Meni
SLO
|
ENG
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 364
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (364)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (364)
Časopisje in članki - oblika
članki (326)
številke (38)
Jezik
angleški (353)
slovenski (38)
Leto izida
2011 (36)
2012 (29)
2013 (34)
2014 (31)
2015 (39)
2016 (37)
2017 (46)
2018 (41)
2019 (41)
2020 (30)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (309)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (55)
Vsebina
Arhitektura (1)
Bibliotekarstvo (1)
Družbene vede (2)
Filozofija, psihologija (9)
Fizika (1)
Jezikoslovje in jeziki (4)
Kemija (1)
Matematika (2)
Naravoslovne vede (5)
Organizacije (1)
Pravo (4)
Risanje (1)
Socialno delo (7)
Sociologija (10)
Šport (1)
Tiskovine (1)
Umetnost (3)
Urbanizem (2)
Vzgoja, izobraževanje (292)
Založnik
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (204)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (129)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (30)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (35)
pravice pridržane (299)
Dostop
Prost (364)
Išči med rezultati (
364
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
Avtorji:
Gaber, Slavko (avtor)
/
Tašner, Veronika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (97 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Gender differences in children's language
Avtorji:
Marjanovič Umek, Ljubica (avtor)
/
Fekonja Peklaj, Urška (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Equality of opportunity, cultural diversity and claims for fairness
Avtorji:
Sardoč, Mitja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (150 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Opportunity makes the cheater
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Vavdi, Marija (avtor)
/
Cigler, Urška (avtor)
/
Kralj, Marko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (212 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Equality of opportunity and equality of outcome
Avtorji:
Kodelja, Zdenko (avtor)
/
Sardoč, Mitja (prevajalec)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (142 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Competencies in science teaching
Avtorji:
Mathelitsch, Leopold (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Predictors of bullying and victimisation in children with attention-deficit/hyperactivity disorder
Avtorji:
Žic Ralić, Anamarija (avtor)
/
Cvitković, Daniela (avtor)
/
Sekušak-Galešev, Snježana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (224 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Valenčič Zuljan, M. and Vogrinc, J. (Eds.) (2011). European dimensions of teacher education - sim...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (119 kB)
1. TXT datoteka (22 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of presch...
Avtorji:
Kroflič, Robi (avtor)
/
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (193 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Education as a factor of intercultural communication
Avtorji:
Gojkov, Grozdanka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1447 kB)
1. TXT datoteka (455 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Editorial
Avtorji:
Zgaga, Pavel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (83 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Religious symbols in public schools as teachable controversies in religious education
Avtorji:
Moe, Christian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (167 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1502 kB)
1. TXT datoteka (237 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Jonathan Bergmann and Aaron Sams, Flipped Learning: Gateway to Student Engagement, International ...
Avtorji:
Plešec Gasparič, Romina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (139 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Critical reflection in the professional development of teachers
Avtorji:
Šarić, Marjeta (avtor)
/
Šteh, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (146 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Towards competence-based practices in vocational education - what will the process require from t...
Avtorji:
Nissilä, Säde-Pirkko (avtor)
/
Karjalainen, Asko (avtor)
/
Koukkari, Marja (avtor)
/
Kepanen, Pirkko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Contemporary art and citizenship education: the possibilities of cross-curricular links on the le...
Avtorji:
Kemperl, Metoda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Practical school experiments with the centre of mass of bodies
Avtorji:
Repnik, Robert (avtor)
/
Ambrožič, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (409 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
CEPS journal (2018, letnik 8, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (2689 kB)
1. TXT datoteka (531 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Participatory action research in university chemistry teacher training
Avtorji:
Tolsdorf, Yannik (avtor)
/
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (563 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Gillett-Swan Jenna and Coppock Vicki (Eds.) (2016). Children's rights, educational research and t...
Avtorji:
Čižman, Gordana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
CEPS journal (2019, letnik 9, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1416 kB)
1. TXT datoteka (307 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
To what extent do school leaders in slovenia understand physical school environments as a learnin...
Avtorji:
Cencič, Majda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (191 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
The management of parental involvement in multicultural schools in South Africa
Avtorji:
Michael, Sathiapama (avtor)
/
Wolhuter, C. C. (avtor)
/
Van Wyk, Noleen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
stran
od 15
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility