URADNI VESTNIK OBČINE IVANCNA GORICA St. 3/00 Ivančna Gorica, 19.5.2000 Leto 6 Na podlagi prvega odstavka 2. člena Zakona o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Uradni list RS, št. 48/90) in 16. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 12. redni seji, dne 19.05.2000 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH PROSTORSKIH SESTAVIN DOLGOROČNEGA IN SREDNJEROČNEGA PLANA OBČINE IVANČNA GORICA 1. člen Ta odlok določa spremembe in dopolnitve prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana Občine Ivančna Gorica (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 5/98 in 7/99), ki se nanašajo na spremembo trase zahodne povezovalne ceste v Ivančni Gorici. 2. člen (spremembe in dopolnitve dolgoročnega plana) Tekstualni del Dolgoročnega plana Občine Ivančna Gorica se ne spremeni. 3. člen (spremembe in dopolnitve srednjeročnega plana) V 6. členu PROGRAMSKE ZASNOVE se na koncu poglavju II. Planska cona Ivančna Gorica - Stična doda naslednje besedilo. ZAHODNA POVEZOVALNA CESTA IVANČNA GORICA 1. Opredelitev območja Območje, po katerem bo potekala zahodna obvoznica Ivančne Gorice, se nahaja med obstoječo regionalno cesto od naselja Malo Hudo do Studenca in potokom Višnjica. Na vzhodni strani območje omejuje regionalna cesta skozi Ivančno Gorico proti Muljavi, preko območja poteka še železniška proga Ljubljana - Novo mesto. Območje je danes delno pozidano (v vzhodnem delu), na zahodnem delu pa so južno od železnice odprte njivske površine, severno pa se razprostirajo travniki in rekreacijske površine (nogometno igrišče, tenis). Velikost območja: Celotna trasa zahodne obvoznice Ivančne Gorice skupaj s križišči obsega cca 2 ha površin, dolžina obvoznice pa je 1028,00 m. Predvidena površina ceste obsega cca 1,5 ha najboljših kmetijskih površin (1. območje) in 0,5 ha pozidanih in nepozidanih stavbnih zemljišč. Znotraj ureditvenega območja bo obvoznica potekala po naslednjih parcelah: - 235/1, k.o. Hudo - 1/2, 1/8, 1/9, 1/1, 840 (Stiski potok), 1/5, 4, 5, 6, 7, 8, 14/2, 14/4, 14/5, 26/8, 26/11, 26/2, 27/8, 27/20, 27/9, 27/24, 780/6 in 780/11, vse k.o. Gorenja vas. Predvidene rušitve: Zaradi gradnje zahodne obvoznice Ivančne Gorice bo potrebno rušenje naslednjih objektov: - gospodarsko poslopje na pare. št. 21/9, k.o. Gorenja vas - gospodarsko poslopje na pare. št. 14/2, k.o. Gorenja vas - gospodarsko poslopje na pare. št. 14/4, k.o. Gorenja vas - stavba na pare. št. 26/8, k.o. Gorenja vas 2. Organizacija dejavnosti v prostoru Obstoječa regionalna cesta od naselja Malo Hudo do Studenca in regionalna cesta skozi Ivančno Gorico proti Muljavi potekata skozi najbolj urbanizirani del Ivančne Gorice ter zaradi strukture in količine prometa ustvarjata zelo slabe prometne razmere. Kot uporabniki ceste se pojavljajo različni udeleženci v prometu od pešcev (šolarji) do tovornjakov s prikolicami. V tem delu je še ranžirna postaja in nivojski prehod železniške proge. Opis območja in trase obvoznice Obravnavana obvoznica pomeni nadaljevanje predvidene vzhodne obvoznice, ki je vključena v izgradnjo avtocestnega odseka Višnja gora - Bič. Približno polovica površin, ki jih trasa prizadene je v kmetijski rabi, ostalo so stavbna zemljišča. Obvoznica poteka po ravninskem terenu severno in južno od železniške proge Ljubljana - Novo mesto v delu zahodno od Ivančne Gorice.Trasa se odcepi od Ljubljanske ceste na vzhodni strani naselja Malo Hudo z novim trikrakim križiščem, nivojsko prečka železniško progo (avtomatske zapornice) in Stiski potok ter se konča v križišču vzhodne obvoznice in severnega dela avtocestnega priključka Ivančna Gorica. V večini so vzponi in padci minimalni (0,5%), horizontalni radiji pa so predvideni od R=120 m do R=450 m. Trasa obvoznice je zaradi visokih voda Višnjice v celotnem poteku speljana v nasipu, višine cca 1 m. Prečni prerez obvoznice je zasnovan kot dvo pasovna cesta s širino vozišča 3,00 m z robnima pasovoma in bankinama v skupni širini 8,60 m. Obvoznica poteka preko odprtih površin na jugu Ivančne Gorice, po izgradnji obvoznice pa površine med bodočo obvoznico in naseljem ne bodo več primerne za kmetijsko obdelavo, saj bodo presekani kompleksi obdelovalnih površin, obstaja pa tudi možnost onesnaženja tal iz vozišča. Objekti Na odseku obvoznice je potrebno zgraditi naslednje objekte: V vzhodnem kraku trikrakega križišča v km 0,0+60 cevni prepust 60 cm, dolžine 35 m. V km 0,3+70 za Stiski potok ploščati prepust širine 9,00 m, dolžine 20,00 m. V km 0,7+50 cevni prepust 60 cm, dolžine 11,00 m. V km 1,0+65 cevni prepust