Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 669
Tip gradiva
časopisje in članki (1)
knjige (1)
visokošolska dela (154)
znanstveno časopisje in članki (513)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (512)
Nerazvrščeno - članki (1)
Časopisje in članki - oblika
članki (463)
številke (51)
Jezik
angleški (516)
slovaški (1)
slovenski (213)
Leto izida
1990 (1)
2000 (1)
2002 (1)
2003 (1)
2007 (2)
2008 (8)
2009 (22)
2010 (7)
2011 (45)
2012 (35)
2013 (46)
2014 (40)
2015 (46)
2016 (58)
2017 (53)
2018 (31)
2019 (11)
2020 (59)
2021 (93)
2022 (64)
2023 (44)
30.09.2017 (1)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (669)
Narodna in univerzitetna knjižnica (1)
Vsebina
Založnik
A. Bezenšek (1)
A. Čergan Ristić (1)
A. Fifolt (1)
A. Gostinčar Blagotinšek (1)
A. Grobelšek (1)
A. Holcar Brunauer (1)
A. Kermauner (1)
A. Mastnak (1)
A. Mladenović (1)
A. Rončević (1)
A. Rot Vrhovec (1)
A. Sinjur (1)
A. Zorman (1)
A. Žerovnik (1)
B. Caf (1)
B. Jeraj (1)
B. Jordan Fleten (1)
B. Kovačič (1)
B. Rupar (1)
C. Razdevšek-Pučko (1)
D. Grcić (1)
D. Kogovšek (1)
D. Plavčak (1)
D. Popenko (1)
D. Rihtaršič (1)
D. Šubic (1)
dLib (1)
dLib distributer (1)
E. Jamnik (1)
E. Koželj (1)
F. Erbeli (1)
F. J. Tardío Gastón (1)
F. Kaçaniku (1)
F. Šimnic (1)
H. Korošec (1)
I. Bider Petelin (1)
I. Brenčič (1)
I. Dobovičnik (1)
I. Dornik (1)
I. Hergan (1)
I. Janžekovič Žmauc (1)
I. Košir Lovšin (1)
I. Lešnik (1)
I. Lorger (1)
I. Nuić (1)
I. Strelec (1)
I. Tahiraj (1)
I. Vivod-Rajh (1)
J. Cvetković-Lay (1)
J. Grah (2)
J. Kolbl (1)
J. Kruh (1)
J. Lango (1)
J. Lapuh Bele (1)
J. Novšak Brce (1)
J. Terčon (1)
J. Žnidaršič (1)
K. Aškerc Zadravec (1)
K. Bebar (1)
K. Čuček Trifkovič (1)
K. Grom (1)
K. Kranjec Klopčič (1)
K. Mlakar (1)
K. Mlinar (1)
K. Zalar (1)
L. Kobal (1)
L. Linardić (1)
L. Novak (2)
L. Rakovec (1)
L. Ukimeraj Harris (1)
L. Zalokar (1)
M. A. Vižintin (1)
M. Blažić (2)
M. Čebulc (1)
M. Erjavšek (1)
M. Gerbec (1)
M. Hauptman Komotar (1)
M. Huzjak (1)
M. Jurkovič (1)
M. Kač Nemanič (1)
M. Kalan (1)
M. Knific (1)
M. Kolenc (1)
M. Košak Babuder (1)
M. Kralj (2)
M. Kralj Ciglič (1)
M. Lovšin (1)
M. M. Klemenčič Rozman (1)
M. Majhen (1)
M. Mula (1)
M. Novak (1)
M. Ovsenik (1)
M. Pečar (1)
M. Pikl (1)
M. Repa (1)
M. Repovž Lisec (1)
M. Rovšek (1)
M. Slapničar (1)
M. Šalamon (1)
M. Škrbec (1)
M. Urbančič (1)
M. Zapušek (1)
M. Žveglič Mihelič (1)
N. Durjava (1)
N. Jenko (1)
N. Nimani Musa (1)
N. Rebolj (1)
N. Vovk-Ornik (1)
NUK (2)
O. Poljšak Škraban (1)
P. Grandits (1)
P. Jančič (1)
P. Pangrčič (1)
Pedagoška fakulteta Univerze (33)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (204)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (245)
R. Bračun Sova (1)
R. Finale (1)
R. Kobentar (1)
R. Krasniqi (1)
R. Plešec Gasparič (1)
R. Potočnik (1)
S. Avsec (1)
S. Brus (1)
S. K. Alemu (1)
S. Kosmač Brezar (1)
S. Krajnc Dular (1)
S. Medveš Berginc (1)
S. Pulec Lah (1)
S. Rajgl (1)
S. Slana (1)
S. Strmšek Turk (1)
S. Turk (1)
S. Vuk (1)
S. Westa (1)
S. Žunko-Vogrinc (1)
Š. Klofutar (1)
Š. Kunčič (1)
T. Černe (1)
T. Kodele (1)
T. Lavrinc (1)
T. Lukman (1)
T. Novak (1)
T. P. Metelko (1)
T. Petrušič (1)
T. Pretnar (1)
T. Pristovnik (1)
T. Ramadani Rasimi (1)
T. Žbona (1)
U. Emeršič (1)
U. Podobnik (1)
V. Geršak (1)
V. Kariž Merhar (1)
V. Riccarda Kiswarday (1)
V. Štemberger (1)
Z. Tomljenović (1)
Ž. Kos (1)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (233)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (35)
pravice pridržane (401)
Dostop
Omejen (namenski terminali v prostorih NUK) (104)
Prost (565)
Išči med rezultati (
669
)
Razvrsti po:
datumu padajoče
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Slovenska slikanica in literarnozgodovinske prelomnice
Avtorji:
Blažić, Milena Mileva (avtor)
Vir:
Nerazvrščeno - članki
Številčenje: 30.09.2017,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (543 kB)
1. TXT datoteka (26 kB)
Identifying reading fluency in pupils with and without dyslexia using a machine learning model on...
Avtorji:
Žabkar, Jure (avtor)
/
Urankar, Tajda (avtor)
/
Javornik, Karmen (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (954 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Validation of the strategy for determining the numerical rating of the cognitive complexity of ex...
Avtorji:
Horvat, Saša (avtor)
/
Rodić, Dušica (avtor)
/
Jović, Nevena (avtor)
/
Rončević, Tamara (avtor)
/
Babić Kekez, Snežana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (485 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Perceptions of didactic strategies among pupils and teachers in primary school
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Zurc, Joca (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (517 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Reflexive practice learning as the potential to become a competent future practitioner
Avtorji:
Kodele, Tadeja (avtor)
/
Mešl, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (503 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The families of special needs children from the perspective of vulnerability
Avtorji:
Plavčak, Darja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (456 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Model pouka literature preko narativne identitete
Avtorji:
Grandits, Peter (avtor)
/
Krek, Janez (mentor)
/
Skubic, Darija (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4370 kB)
1. TXT datoteka (1245 kB)
Dostop v Repozitoriju Univerze
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Avtorji:
Baptista, Mónica (avtor)
/
Costa, Estela (avtor)
/
Martins, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (284 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
The policy efforts to address racism and discrimination in higher education institutions
Avtorji:
Hussain, Muhammed Muazzam (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (191 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Project-based learning in initial teacher education
Avtorji:
Tempera, Tiago (avtor)
/
Tinoca, Luís (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Retrospective and concurrent victimisation as predictors of social self-concept and loneliness in...
Avtorji:
Košir, Katja (avtor)
/
Žugelj, Urška (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (182 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Geometry teaching in transition
Avtorji:
Kuzle, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (260 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Literacy policy in Southeast Asia
Avtorji:
Rusydiyah, Evi Fatimatur (avtor)
/
Ar, Zaini Tamin (avtor)
/
Rahman, Moh Rifqi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (173 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Teachers’ attitudes towards the rights of students with special education needs during the Covid-...
Avtorji:
Sakarneh, Mohammad (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (85 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Tina Štemberger, Še ena knjiga o statistiki: Univariatne in bivariatne statistične metode v eduka...
Avtorji:
Korošec, Žan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (279 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
The saga of academic autonomy in Slovenia (1919–1999)
Avtorji:
Zgaga, Pavel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (522 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
University preparation of kindergarten teachers for English teaching in the Czech Republic
Avtorji:
Horníčková, Beata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (755 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Disciplinary differences and university teachers’ perspectives
Avtorji:
Milutinović, Jovana (avtor)
/
Lungulov, Biljana (avtor)
/
Anđelkovic´, Aleksandra (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (527 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Recognising and expressing emotions
Avtorji:
Tuna, Ayse (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (521 kB)
1. TXT datoteka (79 kB)
Zero tolerance vs restorative justice in the United States
Avtorji:
Battjes, Kimberly (avtor)
/
Zane Kaplan, Lilly (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (875 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primar...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor)
/
Saksida, Igor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (614 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Teaching stereochemistry with multimedia and hands-on models
Avtorji:
Kusumaningdyah, Rooserina (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
/
Utomo, Yudhi (avtor)
/
Effendy, Effendy (avtor)
/
Putri, Daratu Eviana Kusuma (avtor)
/
Habiddin, Habiddin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (995 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Self-evaluation of speech and language therapists on their competence in cooperation with parents...
Avtorji:
Novšak Brce, Jerneja (avtor)
/
Žolgar, Ingrid (avtor)
/
Kogovšek, Damjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (586 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Assessing student teachers’ ability in posing mathematical reasoning problems
Avtorji:
Masriyah (avtor)
/
Kohar, Ahmad Wachidul (avtor)
/
Rahaju, Endah Budi (avtor)
/
Fardah, Dini Kinati (avtor)
/
Hanifah, Umi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (620 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
When does »too early« become »too late«? Reflections of Croatian secondary school educators on th...
Avtorji:
Bartulović, Marija (avtor)
/
Kušević, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (473 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Frequent limits and advantages of conditions for geology education
Avtorji:
Jedličková, Tereza (avtor)
/
Svobodová, Andrea (avtor)
/
Kachlík, Václav (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (488 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Dimensions of object relations in people with autism spectrum disorder as a basis for strengthen...
Avtorji:
Rogič Ožek, Simona (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (479 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Success in education by defying great odds
Avtorji:
Ponte, Eva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (465 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Chronotypes, disruptive behaviour, and schedules in classrooms
Avtorji:
Figueiredo, Sandra (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (595 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Difficulties in the close social relationships of Slovenian students during the Covid-19 pandemic
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Poredoš, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (291 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2703 kB)
1. TXT datoteka (491 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3298 kB)
1. TXT datoteka (609 kB)
Deficits in the socio-educational school inclusion strategy for students with social difficulty i...
Avtorji:
Fernández-Simo, Deibe (avtor)
/
Cid-Fernández, Xosé Manuel (avtor)
/
Carrera-Fernández, María Victoria (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Analysing the Montessori principles from the perspectives of schools, teachers, and families
Avtorji:
Macia-Gual, Aida (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (388 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Determining pre-service teachers’ astronomy-related self-efficacy belief levels
Avtorji:
Cevik, Ebru Ezberci (avtor)
/
Bektas, Oktay (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (304 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Iztok Devetak and Saša Aleksij Glažar (Eds.), Applying Bio-Measurements Methodologies in Science ...
Avtorji:
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (317 kB)
1. TXT datoteka (19 kB)
Evolution education in Europe
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Korfiatis, Konstantinos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (91 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Not by design alone! Modelling practices to identify students’ frameworks of evolution in real-li...
Avtorji:
Ageitos, Noa (avtor)
/
Colucci-Gray, Laura (avtor)
/
Puig, Blanca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (470 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Xana Sá-Pinto, Anna Beniermann, Tom Borsen, Martha Georgiou, Alex Jeffries, Patrícia Pessoa, Brun...
Avtorji:
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (292 kB)
1. TXT datoteka (21 kB)
The role of wonder in students’ conception of and learning about evolution
Avtorji:
Sundberg, Bodil (avtor)
/
Andersson, Magdalena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (394 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Relationships between epistemological beliefs and conceptual understanding of evolution by natura...
Avtorji:
Baytelman, Andreani (avtor)
/
Loizou, Theonitsa (avtor)
/
Chatzikonstantinou, Salomi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (258 kB)
1. TXT datoteka (82 kB)
Conceptions of Portuguese prospective teachers about real-life evolution situations
Avtorji:
Cavadas, Bento Filipe Barreiras Pinto (avtor)
/
Sá-Pinto, Xana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
The impact of exploring sexual selection on primary school students’ understanding of evolution
Avtorji:
Sá-Pinto, Xana (avtor)
/
Pessoa, Patrícia (avtor)
/
Pinto, Alexandre (avtor)
/
Cardia, Pedro (avtor)
/
Lopes, J. Bernardino (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (419 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Evolution in the Spanish primary education autonomic curricula and textbooks. A geographic analysis
Avtorji:
Ortuzar-Iragorri, M. Arritokieta (avtor)
/
Zamalloa, Teresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (302 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Development and validation of the "Mentoring for effective teaching practicum instrument"
Avtorji:
Ploj Virtič, Mateja (avtor)
/
Du Plessis, Andre (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (918 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Challenges and incentives in the management path of female principals in Kosovo primary schools
Avtorji:
Ukimeraj Harris, Linda (avtor)
/
Trnavčevič, Anita (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2215 kB)
1. TXT datoteka (482 kB)
Dostop v Repozitoriju Univerze
The relationship between out-of-school listening exposure to English and the development of English listening comprehension skills and vocabulary acquisition in grade 9 students
Avtorji:
Nimani Musa, Nora (avtor)
/
Dagarin Fojkar, Mateja (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Neodvisno življenje mlajših odraslih oseb s cerebralno paralizo
Avtorji:
Mlakar, Katja (avtor)
/
Filipčič, Tjaša (mentor)
/
Razpotnik, Špela (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Domenska ontologija programskih vzorcev pri uvodnem programiranju
Avtorji:
Zapušek, Matej (avtor)
/
Nančovska Šerbec, Irena (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Gospodinjska pismenost slovenskih osnovnošolcev
Avtorji:
Erjavšek, Martina (avtor)
/
Kostanjevec, Stojan (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Medijske konstrukcije spola in neenakosti v izobraževalnem kontekstu
Avtorji:
Mladenović, Ana (avtor)
/
Vendramin, Valerija (mentor)
/
Šimenc, Marjan (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Pomen neposrednih izkušenj z gozdnimi organizmi v zgodnjem naravoslovnem izobraževanju
Avtorji:
Klofutar, Špela (avtor)
/
Torkar, Gregor (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Identifikacija dejavnikov kakovosti poučevanja predmeta šport
Avtorji:
Petrušič, Tanja (avtor)
/
Štemberger, Vesna (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Učiteljevo izražanje jeze v razredu ter pedagoški in socialno-čustveni vidiki poučevanja
Avtorji:
Košir Lovšin, Irena (avtor)
/
Polak, Alenka (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov
Avtorji:
Slapničar, Miha (avtor)
/
Devetak, Iztok (mentor)
/
Podlesek, Anja (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
CEPS journal (2022, letnik 17, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (6684 kB)
1. TXT datoteka (632 kB)
CEPS journal (2022, letnik 17, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (5405 kB)
1. TXT datoteka (663 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (18 kB)
Ana Ž. Pešikan, Learning in Educational Context: Psychology of Learning/ Teaching Srb: Učenje u o...
Avtorji:
Milin, Vladeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (325 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Doug Lemov and The Teach Like a Champion Team, Teaching in the Online Classroom. Surviving and th...
Avtorji:
Rožman, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (285 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
How the covid-19 pandemic was experienced by Slovenian and German adolescents with specific learn...
Avtorji:
Javornik, Karmen (avtor)
/
Kavkler, Marija (avtor)
/
Lychatz, Sven (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (226 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Organisational culture in public university
Avtorji:
Tahiraj, Iliriana (avtor)
/
Krek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (286 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The inclusion of differentiation in literacy lessons in the first and second grades of Slovenian ...
Avtorji:
Jožef, Jasna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
College attendance among low-income youth
Avtorji:
Smith, Christian Michael (avtor)
/
Hirschl, Noah (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1037 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Quality pedagogical practice in early childhood education institutions relating to children at ri...
Avtorji:
Antulić Majcen, Sandra (avtor)
/
Drvodelić, Maja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (493 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Online learning during the covid-19 pandemic
Avtorji:
Rafsanjani, Mohamad Arief (avtor)
/
Pamungkas, Heni Purwa (avtor)
/
Laily, Nujmatul (avtor)
/
Prabowo, Andri Eko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (300 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Through thick and thin
Avtorji:
Nedzinskaite-Maciuniene, Rasa (avtor)
/
Stasiunaitiene, Egle (avtor)
/
Šimiene, Gerda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (209 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
A model of transformational leadership in the organisational culture of preschool institution
Avtorji:
Mlinarević, Vesnica (avtor)
/
Tokić Zec, Ružica (avtor)
/
Cvjetičanin, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (417 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Distance learning under the covid-19 conditions within architectural education
Avtorji:
Unver, Emel (avtor)
/
Sungur, Asli (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1526 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (217 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Participation in intervention programmes of children with poor reading skills in Hungary
Avtorji:
Sipos, Zsóka (avtor)
/
Stekla´cs, Ja´nos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (247 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
The collaborative wall
Avtorji:
Salas Rueda, Ricardo-Adán (avtor)
/
De la Cruz Martínez, Gustavo (avtor)
/
Alvarado-Zamorano, Clara (avtor)
/
Prieto-Larios, Estefanía (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (489 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Insights into engineering education teaching practice in Slovenian primary schools during the cov...
Avtorji:
Urankar, Bernarda (avtor)
/
Jamšek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (411 kB)
1. TXT datoteka (77 kB)
Teaching English as a foreign/second language students with specific learning difficulties
Avtorji:
Pižorn, Karmen (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (98 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Undergraduate and graduate students’ beliefs about dyslexia
Avtorji:
Žero, Alma (avtor)
/
Pižorn, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1760 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
The universal genre sphere
Avtorji:
David, Rosa Dene (avtor)
/
Anderson, Carl Edlund (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (381 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The influence of technology in educating English language learners at-risk or with disabilities
Avtorji:
Jiang, Yizhe (avtor)
/
Wang, Qian (avtor)
/
Weng, Zhenjie (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Meeting the needs of learners with specific learning difficulties in online and face-to-face lang...
Avtorji:
Afitska, Oksana (avtor)
/
Said, Nur Ehsan Mohd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1773 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Avtorji:
Nijakowska, Joanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Dyslexia and English as a foreign language in Norwegian primary education
Avtorji:
Jarsve, Christopher Flaten (avtor)
/
Tsagari, Dina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (466 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Michele Daloiso, Supporting learners with dyslexia in the ELT classroom , Oxford University Press...
Avtorji:
Žero, Alma (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Irena Lesar and Mojca Peček (Eds.), Immigrants in Slovenia through the research prism of students...
Avtorji:
Razpotnik, Špela (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (376 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
The role of textbooks in teaching and learning processes
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Kovač, Miha (avtor)
/
Kovač Šebart, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1382 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
The changing role of textbooks in primary education in the digital era
Avtorji:
Kovač, Miha (avtor)
/
Kepic Mohar, Alenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (6490 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Textbooks and students’ knowledge
Avtorji:
Japelj Pavešić, Barbara (avtor)
/
Cankar, Gašper (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (995 kB)
1. TXT datoteka (76 kB)
Textbooks and teaching materials in rural schools
Avtorji:
Carrete-Marín, Núria (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (10 MB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Differences in the requirements of digital and printed mathematics textbooks
Avtorji:
Glasnović Gracin, Dubravka (avtor)
/
Krišto, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7590 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Nature of science in Greek secondary school biology textbooks
Avtorji:
Kapsala, Nausica (avtor)
/
Galani, Apostolia (Lia) (avtor)
/
Mavrikaki, Evangelia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (9490 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7237 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
CEPS journal (2022, letnik 12, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4467 kB)
1. TXT datoteka (691 kB)
The teaching of initial multiplication concepts and skills in Croatian textbooks
Avtorji:
Trupčević, Goran (avtor)
/
Valent, Anđa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (411 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Theorising textbook adaptation in English language teaching
Avtorji:
Rathert, Stefan (avtor)
/
Cabaroglu, Neşe (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (238 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Eckhardt Fuchs and Annekatrin Bock (Eds.), The Palgrave Handbook of Textbook Studies, Palgrave Ma...
Avtorji:
Užmah, Mark J. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (337 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Saima Salehjee and Mike Watts, Becoming Scientific: Developing Science across the Life-Course, Ca...
Avtorji:
Taber, Keith S. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (287 kB)
1. TXT datoteka (22 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (204 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Problem solving and problem posing
Avtorji:
Hodnik, Tatjana (avtor)
/
Manfreda Kolar, Vida (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (123 kB)
1. TXT datoteka (19 kB)
John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey, Visible learning for mathematics: grades k-12: what w...
Avtorji:
Zupančič, Monika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (274 kB)
1. TXT datoteka (16 kB)
Pavel Zgaga (ed.), Inclusion in Education: Reconsidering Limits, Identifying Possibilities, Peter...
Avtorji:
Tinnacher, Melina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
The dynamics of foreign language values in Sweden
Avtorji:
Gheitasi, Parvin (avtor)
/
Lindgren, Eva (avtor)
/
Enever, Janet (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
stran
od 7
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100