: 2, 2018)
    Terensko delo kot del praktičnega dela izpita splošne mature pri predmetu geografija (številka: 2, 2018)
    26 let Geografije v šoli (številka: 2, 2018)
    Kako poučevati geografijo učence in dijake s posebnimi potrebami (številka: 2, 2018)
    Kaj pa ločila? (številka: 3, 2018)
    Krizne migracije v sredozemskem prostoru in njihove evropske posledice (številka: 3, 2018)
    Koliko je objektivnosti v našem ocenjevanju (številka: 3, 2018)
    Medkulturnost in integracija dijakov na srednji šoli iz prve roke (številka: 3, 2018)
    Mednarodne selitve v Sloveniji in podatki o njih (številka: 3, 2018)
    Quo vadis? (številka: 3, 2018)
    Aktualno (številka: 3, 2018)
    Vključenost tematik slovenskega izseljenstva v pouk geografije (številka: 3, 2018)
    Migracije, integracija in diskriminacija pri pouku geografije (številka: 3, 2018)
    Še o vetrnih elektrarnah (številka: 3, 2018)
    Miti in dejstva o beguncih in "begunski krizi" (številka: 3, 2018)
  7. 2019
     35

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    številka: 3 (2019)
    Podjetnostna kompetenca in geografija (številka: 1, 2019)
    Iskanje poti (številka: 1, 2019)
    Koliko držav je na svetu? (številka: 1, 2019)
    Naravoslovje in preživetje v Udin borštu (številka: 1, 2019)
    Odstiranje skrivnosti Majev (številka: 1, 2019)
    Latinska Amerika za minimaliste. Last minute. V 1 šolski uri brez slabega občutka (številka: 1, 2019)
    Virtualni reliefni peskovnik (številka: 1, 2019)
    Gmajne v Spodnji Savinjski dolini in regulacija Savinje (številka: 1, 2019)
    Odziv na članek "Šolska kamninska zbirka" v reviji Geografija v šoli (številka: 1, 2019)
    Aktualno (številka: 1, 2019)
    Razvijanje geografskih veščin s pomočjo IKT pri pouku geografije v osnovni šoli (številka: 1, 2019)
    Spletna učilnica kot možnost izvajanja formativnega spremljanja pri pouku geografije (številka: 2, 2019)
    Aktualno (številka: 2, 2019)
    Kako izdelati tipna učila za slepe in slabovidne pri pouku geografije (številka: 2, 2019)
    Mednarodna izmenjava učiteljev geografije iz Turčije in Slovenije (številka: 2, 2019)
    Ko učitelj ne zna (številka: 2, 2019)
    Učenje geografije v smislu razvijanja ključnih kompetenc (številka: 2, 2019)
    Funkcionalno razvrednoten prostor - razmere v Sloveniji in možnost vključevanja vsebine v osnovno- in srednješolsko izobraževanje (številka: 2, 2019)
    Agroekološka znanja bogatijo tudi geografijo (številka: 2, 2019)
    Še o fitogeografiji (številka: 2, 2019)
    Triglavski narodni park - medpredmetna povezava biologije in geografije z elementi formativnega spremljanja (številka: 2, 2019)
    Čas, čas --- (številka: 2, 2019)
    Vpliv podnebnih sprememb na oskrbo z vodo v slovenski Istri (številka: 3, 2019)
    Politični ukrepi Evropske unije za reševanje podnebne krize (številka: 3, 2019)
    Nekaj ugotovitev po prenovi učbeniškega kompleta za občo geografijo (številka: 3, 2019)
    Na podnebne spremembe se mora kmetijstvo prilagoditi takoj (številka: 3, 2019)
    Podnebne spremembe vplivajo na pogostejše poplave morja (številka: 3, 2019)
    Jutri bo nov dan (številka: 3, 2019)
    Visoke Ture, Veliki Klek in Pastirica (številka: 3, 2019)
    Zaživimo z vodo (številka: 3, 2019)
    Še o ocenjevanju znanja v OŠ (številka: 3, 2019)
    Evropske statistične igre (številka: 3, 2019)