Andragoška spoznanja : prva slovenska revija za izobraževanje odraslih
Journal of adult education in Slovenia

  1. 1995
     28

    Ideja permanentnega izobraževanja pri J.A. Komenskem v delu Pampaedia (številka: 1/2, 1995)
    Kje se lahko učimo demokracije? (številka: 1-2, 1995)
    Potrjevanje kvalifikacij v certifikatnem sistemu (številka: 1-2, 1995)
    Izkustveno učenje - enakovredna pot do znanja (številka: 1-2, 1995)
    Značilnosti izobraževalne ponudbe za odrasle (številka: 1-2, 1995)
    Osebnostni razvoj in učenje odraslih (številka: 1-2, 1995)
    Učenje po metodi AVS (številka: 1-2, 1995)
    Neformalno izobraževanje odraslih v organizacijah (številka: 1-2, 1995)
    Odrasli se jezika lahko učijo z delom (številka: 1-2, 1995)
    Celovit pristop k izobraževanju zaposlenih (številka: 1-2, 1995)
    Medosebno komuniciranje in kontaktna kultura (številka: 1-2, 1995)
    Izpiti angleških univerz v Sloveniji (številka: 1-2, 1995)
    Borza znanja (številka: 1-2, 1995)
    Menedžerske šole (številka: 1-2, 1995)
    Nov izobraževalni program: Odkrivanje poklicnega cilja (številka: 3-4, 1995)
    Državljansko izobraževanje odraslih v nekdanjih socialističnih državah v prehodnem obdobju (številka: 3-4, 1995)
    Prva Poletna andragoška šola v Ajdovščini (številka: 3-4, 1995)
    Spodbude za nadaljnje učenje (številka: 3-4, 1995)
    Prihodnost izobraževanja odraslih v Evropi - inovacije v izobraževanju odraslih in oblike sodelovanja z Evropo (številka: 3-4, 1995)
    Pet let Dobe (številka: 3-4, 1995)
    Nekaj teoretično-metodoloških problemov proučevanja prihodnosti izobraževanja odraslih (številka: 3-4, 1995)
    Prihodnost izobraževanja odraslih v Evropi - metodološki pristop in opis vzorca raziskave (številka: 3-4, 1995)
    Knjižnica v izobraževanju odraslih (številka: 3-4, 1995)
    Usposabljanje učiteljev za razvijanje komunikacijskih spretnosti (številka: 3-4, 1995)
    Ko spregovorijo argumenti in zvoki besed (številka: 3-4, 1995)
    Condorcetov prispevek k razmišljanju o vlogi učenja v človekovem in družbenem življenju (številka: 3-4, 1995)
    Učenje za družino (številka: 3-4, 1995)
    Izobraževanje žensk in težave, s katerimi se srečujejo (številka: 3-4, 1995)
  2. 1996
     60

    številka: 1 (1996)
    številka: 2 (1996)
    številka: 3 (1996)
    številka: 4 (1996)
    Pestalozzijeva zamisel vzgoje (številka: 1, 1996)
    Motivacija pri izobraževanju na daljavo (številka: 1, 1996)
    Potrebe po izobraževanju zaposlenih v podjetjih in drugih organizacijah (številka: 1, 1996)
    Družina kot učna izkušnja (številka: 1, 1996)
    Sistem DACUM pri sestavljanju strokovnih izobraževalnih programov (številka: 1, 1996)
    Naloge prosvetne oblasti v Sloveniji in Evropi (številka: 1, 1996)
    Zmanjševanje odpora in čustvenih blokad pri pisanju (številka: 1, 1996)
    Med humanističnim in poklicnim izobraževanjem ali kaj terja od nas prihodnost (številka: 1, 1996)
    Spoznajmo retorične sposobnosti (številka: 1, 1996)
    Učenje in znanje za prihodnost (številka: 1, 1996)
    Izobraževanje kadrov v varilstvu (številka: 1, 1996)
    Menedžment v vzgoji in izobraževanju (številka: 1, 1996)
    Dopolnilno izobraževanje strokovnjakov kot dejavnik tehnološkega razvoja (številka: 2, 1996)
    Ženske v izobraževanju odraslih (številka: 2, 1996)
    Vloga znanja v politični resocializaciji (številka: 2, 1996)
    Možnost za uporabo standarda ISO 9001 v izobraževalnih organizacijah (številka: 2, 1996)
    Brezposelnost, priložnost za spremembe (številka: 2, 1996)
    Samovzgoja odraslih za osebno rast (številka: 2, 1996)
    Usposabljanje za načrtovanje kariere (številka: 2, 1996)
    Svetovanje odraslim za izobraževanje (številka: 2, 1996)
    Vseživljenjsko učenje v knjižnici (številka: 2, 1996)
    Vseživljenjsko izobraževanje in osnovna šola (številka: 2, 1996)
    Usposabljanje duševnih bolnikov (številka: 2, 1996)
    Permanentno izobraževanje odraslih v varilstvu (številka: 2, 1996)
    Učni potni list (številka: 2, 1996)
    Neizobraževanje zaposlenih - izvirni greh menedžmenta? (številka: 2, 1996)
    Poslušam, torej sem (številka: 2, 1996)
    Kaj vidite v kozarcu, ko ga izpraznite do polovice? (številka: 2, 1996)
    Vpeljevanje strategije vseživljenjskosti učenja (številka: 2, 1996)
    Načrtovanje računalniško podprtega izobraževanja na daljavo (številka: 2, 1996)
    Vloga teleinformacijskih storitev v vseživljenjskem izobraževanju (številka: 2, 1996)
    Kakovost usposabljanja samozaposlovalcev (številka: 2, 1996)
    Druga Andragoška poletna šola (številka: 3, 1996)
    Vloga prosvetnih društev in gimnazije v Gorici pri prebujanju slovenske narodne zavesti v letih 1848-1914 (številka: 3, 1996)
    Vseživljenjsko učenje, pogoj za preživetje in kakovost (številka: 3, 1996)
    Kakšno znanje potrebuje sodobni človek (številka: 3, 1996)
    Seniorji se učijo in učijo druge (številka: 3, 1996)
    Odrasli se učimo drugače (številka: 3, 1996)
    O skupnostnem izobraževanju in razvoju kraja (številka: 3, 1996)
    Društva nekoč in danes z vidika skupnostnega izobraževanja (številka: 3, 1996)
    Ženske v izobraževanju odraslih (številka: 3, 1996)
    Vloga javnih občil v praksi Borze znanja (številka: 3, 1996)
    Izobraževanje odraslih in lokalni razvoj (številka: 3, 1996)
    Izkustveno učenje in lokalni razvoj (številka: 3, 1996)
    Izobraževanje odraslih in razvoj skupnosti na Irskem (številka: 3, 1996)
    Metodologija evalvacije izobraževalnega programa (številka: 4, 1996)
    Michel Serres - od komunikacijske družbe k učeči se družbi (številka: 4, 1996)
    Ali naj moj problem brezposelnosti rešujejo drugi? (številka: 4, 1996)
    Nevrolingvistično programiranje (številka: 4, 1996)
    ABC izobraževanja odraslih (številka: 4, 1996)
    Razvoj kritičnega mišljenja in njegova uporaba v obdobju odraslosti (številka: 4, 1996)
    Christen Kold, ustanovitelj danske ljudske srednje šole (številka: 4, 1996)
    Osnovna šola za odrasle na ljudskih univerzah (številka: 4, 1996)
    Kdo se boji disleksije? (številka: 4, 1996)
    Jezikovna kultura in jezikovni kotiček (številka: 4, 1996)
    Marketinški pristop v izobraževanju odraslih (številka: 4, 1996)
  3. 1997
     40

    Kaj napravi manj izobražene odrasle drugačne? (številka: 1, 1997)
    Kurikulum (številka: 1, 1997)
    Osebnostne lastnosti voznikov motornih vozil (številka: 1, 1997)
    Učenje odraslih: ključ za 21. stoletje (številka: 1, 1997)
    Akcijsko raziskovanje v izobraževanju odraslih (številka: 1, 1997)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 1, 1997)
    K teoriji brezposelnosti mladih (številka: 1, 1997)
    Raziskovanje uspešnosti (številka: 1, 1997)
    Jezikovni inštitut Britanskega sveta (številka: 1, 1997)
    Raziskovanje izobraževanja odraslih v Sloveniji (številka: 1, 1997)
    Neformalno izobraževanje odraslih v deželi suhe robe (številka: 1, 1997)
    3. andragoška poletna šola (številka: 2, 1997)
    Andragoška poletna šola kot model interakcijskega izobraževanja (številka: 2, 1997)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 2, 1997)
    Spretnosti sporazumevanja in vplivanja (številka: 2, 1997)
    Visokošolsko izobraževanje odraslih v Sloveniji - s strategijo ali brez nje? (številka: 2, 1997)
    Preoblikovanje dopisnega izobraževanja v izobraževanje na daljavo (številka: 2, 1997)
    Kako izboljšati izobrazbeno strukturo zaposlenih? (številka: 2, 1997)
    Splošno strokovno izpopolnjevanje učiteljev (številka: 2, 1997)
    Razvijmo sebe, druge in s tem svoj kraj (številka: 2, 1997)
    Komunikacija v izobraževanju odraslih (številka: 2, 1997)
    Ponudba in kakovost visokošolskega izobraževanja odraslih (številka: 2, 1997)
    Raziskava o visokošolskem izobraževanju odraslih v Sloveniji (številka: 2, 1997)
    Paulo Freire (številka: 2, 1997)
    Ugotavljanje potreb po visokošolskem izobraževanju odraslih (številka: 2, 1997)
    Analiza delovanja študijskih krožkov v Sloveniji (številka: 2, 1997)
    Razvoj samoizobraževalne kulture v družboslovju (številka: 2, 1997)
    Izobraževanje in usposabljanje v podjetništvu (številka: 2, 1997)
    Programska prenova izobraževalnega sistema v Franciji (številka: 3/4, 1997)
    Kakovost v izobraževalni dejavnosti (številka: 3/4, 1997)
    Branje strokovnih besedil v tujem jeziku (številka: 3/4, 1997)
    Nacionalni program izobraževanja odraslih (številka: 3/4, 1997)
    Visokošolsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje (številka: 3/4, 1997)
    Sprostitev in ustvarjalnost v šoli (številka: 3/4, 1997)
    Čemu vzgoja odraslih? (številka: 3/4, 1997)
    Mladi v izobraževanju odraslih (številka: 3/4, 1997)
    Kritična interpretacija kakovosti v izobraževanju odraslih (številka: 3/4, 1997)
    Managersko izobraževanje na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (številka: 3/4, 1997)
    Kurikularna prenova programov tujih jezikov za odrasle (številka: 3/4, 1997)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 3/4, 1997)
  4. 1998
     26

    So pravljice tudi za odrasle? (številka: 1/2, 1998)
    Četrta andragoška poletna šola (številka: 1/2, 1998)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 1/2, 1998)
    Živeti z izobraževanjem odraslih (številka: 1/2, 1998)
    Razvoj prosvetne misli in andragoške teorije v Sloveniji (številka: 1/2, 1998)
    Prostovoljne organizacije in izobraževanje odraslih (številka: 1/2, 1998)
    Izobraževanje odraslih za duševno zdravje (številka: 1/2, 1998)
    Gospodarski razvoj in razvoj človekovih zmožnosti (številka: 1/2, 1998)
    Vzgoja za prožno osebnost (številka: 1/2, 1998)
    Moralni razvoj osebnosti (številka: 1/2, 1998)
    Kako se odrasli spreminjamo (številka: 1/2, 1998)
    Razvijanje izobraževalnega programa (številka: 1/2, 1998)
    Tržno gospodarstvo in izobraževanje zaposlenih (številka: 1/2, 1998)
    O kulturi in izobraževanju odraslih (številka: 1/2, 1998)
    Družbena vloga izobraževanja odraslih (številka: 1/2, 1998)
    Ugotavljanje in potrjevanje znanja (številka: 1/2, 1998)
    Ene Käpp ali optimizem (številka: 3/4, 1998)
    Pomen knjižnic za izobraževanje odraslih (številka: 3/4, 1998)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 3/4, 1998)
    Funkcionalna pismenost na prelomu tisočletja (številka: 3/4, 1998)
    Metode izobraževanja odraslih (številka: 3/4, 1998)
    Izobraževanje v zaporih (številka: 3/4, 1998)
    Demokracija 21. stoletja se začenja v družinah (številka: 3/4, 1998)
    Vloga učbenika v izobraževanju na daljavo (številka: 3/4, 1998)
    Vloga izobraževanja odraslih v razvoju lokalne identitete (številka: 3/4, 1998)
    Funkcionalna nepismenost in kako jo rešujejo Francozi (številka: 3/4, 1998)
  5. 1999
     52

    Spoznavna funkcija predavateljevega govora (številka: 1, 1999)
    Slovenci v procesu pridobivanja formalne izobrazbe (številka: 1, 1999)
    Zofijin svet (številka: 1, 1999)
    Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja (številka: 1, 1999)
    Znanje, pridobljeno z izkustvenim učenjem (številka: 1, 1999)
    Driekant pomeni trikotnik (številka: 1, 1999)
    Priporočila za pripravo pisnih učnih gradiv (številka: 1, 1999)
    Vzgoja in izobraževanje voznikov (številka: 1, 1999)
    Tudi naši možgani potrebujejo energijo (številka: 1, 1999)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 1, 1999)
    Koliko je funkcionalno nepismenih v Sloveniji (številka: 1, 1999)
    Etnografski pristop k raziskovanju pismenosti (številka: 1, 1999)
    Metode izobraževanja odraslih (številka: 1, 1999)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 2, 1999)
    Pripravništvo - predpis ali potreba (številka: 2, 1999)
    Družbeni položaj in vloga društev (številka: 2, 1999)
    Vseživljenjski razvoj osebnosti (številka: 2, 1999)
    Pomen mobilne telefonije v izobraževanju na daljavo (številka: 2, 1999)
    Nastanek in organizacija izobraževalnih centrov (številka: 2, 1999)
    So naše ciljne skupine res nedosegljive? (številka: 2, 1999)
    Elektronske knjižnice (številka: 2, 1999)
    Izobraževanje zaposlenih v tranzicijskem gospodarstvu (številka: 2, 1999)
    Družinska pismenost (številka: 2, 1999)
    Družinski koncept prevzgoje odvisnikov (številka: 2, 1999)
    Izobraževati starejše delavce? (številka: 3, 1999)
    Paradoks tretjega življenjskega obdobja (številka: 3, 1999)
    Medijska pismenost (številka: 3, 1999)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 3, 1999)
    Čitalnice - posebnost slovenske zgodovine (številka: 3, 1999)
    Izobraževanje zaposlenih v gozdarstvu (številka: 3, 1999)
    2. slovenska konferenca o ravnanju z ljudmi pri delu (številka: 3, 1999)
    Razmišljanje o univerzi in njenem položaju v učeči se družbi (številka: 3, 1999)
    Človek na Marsu, dinozavri na Zemlji (številka: 3, 1999)
    Za aktivno državljanstvo je potrebna vzgoja (številka: 4, 1999)
    Hannah Arendt in aktivno državljanstvo (številka: 4, 1999)
    Nefiks (številka: 4, 1999)
    Splošno, neformalno izobraževanje za razvoj civilne družbe (številka: 4, 1999)
    Aktivno državljanstvo - pa kaj še? (številka: 4, 1999)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 4, 1999)
    Kako lahko posameznik izraža svoje aktivno državljanstvo? (številka: 4, 1999)
    Vzgoja za medije (številka: 4, 1999)
    Vseživljenjsko učenje za aktivno demokracijo (številka: 4, 1999)
    Političnokulturni temelji izobraževanja za državljanstvo (številka: 4, 1999)
    Novi nemško-slovenski slovar (številka: 4, 1999)
    Aktiven odnos do politike vključevanja v EU (številka: 4, 1999)
    Izobraževanje odraslih in diskurzi o državljanstvu (številka: 4, 1999)
    So v Sloveniji izpolnjeni pogoji za aktivno državljanstvo? (številka: 4, 1999)
    Aktivno življenje in skrb za lasten razvoj (številka: 4, 1999)
    Izobraževanje za aktivno državljanstvo (številka: 4, 1999)
    Vsebina in pomen pojma državljanstvo (številka: 4, 1999)
    Podeželje potrebuje aktivne državljane (številka: 4, 1999)
    Nove možnosti izobraževanja v Sloveniji (številka: 4, 1999)
  6. 2000
     57

    Lindemanovi filozofski temelji andragogike (številka: 1, 2000)
    Razvoj izobraževanja na področju dela (številka: 1, 2000)
    Izkušenjsko učenje - učenje z delovanjem (številka: 1, 2000)
    Izobraževanje za upravljanje osebnega premoženja (številka: 1, 2000)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 1, 2000)
    Pregled Izobraževanje odraslih v Sloveniji (številka: 1, 2000)
    Od psihologije k sociologiji učenja (številka: 1, 2000)
    Priprava na upokojitev (številka: 1, 2000)
    Ali bodo izobraževalni centri v podjetjih povsem izginili? (številka: 1, 2000)
    Neformalno izobraževanje v Kostanjevici na Krki (številka: 1, 2000)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 2, 2000)
    Vzgojno-izobraževalna vloga medicinske sestre (številka: 2, 2000)
    Andragogika in razvoj človeških virov v (navideznem) nasprotju (številka: 2, 2000)
    Kdo odloča o tem, česa se bodo ljudje učili? (številka: 2, 2000)
    Nacionalne strategije izobraževanja odraslih (številka: 2, 2000)
    Šolski management (številka: 2, 2000)
    Pomoč brezposelnim pri izobraževanju (številka: 2, 2000)
    Razvoj osebnosti in vseživljenjsko izobraževanje (številka: 2, 2000)
    Izobraževanje odraslih z motnjo v duševnem razvoju (številka: 2, 2000)
    Država, mati ali mačeha izobraževanju odraslih (številka: 2, 2000)
    Dnevi kadrovskih delavcev 2000 (številka: 2, 2000)
    Spontano individualno izobraževanje (številka: 3, 2000)
    Funkcionalna pismenost (številka: 3, 2000)
    Osebni izobraževalni načrt (številka: 3, 2000)
    Izobraževalno svetovanje in učni projekti odraslih - temelj regionalnega razvoja (številka: 3, 2000)
    Učeče se organizacije (številka: 3, 2000)
    Vseživljenjsko izobraževanje na varilskem področju (številka: 3, 2000)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 3, 2000)
    Evalvacija izobraževanja odraslih (številka: 3, 2000)
    Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslih (številka: 3, 2000)
    Višja šola za poslovne sekretarje na daljavo (številka: 3, 2000)
    Vzgibi spontanega izobraževanja (številka: 3, 2000)
    Izobraževanje in razvoj kariere (številka: 3, 2000)
    Odrasli se učimo z delovanjem (številka: 3, 2000)
    Organiziranost izobraževanja v slovenskem gospodarstvu (številka: 3, 2000)
    Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijah (številka: 4, 2000)
    Kakovost v procesih preverjanja in ocenjevanja znanja (številka: 4, 2000)
    Kakovost v izobraževanju bodočih izobraževalcev odraslih (številka: 4, 2000)
    Management v izobraževalnih ustanovah (številka: 4, 2000)
    Bivati v družini - učiti se v družini (številka: 4, 2000)
    Akcijsko raziskovanje kot pot h kakovosti (številka: 4, 2000)
    Izobraževalna biografija (številka: 4, 2000)
    Psihologija učenja in pouka (številka: 4, 2000)
    Izboljševanje poslovanja v izobraževalnih ustanovah (številka: 4, 2000)
    Novi vidiki svetovanja v izobraževanju odraslih (številka: 4, 2000)
    Sodobni razvoj kakovosti v izobraževanju odraslih na Finskem (številka: 4, 2000)
    Kakovost in sistem izobraževanja za francoski jezik v Revozu (številka: 4, 2000)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 4, 2000)
    Projekt Optimalna učinkovitost delavcev (številka: 4, 2000)
    Ravnanje z ljudmi pri delu (številka: 4, 2000)
    Odvisni od učenja (številka: 4, 2000)
    Kakovost podjetniškega izobraževanja (številka: 4, 2000)
    Knjiga - zakladnica in vir znanja (številka: 4, 2000)
    Kakovost jezikovnega izobraževanja za odrasle (številka: 4, 2000)
    Utrinki s konference "Sistemi in trendi v izobraževanju odraslih" (številka: 4, 2000)
    Uvajanje standarda kakovosti ISO 9000 v izobraževanje odraslih (številka: 4, 2000)
    Vrednotenje kakovosti kot podpora odločanju in vodenju (številka: 4, 2000)
  7. 2001
     59

    Ugotavljanje in razvoj kakovosti v izobraževanju odraslih (številka: 1, 2001)
    Dileme današnjega sveta so tudi dileme izobraževanja odraslih (številka: 1, 2001)
    Znanje in razvoj v Sloveniji v razmerah nove ekonomije (številka: 1, 2001)
    Pismenost odraslih v Sloveniji (številka: 1, 2001)
    Kakovost človeškega kapitala v Sloveniji (številka: 1, 2001)
    Učeča se organizacija in delavci znanja (številka: 1, 2001)
    Vseživljenjsko izobraževanje za pravičnost in socialno kohezivnost (številka: 1, 2001)
    Kaj poraja funkcionalno nepismenost? (številka: 1, 2001)
    Preobrazba andragogike (številka: 1, 2001)
    Standard "Vlagatelji v ljudi" (številka: 1, 2001)
    Prof. dr. Silvije Pongrac (številka: 2, 2001)
    Slovenska slovnica (številka: 2, 2001)
    Odziv višjega in visokega šolstva na vseživljenjsko izobraževanje (številka: 2, 2001)
    Pojmovanja znanja pri bodočih učiteljih (številka: 2, 2001)
    Programiranje v jezikovnem izobraževanju odraslih (številka: 2, 2001)
    Usposabljanje bodočih učiteljev angleščine (številka: 2, 2001)
    Pametne odločitve (številka: 2, 2001)
    Uporaba metode globalnega učenja pri poučevanju tujih jezikov (številka: 2, 2001)
    Individualni izobraževalni račun (številka: 2, 2001)
    Predstava o sebi in načrtovanje kariere (številka: 2, 2001)
    Vzgoja za multikulturalnost (številka: 2, 2001)
    Regionalni pregled toka kapitala znanja (številka: 3, 2001)
    Skrb za kakovost nacionalnih razvojnih projektov (številka: 3, 2001)
    Študijski krožki - vzvod sociokulturne animacije (številka: 3, 2001)
    Projektno učenje za brezposelne (številka: 3, 2001)
    Sociokronološka izhodišča za načrtovanje kariere (številka: 3, 2001)
    Brezposelnost mlajših odraslih (številka: 3, 2001)
    Izobraževanje v prostovoljski humanitarni organizaciji (številka: 3, 2001)
    Od prvih slutenj do velikega podjetja (številka: 3, 2001)
    Vloga raziskav pri načrtovanju usposabljanja (številka: 3, 2001)
    Uvajanje e-izobraževanja v podjetjih (številka: 4, 2001)
    Spremljanje učinkovitosti izobraževanja v podjetjih (številka: 4, 2001)
    Univerza kot del učeče se družbe (številka: 4, 2001)
    Usposabljanje zaposlenih za prenos znanja - interno izobraževanje in izobraževanje izobraževalcev (številka: 4, 2001)
    Središče za samostojno učenje v podjetju (številka: 4, 2001)
    Delovni proces kot osnova za izbiro metod in tehnik internega izobraževanja (številka: 4, 2001)
    Ali je več razlik ali več podobnosti v izobraževanju v velikih, srednjih in manjših podjetjih (številka: 4, 2001)
    Dejavniki, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju (številka: 4, 2001)
    Razvijanje vodstvene kompetentnosti (številka: 4, 2001)
    Ugotavljanje in merjenje uspešnosti izobraževanja (številka: 4, 2001)
    SWOT-analiza uporabnosti e-izobraževanja za zaposlene (številka: 4, 2001)
    Psihološki temelji za učinkovito posredovanje znanja zaposlenim (številka: 4, 2001)
    Pomen izobraževanja na daljavo za gospodarstvo (številka: 4, 2001)
    Ali hočemo, kar potrebujemo - znanje za programirano odločanje (številka: 4, 2001)
    Vseživljenjsko izobraževanje med vizijo in utopijo - memorandum (številka: 4, 2001)
    Pomen vseživljenjskega izobraževanja za sodobno industrijsko proizvodnjo (številka: 4, 2001)
    Sodobna politika izobraževanja kadrov in razvoja kariere (številka: 4, 2001)
    Socialni kapital in izobraževalne potrebe v obdobju spreminjanja dela in trga (številka: 4, 2001)
    Izmenjava učnega gradiva za potrebe e-izobraževanja (številka: 4, 2001)
    Izobraževanje managerjev za delo v tujini (številka: 4, 2001)
    Kdaj je izobraževanje učinkovito - pogled in mnenje izvajalca (številka: 4, 2001)
    E-izobraževanje - sodoben način investiranja v zaposlene (številka: 4, 2001)
    Strategija izobraževanja kadrov med gospodarsko recesijo (številka: 4, 2001)
    Upoštevanje izkušenj pri programiranju izobraževanja zaposlenih (številka: 4, 2001)
    Kvalitativni vidiki ponudbe jezikovnih tečajev v Sloveniji - kako izbrati (številka: 4, 2001)
    Srednje poklicno izobraževanje v delovnem okolju (številka: 4, 2001)
    Storitve e-izobraževanja za poslovne! okolje (številka: 4, 2001)
    Vloga mentorja v e-izobraževanju (številka: 4, 2001)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 4, 2001)
  8. 2002
     29

    Vloga socialnega kapitala v izobraževanju odraslih (številka: 1, 2002)
    Ciril Stanič, najstarejši učeči se Slovenec (številka: 1, 2002)
    Izobraževanje za partnerske odnose kot izhodišče spreminjanja družine (številka: 1, 2002)
    Krovno združenje za izobraževanje odraslih (številka: 1, 2002)
    Vpliv izobraževanja na prebujanje nacionalne identitete v 19. stoletju (številka: 1, 2002)
    Udeležba prebivalcev Slovenije v izobraževanju odraslih 2001 (številka: 1, 2002)
    Samostalno učenje (številka: 1, 2002)
    Izobraževanje zapornikov (številka: 1, 2002)
    Ovire odraslih pri vključevanju v izobraževanje (številka: 1, 2002)
    Animacija študijskih krožkov (številka: 1, 2002)
    Kako smo programirali učbenik za študij na daljavo? (številka: 1, 2002)
    Preoblikovanje univerze (številka: 2, 2002)
    Učinki študijskih krožkov (številka: 2, 2002)
    "Kakovost izpeljave programa 5000" (številka: 2, 2002)
    Svetovanje v izobraževanju odraslih (številka: 2, 2002)
    Vloga posameznikovega samorazumevanja pri uresničevanju vseživljenjskosti izobraževanja (številka: 2, 2002)
    Naložbe v starejše so naložbe v prihodnost (številka: 2, 2002)
    Matija Vertovec - ljudski učitelj in vzgojitelj 19. stoletja (številka: 2, 2002)
    Spreminjanje stališč kot del vseživljenjskega izobraževanja (številka: 2, 2002)
    Razvoj kariere kot interakcija med posameznikom in organizacijo ter vloga izobraževanja (številka: 2, 2002)
    40 sodobnih učnih metod (številka: 3/4, 2002)
    Razvojne možnosti e-izobraževanja v svetu in Sloveniji (številka: 3/4, 2002)
    Samostojno izobraževanje študentov (številka: 3/4, 2002)
    Koliko šola spodbuja in razvija temeljne spretnosti in sposobnosti, potrebne ljudem v 21. stoletju? (številka: 3/4, 2002)
    Menedžment intelektualnega kapitala (številka: 3/4, 2002)
    e-Izobraževanje v mednarodnem univerzitetnem okolju (številka: 3/4, 2002)
    Koncepti razvoja kariere (številka: 3/4, 2002)
    Uspešno vključevanje v socialno okolje (številka: 3/4, 2002)
    Menedžment znanja (številka: 3/4, 2002)
  9. 2003
     29

    Marketing izobraževalnih storitev (številka: 1, 2003)
    Izobraževanje v učeči se organizaciji (številka: 1, 2003)
    Razvoj kariere menedžerk (številka: 1, 2003)
    Elektronsko izobraževanje v praksi (številka: 1, 2003)
    Kakovostno jezikovno izobraževanje v organizacijah (številka: 1, 2003)
    Izobraževanje ravnateljev in učiteljev razrednega pouka (številka: 1, 2003)
    Kritična moč Ivana Illicha (številka: 1, 2003)
    Učeča se družina (številka: 1, 2003)
    Razvoj kariere kot interakcija med posameznikom in organizacijo (številka: 1, 2003)
    Upravljanje znanja v organizacijah (številka: 2, 2003)
    Vseživljenjsko svetovanje (številka: 2, 2003)
    Ali so brezposelni motivirani za izobraževanje? (številka: 2, 2003)
    Učenje iz izkušenj (številka: 2, 2003)
    Učna pogodba - novo orodje v izobraževanju odraslih (številka: 2, 2003)
    William A. Draves o prihodnosti učenja in dela (številka: 2, 2003)
    Znanje je naložba v prihodnost (številka: 3, 2003)
    Komunikacija in pisne spretnosti (številka: 3, 2003)
    Teoretski koncepti o čustvih (številka: 3, 2003)
    Petdeset let Evropskega združenja za izobraževanje odraslih (številka: 3, 2003)
    Kdo obiskuje svetovalna središča za odrasle (številka: 3, 2003)
    Izobraževanje odraslih v zamejstvu (številka: 3, 2003)
    Samopodoba študentov in učna uspešnost (številka: 4, 2003)
    Šola kot "pripravljalnica" za nadaljnje učenje (številka: 4, 2003)
    Vloga samospoštovanja pri razvijanju izobraževalne poti (številka: 4, 2003)
    Karierni vzorci v globalni družbi (številka: 4, 2003)
    "Najnevarnejša iluzija je, da je izobraževanje kdajkoli končano" (številka: 4, 2003)
    Prostovoljstvo kot način in nadaljevanje življenja (številka: 4, 2003)
    Komunikacija in pisne spretnosti (številka: 4, 2003)
    Vodenje evidenc o procesu izobraževanja (številka: 4, 2003)
  10. 2004
     28

    Most do izobrazbe (številka: 1, 2004)
    Problemi sodobnega starševstva kot izziv za nadaljnje izobraževanje (številka: 1, 2004)
    Razgrnimo skrivnosti disleksije (številka: 1, 2004)
    Radikalno izobraževanje odraslih (številka: 1, 2004)
    Razvojna psihologija (številka: 1, 2004)
    Educata.net (številka: 1, 2004)
    Motivi za izobraževanje učiteljev (številka: 1, 2004)
    Vseživljenjsko učenje v visokem šolstvu - grožnja ali izziv? (številka: 2, 2004)
    Konstruktivni pristop k načrtovanju osebne kariere (številka: 2, 2004)
    Bi radi imeli znanje vedno pri roki? (številka: 2, 2004)
    Brian McKechnie ali 'Starajmo se pozitivno' (številka: 2, 2004)
    Globoki humanizem profesorja Petra Maya (številka: 2, 2004)
    Evalvacija v izobraževanju odraslih (številka: 2, 2004)
    Howard Rheingold: Ne-vidne množice (številka: 2, 2004)
    Kdo se izobražuje za partnerske odnose? (številka: 2, 2004)
    Učitelji v 19. stoletju v boju za slovensko identiteto (številka: 3, 2004)
    Pismenost na delovnem mestu (številka: 3, 2004)
    Kakšne kompetence potrebujejo andragogi? (številka: 3, 2004)
    Sam se učim (številka: 3, 2004)
    Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev (številka: 3, 2004)
    Menedžer znanja - poklic prihodnosti (številka: 3, 2004)
    Mentor mora biti kot oče svojim učencem (številka: 3, 2004)
    Kako živeti skupaj? (številka: 4, 2004)
    Izobraževalne potrebe zaposlenih in ponudba na trgu (številka: 4, 2004)
    Kognitivne, socialne in druge potrebe ljudi v domski oskrbi (številka: 4, 2004)
    Več pozornosti našemu strokovnemu izrazju (številka: 4, 2004)
    Učitelj odraslih kot spodbujevalec kritičnega mišljenja (številka: 4, 2004)
    Učinki vpeljevanja modela kakovosti POKI na šolo (številka: 4, 2004)
  11. 2005
     42

    Odrasli in e-izobraževanje (številka: 1, 2005)
    Učeča se družina (številka: 1, 2005)
    Pavel Skrinjar o Danilu Dolciju (številka: 1, 2005)
    Pedagoško-andragoški dnevi 2005 (številka: 1, 2005)
    Mentorstvo kot pot učenja in osebnega razvoja (številka: 1, 2005)
    Komentar k prispevku "Več pozornosti našemu strokovnemu izrazju ali kako do poenotenja raznolikega" (številka: 1, 2005)
    Izobraževalna zapuščina Danila Dolcija (številka: 1, 2005)
    Izobraževanje menedžerjev (številka: 1, 2005)
    Ni pomembno, da delaš stvari prav, ampak da delaš prave stvari (številka: 1, 2005)
    Brezplačno kosilo za vse? (številka: 1, 2005)
    Izobraževanje podjetnikov (številka: 1, 2005)
    Kompetence v kadrovski praksi (številka: 2, 2005)
    Eksplicitno in tiho znanje v gostinstvu (številka: 2, 2005)
    Sodobna vprašanja motivacije in učenja odraslih (številka: 2, 2005)
    Teorije vzgoje in izobraževanja odraslih (številka: 2, 2005)
    "Insights" pristop k učnim stilom (številka: 2, 2005)
    Za premagovanje poklicne izgorelosti potrebujemo izobraževanje (številka: 2, 2005)
    Izobraževanje z zabavo (številka: 2, 2005)
    Izobraževanje za čustveno ozaveščanje (starih) staršev (številka: 2, 2005)
    Se odrasli lahko nehamo izobraževati? (številka: 2, 2005)
    Neformalno izobraževanje mlajših odraslih (številka: 2, 2005)
    Upajmo si biti starši (številka: 2, 2005)
    Mnenje drugih potrebujemo zato, da smo boljši (številka: 2, 2005)
    9. Dnevi kadrovskih delavcev Slovenije (številka: 2, 2005)
    8. konferenca o ravnanju z ljudmi pri delu (HRM) v Novi Gorici in najboljši projekt HRM 2005 (številka: 3, 2005)
    Metoda poslovnega primera (številka: 3, 2005)
    Izobraževanje in usposabljanje - družbena in individualna vrednota? (številka: 3, 2005)
    Podjetniško izobraževanje (številka: 3, 2005)
    Vseživljenjsko učenje in vseživljenjsko izobraževanje (številka: 3, 2005)
    Poklicna izgorelost ali zavzetost za delo, to je zdaj vprašanje (številka: 3, 2005)
    Le strategija zagotavlja trden sistem (številka: 3, 2005)
    Mednarodne aktivnosti univerz v pogojih naraščajoče tekmovalnosti (številka: 3, 2005)
    Metodologija pedagoškega raziskovanja novodobnih religij (številka: 3, 2005)
    Mentor mora v nekem trenutku opustiti vodenje študentove roke (številka: 4, 2005)
    Medkulturno usposabljanje za mednarodno poslovanje (številka: 4, 2005)
    Na poti do spodbudnega študijskega okolja (številka: 4, 2005)
    Pristopi k učenju pri študentih tehnike (številka: 4, 2005)
    Menedžerske igre (številka: 4, 2005)
    Vključenost odraslih v izobraževanje (številka: 4, 2005)
    Usposabljanje zaposlenih za premagovanje stresa (številka: 4, 2005)
    Timsko delo v izobraževalnih organizacijah in analiza "insights" (številka: 4, 2005)
    Vaupotič, Mirko (ur.): Evropska unija - priložnost tudi za starejše (številka: 4, 2005)
  12. 2006
     33

    številka: 1 (2006)
    številka: 2 (2006)
    številka: 3 (2006)
    številka: 4 (2006)
    Dogovor o samoizobraževanju (številka: 1, 2006)
    Karierna sidra in načrtovanje izobraževanja (številka: 1, 2006)
    Učeča se organizacija (številka: 1, 2006)
    Evalvacija didaktične izvedbe predmeta poslovodenje (številka: 1, 2006)
    Osredotočena interakcija v izobraževanju odraslih (številka: 1, 2006)
    Vrednote mladih in vseživljenjsko izobraževanje (številka: 2, 2006)
    Odnosi med odraslimi brati in sestrami (številka: 2, 2006)
    Karierna sidra in načrtovanje izobraževanja (številka: 2, 2006)
    Z umetnostjo za demokracijo (številka: 2, 2006)
    Ob 80-letnici prof. dr. Dušana Savićevića (številka: 2, 2006)
    V pogovoru s prof. dr. Dušanom Savićevićem (številka: 2, 2006)
    Disleksija med odraslimi (številka: 2, 2006)
    "Vzgajamo orle in ne kur" (številka: 3, 2006)
    Karierna sidra in načrtovanje izobraževanja (številka: 3, 2006)
    Več pozornosti našemu strokovnemu izrazju (številka: 3, 2006)
    Pismenost - stanje in potrebe na slovenskem podeželju (številka: 3, 2006)
    Bralne navade staršev in vzpodbujanje otrok pri branju (številka: 3, 2006)
    Novi mediji - nova kakovost študija na daljavo (številka: 3, 2006)
    Frankl, Viktor E. (številka: 3, 2006)
    Usposabljanje za življenjsko uspešnost (številka: 3, 2006)
    Učni izzivi starševstva (številka: 3, 2006)
    Kako reševati nasilje v vzgojno-izobraževalnih inštitucijah? (številka: 3, 2006)
    Vloga izobraževanja starejših odraslih pri spodbujanju njihove družbene vključenosti (številka: 4, 2006)
    O izposoji kulture in o nadvladi tuje kulture v dopolnilnem izobraževanju (številka: 4, 2006)
    Izobraževalni menedžment (številka: 4, 2006)
    Vidik navezanosti - pomembna komponenta v izobraževanju za medsebojne odnose v družini (številka: 4, 2006)
    Kdo so bili moji mentorji? Kdo mi je lahko mentor? (številka: 4, 2006)
    Višanje ravni znanja v vseh življenjskih obdobjih (številka: 4, 2006)
    Neformalno izobraževanje dijakov in izobraževalne naloge družine (številka: 4, 2006)
  13. 2007
     40

    številka: 1 (2007)
    številka: 2 (2007)
    številka: 4 (2007)
    Kdaj se postavljajo temelji vseživljenjskemu izobraževanju (številka: 1, 2007)
    Neformalno izobraževanje odraslih (številka: 1, 2007)
    Nasilje vsakdanjega življenja (številka: 1, 2007)
    Podeljena priznanja za razvijanje kakovosti izobraževanja odraslih (številka: 1, 2007)
    Razvoj kariere v učeči se organizaciji (številka: 1, 2007)
    Starši se morajo veliko naučiti --- (številka: 1, 2007)
    Razprave o kakovosti (številka: 1, 2007)
    Znanje kot strateški element konkurenčne prednosti (številka: 1, 2007)
    Samoevalvacija kakovosti izobraževanja (številka: 1, 2007)
    Alfabetska in funkcionalna (ne)pismenost (številka: 1, 2007)
    Prof. dr. Jurij Kunaver, o metodi izobraževalne ekskurzije in o razsežnostih prostora (številka: 1, 2007)
    Izobraževanje za preprečevanje poklicne izgorelosti (številka: 2, 2007)
    Izobraževalne potrebe v turizmu (številka: 2, 2007)
    Posebnosti andragoške prakse na ljudskih univerzah (številka: 2, 2007)
    HRM za top management (številka: 2, 2007)
    Profesionalni razvoj izobraževalcev (številka: 2, 2007)
    Kaj za posameznika pomeni pismenost? (številka: 2, 2007)
    Narava - vir inovativnosti in ustvarjalnosti v izobraževalnih organizacijah (številka: 2, 2007)
    Samoevalvacija kakovosti izobraževanja odraslih (številka: 2, 2007)
    Učitelj - mentor v sistemu pripravništva (številka: 2, 2007)
    Menedžment kompetenc v slovenskih podjetjih (številka: 3, 2007)
    Znova podelili priznanja TOP 10 Izobraževalni management 2007 in razglasili TOP 10 lestvico predavateljev (številka: 3, 2007)
    Na krilih e-izobraževanja (številka: 3, 2007)
    Projektna metoda v izobraževanju (številka: 3, 2007)
    Neformalno izobraževanje v družinah na Jesenicah (številka: 3, 2007)
    Ulrich Beck in Elisabeth Beck-Gernsheim, Popolnoma normalni kaos ljubezni (številka: 3, 2007)
    (Ne)znanje in (ne)uspešnost slovenskih gostincev (številka: 3, 2007)
    Spletna konferenca v učnem procesu (številka: 3, 2007)
    Prenosljivost participativnih učnih metod v slovensko okolje (številka: 3, 2007)
    Izobraževanje natakarjev za pridobivanje višjih napitnin (številka: 4, 2007)
    Vedoželjnost pri otrocih, starših, vzgojiteljicah in učiteljicah (številka: 4, 2007)
    Nove paradigme vseživljenjskega izobraževanja (številka: 4, 2007)
    Graditi dostojanstvo in tkati družbene vezi (številka: 4, 2007)
    Ali lahko znanje, pridobljeno po neformalni poti, formalno ovrednotimo? (številka: 4, 2007)
    Kraj, kjer se naučimo zaupati zamislim (številka: 4, 2007)
    Prostovoljno animatorstvo kot učno okolje (številka: 4, 2007)
    Thomas A. Harris: Jaz sem v redu - ti si v redu (številka: 4, 2007)
  14. 2008
     31

    Izobraževanje odraslih - najbolj dinamičen naboj teorije vzgoje in izobraževanja (številka: 1/2, 2008)
    Konec dela (številka: 1/2, 2008)
    Spodbuda k vzgoji za medije (številka: 1/2, 2008)
    Sodobni pristopi k analizi potreb v kontekstu jezika stroke (številka: 1/2, 2008)
    Motivacijski profili odraslih v formalnem izobraževanju (številka: 1/2, 2008)
    Vseživljenjsko učenje in izobraževanje (številka: 1/2, 2008)
    Izobraževanje starejših kot možnost za dejavno staranje in osebnostno rast (številka: 1/2, 2008)
    Promocija strategije vseživljenjskosti učenja (številka: 1/2, 2008)
    Razvoj in pomen ljudskih visokih šol na Slovenskem v letih 1918-1941 (številka: 1/2, 2008)
    Ljudske univerze in javna mreža ustanov za izobraževanje odraslih (številka: 1/2, 2008)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 1/2, 2008)
    Nadaljnje poklicno izobraževanje in usposabljanje v Sloveniji z mednarodno primerjavo (številka: 1/2, 2008)
    Celostni svetovalni pristop za odrasle v izobraževanju (številka: 1/2, 2008)
    Prožna varnost in dohitevanje znanja ter usposobljenosti starejših delavcev (številka: 1/2, 2008)
    Učno krmiljenje (coaching) kot uspešna metoda usposabljanja in izobraževanja posameznika (številka: 1/2, 2008)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 3/4, 2008)
    Videolectures.net (številka: 3/4, 2008)
    Ustanovitev sekcije za učenje in izobraževanje odraslih z zmerno, težjo in težko motnjo v duševnem razvoju pri Andragoškem društvu Slovenije (številka: 3/4, 2008)
    Pripravljenost za izobraževanje v odraslosti se ustvarja v šoli (številka: 3/4, 2008)
    Izobraževanje svojcev bolnikov - pomemben del rehabilitacijskih programov (številka: 3/4, 2008)
    Odprtost dostopa do izobraževanja in e-učenje (številka: 3/4, 2008)
    Vpliv jomtienske deklaracije na izobraževanje v Indiji (številka: 3/4, 2008)
    Dramske delavnice kot pot osebnostnega razvoja (številka: 3/4, 2008)
    Vseživljenjskost učenja in strokovno izrazje v vzgoji in izobraževanju (številka: 3/4, 2008)
    Poglej si z novimi očmi! (številka: 3/4, 2008)
    Slovenščina med divjo raščo in omiko (številka: 3/4, 2008)
    Nova paradigma medgeneracijskega učenja (številka: 3/4, 2008)
    Učenje plesa, učenje s plesom (številka: 3/4, 2008)
    Andragogika vsakdanjega življenja - učenje ob doživljanju smrti (številka: 3/4, 2008)
    Vključenost odraslih v izobraževanje v Sloveniji z mednarodno primerjavo (številka: 3/4, 2008)
    Uresničevanje potencialov e-izobraževanja v izobraževanju odraslih (številka: 3/4, 2008)
  15. 2009
     32

    AS. Andragoška spoznanja (številka: 1, 2009)
    Neformalno mentorstvo (številka: 1, 2009)
    Izobraževanje mentorjev za praktično usposabljanje študentov v različnih delovnih organizacijah (številka: 1, 2009)
    Paradigma, ki bo spremenila tudi izobraževanje odraslih (številka: 1, 2009)
    "Kar se Janezek nauči ---", je premalo (številka: 1, 2009)
    Prožna varnost (flexicurity) kot izziv realnosti (številka: 1, 2009)
    Nekateri temeljni pojmi z vidika andragoške didaktike (številka: 1, 2009)
    Izobraževanje in gospodarska kriza (številka: 1, 2009)
    Pomen izobraževanja odraslih v obdobjih gospodarskih in političnih kriz (številka: 1, 2009)
    Pomen e-izobraževanja za odrasle (številka: 2, 2009)
    Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj kot vseživljenjski proces (številka: 2, 2009)
    Usmeritev k ustvarjalnemu vseživljenjskemu okolju (številka: 2, 2009)
    Pomen in vloga vseživljenjskega izobraževanja v luči različnih opredelitev nalog prihodnje družbe (številka: 2, 2009)
    Izobraževanje starejših v luči trga dela in strategije aktivnega staranja (številka: 2, 2009)
    Osnovna šola - izobraževalno in kulturno srce trajnostnega ravnanja za najbolj ranljive? (številka: 2, 2009)
    Vpliv Konfucija na sodobno izobraževanje na Kitajskem (številka: 2, 2009)
    Ste dejali izobraževanje starejših odraslih, ste dejali dejavna poznejša leta življenja? (številka: 3, 2009)
    Izobraževanje starejših za prostovoljno delo v muzejih in spreminjajoča se vloga muzeja v (starajoči se) družbi (številka: 3, 2009)
    Pomen življenjske poti in generacijskih značilnosti za načrtovanje medgeneracijskega izobraževalnega programa (številka: 3, 2009)
    Izobraževalno svetovanje starejših (številka: 3, 2009)
    Starejši delavci na trgu delovne sile (številka: 3, 2009)
    Razvoj in poslanstvo slovenske univerze za tretje življenjsko obdobje (številka: 3, 2009)
    Izobraževanje starejših odraslih in pomen njihovega izobraževanja za njih same ter družbo (številka: 3, 2009)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 3, 2009)
    Vpliv izobraževanja starejših na motivacijo za izobraževanje ostalih generacij (številka: 3, 2009)
    Usposobljenost in potrebe trga dela prihodnosti - odgovornost sedanjosti (številka: 4, 2009)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 4, 2009)
    Jakob Horn (1935-2009) (številka: 4, 2009)
    Andragoško svetovalno delo kot dejavnik spodbujanja družbene vključenosti odraslih (številka: 4, 2009)
    Premislek o namenih izobraževanja odraslih (številka: 4, 2009)
    Skupnostno izobraževanje kot nova oblika izobraževanja odraslih na podeželju (številka: 4, 2009)
    Sociokulturna animacija družbi vdihne življenje - o povezovanju družbenega in kulturnega sredi nove kulture (številka: 4, 2009)
  16. 2010
     36

    številka: 3 (2010)
    številka: 4 (2010)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 1, 2010)
    Vpliv neformalne in formalne izobrazbe staršev na učni uspeh mladostnika - družinske značilnosti in izobrazba (številka: 1, 2010)
    Izobrazba in inovativnost zaposlenih v slovenskih hotelskih organizacijah (številka: 1, 2010)
    Pospešeno in kakovostno izobraževanje odraslih je pot iz gospodarske krize (številka: 1, 2010)
    Znanje ni bilo še nikoli toliko vredno kot danes! (številka: 1, 2010)
    Izkustveno učenje kot praksa in teorija izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev v Vrtcu Trnovo (številka: 1, 2010)
    Par v času prehoda v upokojitev (številka: 1, 2010)
    Vpliv šole in okolja na odnos odraslih srednješolcev do podjetništva (številka: 1, 2010)
    Spreminjanje družbene strukture in vseživljenjsko izobraževanje - iz industrijske v družbo znanja (številka: 2, 2010)
    Neformalno pridobivanje znanja tujega jezika (številka: 2, 2010)
    Evalvacija v neformalnem izobraževanju odraslih (številka: 2, 2010)
    AS. Andragoška spoznanja (številka: 2, 2010)
    Znanje in izobraževanje kot sredstvo za izhod iz krize (številka: 2, 2010)
    Izzivi prihodnosti - holistična strategija in sinergija vednosti (številka: 2, 2010)
    Življenjsko svetovanje in izobraževanje odraslih za razvoj kariere in osebnostni razvoj (številka: 2, 2010)
    Poznavanje dejstev in zmotna prepričanja o starejših (številka: 2, 2010)
    Spopolnjevanje izobraževalcev je naša skupna skrb (številka: 3, 2010)
    Kump, Sonja, Jelenc Krašovec, Sabina: Prestari za učenje? (številka: 3, 2010)
    Kdo so izobraževalci, ki usposabljajo učitelje (številka: 3, 2010)
    Usposabljanje in identiteta izobraževalcev odraslih (številka: 3, 2010)
    Neformalno izobraževanje v Sloveniji z mednarodno primerjavo po anketi o izobraževanju odraslih (številka: 3, 2010)
    Izobraževanje izobraževalcev odraslih temeljna naloga sodobne izobraževalne politike pri načrtovanju vseživljenjskega učenja (številka: 3, 2010)
    Usposabljanje svetovalcev v svetovalnih središčih za izobraževanje odraslih (številka: 3, 2010)
    Usposobljenost za delo v izobraževanju odraslih in razvoj kariere (številka: 3, 2010)
    Teoretska izhodišča za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi (številka: 4, 2010)
    Disleksija (številka: 4, 2010)
    CLIL - a way towards autonomy in education (številka: 4, 2010)
    Razvijanje potencialov študentov z disleksijo (številka: 4, 2010)
    Musek, Janek: Psihologija življenja (številka: 4, 2010)
    Arhitekti postmoderne informacijske družbe in priložnosti njenih uporabnikov (številka: 4, 2010)
    Ko gledališče postane način izobraževanja (številka: 4, 2010)
    Manipulacije na osebni ravni v medosebnih odnosih (številka: 4, 2010)
    Aktualne dejavnosti na področju medgeneracijskega sodelovanja v Sloveniji (številka: 4, 2010)
    Splošna knjižnica - priložnost za vseživljenjsko učenje (številka: 4, 2010)
  17. 2011
     40

    številka: 1 (2011)
    številka: 2 (2011)
    številka: 3 (2011)
    Finančni položaj ljudskih univerz v obdobju 2004-2008 (številka: 1, 2011)
    Priznavanje znanja - korak k optimalizaciji izobraževanja (številka: 1, 2011)
    Kako do dodatnih znanj, ko diplome ne zagotavljajo (več) ustrezne zaposlitve? (številka: 1, 2011)
    Pomen in izhodišča vseživljenjske karierne orientacije (številka: 1, 2011)
    Validation of non-formal and informal learnin - research results (številka: 1, 2011)
    "Kriza ima več podob, rešitev je ena: dajte ljudi na prvo mesto" (številka: 1, 2011)
    Čemu (ali sploh čemu) služi diploma iz družboslovja ali humanistike in pomen izobraževanja odraslih (številka: 1, 2011)
    Ivančič A., Mohorčič Špolar V., Radovan M.: Formalno izobraževanje odraslih v Sloveniji. Ljubljana, Andragoški center Slovenije, 2010 (številka: 1, 2011)
    Ugotovitve in spoznanja z izobraževanja mentorjev za praktično usposabljanje študentov (številka: 1, 2011)
    Študij andragogike in izobraževanje andragogov (številka: 2, 2011)
    Avtomatizirani e-test pri merjenju znanja odraslih (številka: 2, 2011)
    Konferenci "Leto dejavnega staranja in solidarnosti med generacijami" na rob (številka: 2, 2011)
    Findeisen, Dušana: Univerza za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani, Ljubljana, Društvo za izobraževanje za tretje življenjsko obdobje, 2010 (številka: 2, 2011)
    Paleta izbire na področju izobraževanja odraslih - resničnost in obeti (številka: 2, 2011)
    Analiza brezposelnosti mladih diplomantov z visoko izobrazbo (številka: 2, 2011)
    Razumevanje učenja odraslih iz ranljivih skupin v okviru kognitivnih teorij učenja (številka: 2, 2011)
    Razumevanje in pomen kaznovanja in kaznovalnih politik nekoč in danes (številka: 2, 2011)
    Kvaliteta učenja je kvaliteta življenja (številka: 3, 2011)
    Jindra Kulich (številka: 3, 2011)
    Raziskovanje kompleksnih upravljavskih problemov - primer vrednotenja politik (številka: 3, 2011)
    Družinske prakse v poznejših letih kot izziv za učenje in raziskovanje (številka: 3, 2011)
    Izzivi za kakovostno izobraževanje v pripravi na porod in starševstvo (številka: 3, 2011)
    Okoljska etika in izobraževanje za trajnostni razvoj (številka: 3, 2011)
    Transformativno učenje v partnerskih odnosih na prehodu v starševstvo (številka: 3, 2011)
    Vzgojne metode - zakaj in zakaj ne? (številka: 3, 2011)
    Correlation between family interaction and adolescents's attitudes (številka: 3, 2011)
    O usmerjanju staršev v iskanje lastne poti pri vzgoji (številka: 3, 2011)
    Vzpostavljanje varne navezanosti kot temelj dela s posamezniki, pari in družino (številka: 3, 2011)
    Družinsko izobraževanje in učenje v iskanju prikrite harmonije (številka: 3, 2011)
    Nacionalne prioritete in usposabljanje strokovnih delavcev za izobraževanje odraslih v Sloveniji (številka: 4, 2011)
    Numeracy as a basis for lifelong learning in the European Union countries (številka: 4, 2011)
    Psihološko-didaktični vidiki tutorske podpore v e-izobraževanju (številka: 4, 2011)
    Andragoško spopolnjevanje in strokovni razvoj izobraževalcev odraslih (številka: 4, 2011)
    Programi e-izobraževanja - izkušnje z izvajanjem in načrti (številka: 4, 2011)
    Andragoško svetovalno delo - ključ do uspešnega izobraževanja odraslih (številka: 4, 2011)
    Trendi v e-izobraževanju ter dejavniki uspešnega in učinkovitega vpeljevanja v izobraževanje odraslih v Sloveniji (številka: 4, 2011)
    Andragoško spopolnjevanje v prepletu različnih vlog izobraževalcev odraslih (številka: 4, 2011)
  18. 2012
     41

    številka: 1 (2012)
    številka: 2 (2012)
    številka: 3 (2012)
    številka: 4 (2012)
    Za koncept vseživljenjskega izobraževanja in vseživljenjskega učenja je koncept izobraževanja odraslih vitalnega pomena (številka: 1, 2012)
    Influence of migrations on adult education in Croatia during the Croatian war of independence and in the post war period (številka: 1, 2012)
    Razumevanje in zmanjševanje osipa v e-izobraževanju (številka: 1, 2012)
    Model dinamičnega učenja ustvarjalnosti, inovativnosti in podjetnosti (številka: 1, 2012)
    Čustva, učenje in zavzetost (številka: 1, 2012)
    Značilnosti vodenja v slovenskih osnovnih šolah (številka: 1, 2012)
    Med kovčiranjem in socialnim svetovanjem (številka: 1, 2012)
    Javrh, P. (ur.), Obrazi pismenosti, Ljubljana, Andragoški center Slovenije, 2011 (številka: 1, 2012)
    Kako se odrasli učijo (številka: 1, 2012)
    Utrinki z obiska Inštituta za vseživljenjsko učenje Univerze v Leicestru in ob evropskem projektu/mreži FORAGE (številka: 2, 2012)
    Vloga mentorja v izobraževanju starejših odraslih in razvoj mentorskega odnosa (številka: 2, 2012)
    Researcher-practitioner's role in action research (številka: 2, 2012)
    Bi bil moj mentor? Naučiti se moram --- (številka: 2, 2012)
    Individualizacija izobraževanja vodi v mentorstvo (številka: 2, 2012)
    Kako razumeti mentorsko razmerje in njegove posledice? (številka: 2, 2012)
    Mentorstvo - znanje preteklosti za ideje prihodnosti (številka: 2, 2012)
    Pomen računalniškega izobraževanja in e-opismenjevanja za starejše (številka: 2, 2012)
    Radej B., Golobič M., Macur M., Dragoš S., Vrednotenje politik - obzorja nove miselnosti, Ljubljana, Vega, 2011 (številka: 2, 2012)
    Individualno mentorstvo, most med posameznikom in izzivom učeče se družbe (številka: 2, 2012)
    Kaj je novega vzdolž Donave v izobraževanju starejših odraslih (številka: 3, 2012)
    O krizi in odgovornosti (številka: 3, 2012)
    Vključenost odraslih v izobraževanje ter materialne spodbude za izobraževanje v Sloveniji in izbranih državah EU (številka: 3, 2012)
    Pogledi in izkušnje Erasmusove mobilnosti učnega osebja na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru (številka: 3, 2012)
    Izobraževalni program "UŽU Izzivi podeželja" v luči socialnega kapitala (številka: 3, 2012)
    Splošne knjižnice in izobraževanje odraslih (številka: 3, 2012)
    Pomembni subjekti evalvacije v praktičnem usposabljanju (številka: 3, 2012)
    Older adults as a special learner audience (številka: 3, 2012)
    Model skupnosti prakse in situacijsko učenje (številka: 3, 2012)
    Digitalne razlike in e-izobraževanje (številka: 4, 2012)
    Odprt dostop do znanja za vse ljudi je danes temeljna zahteva sodobne družbe - kaj ga omogoča in kje so ovire? (številka: 4, 2012)
    Travmatični in hujši stresni dogodki udeležencev programa PUM - projektnega učenja za mlajše odrasle (številka: 4, 2012)
    Transitions, generations and informal learning in later life (številka: 4, 2012)
    Partnerstvo pri ugotavljanju izobraževalnih potreb in novi izobraževalni programi za brezposelne (številka: 4, 2012)
    Branje, ki povezuje generacije (številka: 4, 2012)
    Ohranjanje kulturne dediščine na presečišču med andragogiko in kulturno antropologijo (številka: 4, 2012)
    Pavletič, Andrej: Uvod v teorijo vzgoje, Radovljica, Didakta, 2011 (številka: 4, 2012)
    Kako pripomoči k učinkovitejšemu učenju in spreminjanju življenjskega sloga oseb s kronično boleznijo (številka: 4, 2012)
  19. 2013
     41

    številka: 1 (2013)
    številka: 2 (2013)
    številka: 3 (2013)
    številka: 4 (2013)
    Učinkovit menedžment znanja kot podlaga za celosten znanjski inženiring (številka: 1, 2013)
    Findeisen, Dušana: Koraki v prostovoljstvo, Ljubljana, Društvo za tretje življenjsko obdobje, 2012 (številka: 1, 2013)
    Standardization of adult education in the Republic of Croatia (številka: 1, 2013)
    Vseživljenjska karierna orientacija se gradi na vedno novih znanjih (številka: 1, 2013)
    Uporaba osebnega izobraževalnega načrta v formalnem izobraževanju odraslih - rezultati evalvacijske študije (številka: 1, 2013)
    "Če želim, da bi bilo drugače, moram nekaj spremeniti" (številka: 1, 2013)
    Izobraževanje odraslih v evropskem letu državljanov (številka: 1, 2013)
    Najino srečanje (številka: 1, 2013)
    Mehke veščine v visokošolskem izobraževanju (številka: 1, 2013)
    Karierno izobraževanje za ljudi v poznejših letih (številka: 2, 2013)
    Tateisi, Nobuo: Podjetje kot dober državljan - v skupnost usmerjen management za 21. stoletje, Velenje, IPAK, 2009 (številka: 2, 2013)
    Izobraževanje za toleranco, sožitje in skupni razvoj (številka: 2, 2013)
    Kapital znanja - temelj kreiranja znanja pri podjetnikih (številka: 2, 2013)
    Learning in later life (številka: 2, 2013)
    Delo z nadarjenimi učenci (številka: 2, 2013)
    Družina ostaja pomembna za medgeneracijsko sodelovanje in učenje (številka: 2, 2013)
    Družbeni vidiki zlorabe in nasilja (številka: 2, 2013)
    Značilnosti postmoderne ter vpliv virtualnosti na kulturni turizem in izobraževanje odraslih (številka: 2, 2013)
    Paradoksi narativne metode pri raziskovanju učenja in situ (številka: 3, 2013)
    Program za mednarodno ocenjevanje kompetenc odraslih PIAAC (številka: 3, 2013)
    O skupnem ustvarjanju programa v študijski skupini starejših odraslih (številka: 3, 2013)
    Zgodbe o ustvarjalnem učenju med utopijo in vsakdanjostjo --- (številka: 3, 2013)
    Analiza koncepta rezilientnosti v kontekstu vzgoje in izobraževanja (številka: 3, 2013)
    Uspešnost mentorstva v izobraževanju starejših odraslih (številka: 3, 2013)
    Educational aspects of human health in adulthood (številka: 3, 2013)
    Nevidni učinki programa PUM (številka: 3, 2013)
    Bogataj, Nevenka (ur.): Znamenja trajnosti, Ljubljana, Andragoški center Slovenije, 2013 (številka: 3, 2013)
    Razvoj odnosa starejših odraslih do sodobne likovne umetnosti (številka: 3, 2013)
    Izobraževalni filmi kot del učnega gradiva za ranljive ciljne skupine (številka: 4, 2013)
    Metode v izobraževanju odraslih (številka: 4, 2013)
    O povezljivosti elementov različnih načinov učenja, metod in znanja (številka: 4, 2013)
    Izobraževalne metode in pristopi v času študija ter pridobljene kompetence v očeh študentov (številka: 4, 2013)
    Mezgec, Maja: Funkcionalna pismenost v manjšinskem jeziku, Koper, Univerza na Primorskem, 2012 (številka: 4, 2013)
    Družbene spremembe in vseživljenjsko učenje (številka: 4, 2013)
    Razvijanje pismenosti v maternem jeziku, ko materni jezik ni uradni jezik (številka: 4, 2013)
    Nacionalna energetska pot Slovenija kot interaktivna metoda učenja (številka: 4, 2013)
    Experience in implementing the European Language Portfolio (ELP) with Slovenian adult learners (številka: 4, 2013)
  20. 2014
     51

    številka: 1 (2014)
    številka: 2 (2014)
    številka: 3 (2014)
    številka: 4 (2014)
    Izobraževanje odraslih za razvoj lokalne skupnosti (številka: 1, 2014)
    Transformativna mediacija tudi v Sloveniji (številka: 1, 2014)
    Delovno aktivno življenje po 60. letu v luči "avtentičnega poklica" (številka: 1, 2014)
    Rutar Ilc, Zora; Tacer, Blanka in Žarkovič Adlešič, Brigita: Kolegialni coaching: priročnik za strokovni in osebni razvoj (številka: 1, 2014)
    Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v Evropi in pri nas (številka: 1, 2014)
    Ana Krajnc: Spoznaj sebe in druge: človek kot družbeno bitje in medosebni odnosi (številka: 1, 2014)
    Stališča in predsodki o študentih s posebnimi potrebami (številka: 1, 2014)
    Usposabljanje za psihološko pomoč v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami (številka: 1, 2014)
    Moje (poklicne) poti (številka: 1, 2014)
    A proposal for the reorganization of citizenship education via the implementation of the dramatic metod (številka: 1, 2014)
    In memoriam (številka: 1, 2014)
    Profesionalni razvoj vzgojiteljev z vidika vzgojiteljevih pojmovanj (številka: 1, 2014)
    Religijsko izobraževanje in kateheza odraslih v Katoliški cerkvi (številka: 1, 2014)
    Reflection on key competencies for lifelong learning (številka: 2, 2014)
    Možina, Tanja; Klemenčič, Sonja (ur.): Kazalniki kakovosti v izobraževanju odraslih (številka: 2, 2014)
    Primerjalna analiza korporativnih akademij v slovenskem gospodarstvu (številka: 2, 2014)
    Vključenost in ovire pri izobraževanju odraslih v Evropski uniji ob začetku gospodarske recesije (številka: 2, 2014)
    Centri medgeneracijskega učenja na ljudskih univerzah (številka: 2, 2014)
    Motivacija delovno aktivnih starejših pri učenju tujih jezikov (številka: 2, 2014)
    Pomen dejavnega in odgovornega državljana za razvoj politike (številka: 2, 2014)
    Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani - "Starosta" med ponudniki dopolnilnega izobraževanja (številka: 2, 2014)
    Izobraževalna podpora za migrante (številka: 2, 2014)
    Najstvo in kajstvo (številka: 2, 2014)
    Neformalno učenje oseb z nezgodno pridobljeno možgansko poškodbo (številka: 2, 2014)
    Kelava, Polona (ur.): Neformalno učenje? Kaj pa je to? (številka: 2, 2014)
    Izobraževanje in skupnost (številka: 3, 2014)
    "Druženje, vedoželjnost, širina ---", učinki neformalnega izobraževanja odraslih v projektu Bell (številka: 3, 2014)
    Med lokalnim in globalnim (številka: 3, 2014)
    Shoulder to shoulder? Masculinities and informal learning in later life (številka: 3, 2014)
    Burcar, Lilijana: American literature and its socio-political context (številka: 3, 2014)
    Parada učenja - dnevi učečih se skupnosti (številka: 3, 2014)
    Older men as deep-rooted trees of wisdom (številka: 3, 2014)
    Kaj lahko med študijem naredim za svojo večjo zaposljivost? (številka: 3, 2014)
    Ali so društva pomembna za učenje starejših v skupnosti? (številka: 3, 2014)
    Older men learning through religious and political affiliations (številka: 3, 2014)
    Žagar Ž., Igor in Kelava, Polona (ur.): From formal to non-formal: education, learning and knowledge (številka: 3, 2014)
    Prihodnost visokošolskih institucij (številka: 3, 2014)
    Načrtovanje kariere invalidov - želje in ovire (številka: 4, 2014)
    Albert in Leonida Mrgole: Izštekani najstniki in starši, ki štekajo. Kamnik, Zavod Vezal, 2013 (številka: 4, 2014)
    Psihoterapija kot možnost razvoja empatije v odraslosti (številka: 4, 2014)
    Lifelong learning and employability - the role of non-formal education (številka: 4, 2014)
    Učenje najdemo povsod! Revija naj to odslikava! (številka: 4, 2014)
    Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja (številka: 4, 2014)
    Dvajset let refleksivne prakse (številka: 4, 2014)
    Univerza za tretje življenjsko obdobje 30 let pozneje (številka: 4, 2014)
    Reteoretizacija priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja (številka: 4, 2014)
    Sociokulturna animacija v bolnišnici in pravica do kulture (številka: 4, 2014)
  21. 2015
     50

    številka: 1 (2015)
    številka: 2 (2015)
    številka: 3 (2015)
    številka: 4 (2015)
    "Zavedam se, da so stvari, ki jih lahko naredim zadnjič" (številka: 1, 2015)
    Evritmija v delovnem procesu (številka: 1, 2015)
    Karierni centri na univerzi - prostori neformalnega učenja za študente (številka: 1, 2015)
    DEMOLA (številka: 1, 2015)
    Osnutek novega Zakona o visokem šolstvu in logika kapitalizma (številka: 1, 2015)
    Izzivi usposabljanja za delo s posebnimi ciljnimi skupinami na področju kulture (številka: 1, 2015)
    Raziskovanje lastne prakse kot dejavnik profesionalnega razvoja babic in medicinskih sester (številka: 1, 2015)
    Univerza v primežu neoliberalne politike (številka: 1, 2015)
    ZViS in nadaljnji elementi utrjevanja logike kapitala (številka: 1, 2015)
    Uničevanje mišljenja (številka: 1, 2015)
    "Čisto vseeno je, ali je plesalec na vozičku ali ne, saj ustvarjam umetnost" (številka: 1, 2015)
    Izobraževanje in usposabljanje starejših delavcev - mednarodna primerjava (številka: 2, 2015)
    Mostar university students' self-assessment of lifelong learning competencies (številka: 2, 2015)
    Spletna platforma EPALE - priložnost za izmenjavo in sodelovanje izobraževalcev odraslih (številka: 2, 2015)
    Raziskava PIAAC - vpogled v sedanje spretnosti odraslih (številka: 2, 2015)
    "Slovenija - učeča se dežela" in druge zamisli dr. Jelenca ob njegovem jubileju (številka: 2, 2015)
    Vpliv izobrazbe in spretnosti starejših na individualno in družbeno blaginjo (številka: 2, 2015)
    Teoretski in metodološki problemi evalvacije politike izobraževanja odraslih (številka: 2, 2015)
    Digitalna pismenost in reševanje problemov v tehnološko bogatih okoljih (številka: 2, 2015)
    Alojz Cindrič: Od imatrikulacije do promocije, Ljubljana, Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2015 (številka: 2, 2015)
    Vpliv neformalnega izobraževanja na razvoj spretnosti in kompetenc (številka: 2, 2015)
    "Boj za znanje bo v 21. stoletju hujši, kot je bil nekoč boj za ozemlja" (številka: 2, 2015)
    Spodbujanje medkulturnega dialoga (številka: 3, 2015)
    Allen Tough - raziskovalec učenja in spreminjanja odraslih ter vizionar (številka: 3, 2015)
    "Pomembno mi je bilo, da se vključim v različne programe in se čim prej naučim jezika" (številka: 3, 2015)
    Izkušnje učiteljev s poučevanjem dijakov migrantskega ozadja v poklicnem izobraževanju (številka: 3, 2015)
    Medkulturnost v izobraževanju odraslih (številka: 3, 2015)
    Tranzicijsko učenje kot del procesa migracije (številka: 3, 2015)
    Matevž Rudolf: Ko beseda podobo najde: slovenska literatura in film v teoriji in praksi (1984-2012) ... (številka: 3, 2015)
    Projekt Eduka - vzgajati k različnosti (številka: 3, 2015)
    Empathy in adult education (številka: 3, 2015)
    Ženske in migracije (številka: 3, 2015)
    Empowerment through intercultural learning (številka: 3, 2015)
    Novosti, ki jih je vpeljala v letu 2013 sprejeta Resolucija o nacionalnem programu izobraževanja odraslih za obdobje 2013-2020 (ReNPIO2013-2020) (številka: 3, 2015)
    Kako izboljšati zavedanje starejših o tem, da so državljani Evrope? (številka: 4, 2015)
    Assessment of intercultural competence of vocational teachers in Croatia (številka: 4, 2015)
    Vojko Kavčič: Umovadba za bistre možgane v poznih letih (številka: 4, 2015)
    Modularno usposabljanje kariernih svetovalcev - MUKS (številka: 4, 2015)
    Razvoj neformalnega izobraževanja odraslih skozi zgodovino Zasavske ljudske univerze (številka: 4, 2015)
    Zaposljivost - izziv za izobraževanje (številka: 4, 2015)
    Vseživljenjskost učenja ter raziskovanje vzgoje in izobraževanja (številka: 4, 2015)
    Validation of non-formal and informal learning from a European perspective - linking validation arrangements with national qualifications frameworks (številka: 4, 2015)
    Critical reflections on managing cultural diversity in workplaces in Slovenia (številka: 4, 2015)
    Socioekonomski položaj samozaposlenih v kulturi (številka: 4, 2015)
    Beg iz anonimnega pisanja - delavnice dr. Noaha Charneyja na Filozofski fakulteti v Ljubljani (f 1, 2015)
    Dragan Petrovec: Nasilje pod masko, Ljubljana, Sanje, 2015 (številka: 3, 2015)
  22. 2016
     49

    številka: 1 (2016)
    številka: 2 (2016)
    številka: 3 (2016)
    številka: 4 (2016)
    Projekt SHAPE (številka: 1, 2016)
    Kako strokovni delavci vrtca vrednotijo stalno strokovno izpopolnjevanje kot element svojega profesionalnega razvoja (številka: 1, 2016)
    Še enkrat o neoliberalizmu (številka: 1, 2016)
    Longevity and learning from the biographical perspective (številka: 1, 2016)
    Prilagodljivi računalniški sistem za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju - ALECA (številka: 1, 2016)
    Tečaji španščine za starejše odrasle na Univerzi za tretje življenjsko obdobje in v dnevnih centrih aktivnosti za starejše (številka: 1, 2016)
    Ali je potrebno premisliti antirasistične perspektive za izobraževanje? (številka: 1, 2016)
    Raziskava o izrazu karierna orientacija (številka: 1, 2016)
    Osnovna šola kot središče socialnega in kulturnega življenja v lokalni skupnosti (številka: 1, 2016)
    Še enkrat o neoliberalizmu (številka: 1, 2016)
    O mentorstvu v Slovenskem šolskem muzeju (številka: 2, 2016)
    Proces prenove praktičnega usposabljanja (številka: 2, 2016)
    Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje (številka: 2, 2016)
    Evropeizacija izobraževanja in priznavanje rezultatov učenja (številka: 2, 2016)
    Mentorstvo nekoč in danes - pomembna oblika izobraževanja ter prenosa znanja in izkušenj (številka: 2, 2016)
    Social images of youth as a challenge for mentoring work (številka: 2, 2016)
    Še enkrat o neoliberalizmu (številka: 2, 2016)
    Kako mladim delavcem približati varnost in zdravje pri usposabljanju za delo (številka: 2, 2016)
    Vloga mentorja pri umetniškem ustvarjanju v skupini odraslih z motnjo v duševnem razvoju (številka: 2, 2016)
    Film na Zavodu za izobraževanje in kulturo Črnomelj (številka: 3, 2016)
    Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji (številka: 3, 2016)
    Življenje z več jeziki (številka: 3, 2016)
    Kino-katedra za pedagoge v Slovenski kinoteki (številka: 3, 2016)
    What do learners need to know about cinema? (številka: 3, 2016)
    Projekt CINAGE - evropski film za dejavno staranje (številka: 3, 2016)
    Peljhan, Matej (ur.), Fototerapija, Od konceptov do praks, Kamnik, Cirius, 2015 (številka: 3, 2016)
    Različne dimenzije filma v programu Projektno učenje za mlajše odrasle (številka: 3, 2016)
    Practicums as part of study programmes in library and information studies (številka: 3, 2016)
    Skočiti v film (številka: 3, 2016)
    Gledati, misliti in razumeti film skozi filmsko glasbo (številka: 3, 2016)
    Kakršenkoli film delaš, ga pravzaprav delaš o sebi (številka: 3, 2016)
    Uporabnost filma pri verskem izobraževanju (številka: 3, 2016)
    Wikiji v izobraževanju (številka: 4, 2016)
    Z dogovorom do poenotene rabe strokovnega izrazja na področju vzgoje in izobraževanja - primer PIAAC (številka: 4, 2016)
    IBM Slovenija in e-izobraževanje (številka: 4, 2016)
    Uvodnik (številka: 4, 2016)
    Modeliranje dimenzij digitalne kompetence študentov prvega letnika izbranih pedagoških smeri (številka: 4, 2016)
    Ponudba e-izobraževanja v Sloveniji v letih 2006 in 2015 (številka: 4, 2016)
    Spremenjene pedagoške prakse z uporabo IKT (številka: 4, 2016)
    Lilijana Burcar, Restavracija kapitalizma: repatriarhalizacija družb (številka: 4, 2016)
    Sprejemanje informacijsko-komunikacijske tehnologije (številka: 4, 2016)
    Odprto izobraževanje v zdravstvu - tehnologija in metoda (številka: 4, 2016)
    Raziskava o biografskem učenju žensk v kontekstu migracij (številka: 4, 2016)
    Barry Golding (ur.), The men's shed movement. The company of men (številka: 4, 2016)
    Attitudes of pupils and students towards lifelong learning (številka: 4, 2016)
  23. 2017
     47

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    številka: 3 (2017)
    številka: 4 (2017)
    Pomen dejavnega državljanstva in državljanske vzgoje v času migracij in begunske krize v Evropi (številka: 1, 2017)
    Mentorstvo v praktičnem usposabljanju v delovnih organizacijah (številka: 1, 2017)
    Starizem ali starostizem? (številka: 1, 2017)
    Izobraževanje v muzeju: animiranje za kulturne spremembe (številka: 1, 2017)
    Ideologija starostizma kot operativna kategorija kapitalizma: primer pokojninske blagajne (številka: 1, 2017)
    Potrebe po magistrskem študiju babištva v Sloveniji (številka: 1, 2017)
    Konec varčevanja? (številka: 1, 2017)
    Pomen motivacijskih dejavnikov kariernega razvoja med strokovnimi delavci in delavkami v osnovnih in srednjih šolah (številka: 1, 2017)
    Človek, delo in organizacija: pregled psiholoških področij in perspektiv (številka: 1, 2017)
    Communities of practice as a methodology for grassroots innovation in sustainable adult education (številka: 1, 2017)
    Življenjski slog starejših v domovih za starejše (številka: 1, 2017)
    Poklic mediatorja kot strokovnega nosilca postopka mediacije (številka: 1, 2017)
    Antirasistične perspektive v izobraževanju (številka: 2, 2017)
    Uršula Lipovec Čebron (ur.): Kulturne kompetence in zdravstvena oskrba. Priročnik za razvijanje kulturnih kompetenc zdravstvenih delavcev. Ljubljana, Nacionalni inštitut za javno zdravje, 2016 (številka: 2, 2017)
    Antirastitično opismenjevanje: epistemologije Juga in protihegemonska postajanja (številka: 2, 2017)
    Pedagoško-andragoški dnevi 2017 (številka: 2, 2017)
    Kritična pismenost (številka: 2, 2017)
    Ana Krajnc: Starejši se učimo. Izobraževanje starejših v teoriji in praksi. Ljubljana, Univerza za tretje življenjsko obdobje, združenje za izobraževanje in družbeno vključenost, 2016 (številka: 2, 2017)
    Emancipatorne prakse s perspektive študentske populacije (številka: 2, 2017)
    Etnična diskriminacija med šolanjem v RS: stanje in izzivi (številka: 2, 2017)
    Determinante antirasističnega izobraževanja (številka: 2, 2017)
    Boaventura de Sousa Santos: Epistemologies of the South. Justice against epistemicide. New York in London, Routledge, 2014 (številka: 2, 2017)
    Dealing with diversity and anti-racism in adult education (številka: 2, 2017)
    Zoran Jelenc, Vseživljenjskost in izobraževanje odraslih, Nova Gorica, Educa, 2016 (številka: 3, 2017)
    Change of students' activities in the process of becoming a teacher (številka: 3, 2017)
    Radicalising citizenship education (številka: 3, 2017)
    Participacija starejših odraslih v praksah skupnosti in v skupnosti prakse (številka: 3, 2017)
    Mladi v ujetništvu vseživljenjskega učenja (številka: 3, 2017)
    Vloga andragoga pri spodbujanju priložnostnega učenja v skupnosti (številka: 3, 2017)
    Community members' initiatives in public open spaces: two case studies from Slovenia (številka: 3, 2017)
    Education as habilitation: empirical examples from adjusted education in Sweden for students associated with high-functioning autism (številka: 3, 2017)
    Jezikovna izobraževanja za odrasle priseljence na primeru francoskega nevladnega sektorja (številka: 3, 2017)
    Kako poimenovati sodobne strukture in procese oblikovanja ter izvajanja izobraževalnih politik in praks? (številka: 4, 2017)
    The usefulness of adult education: lifelong learning in the European Union and the Portuguese public policy (številka: 4, 2017)
    Vloga identitetnih kapitalov v razvoju aktivne odraslosti v globaliziranih družbah (številka: 4, 2017)
    Vpliv evropeizacije izobraževanja na potrženje in poblagovljenje politike in prakse izobraževanja odraslih v Sloveniji (številka: 4, 2017)
    Vpliv globalizacije na neoliberalne oblike internacionalizacije univerze (številka: 4, 2017)
    Bogata in zgledna praksa, a žal sistemska zapostavljenost (številka: 4, 2017)
    Erasmus+ s podporo mednarodnemu sodelovanju odpira vrata v svet izobraževalcem odraslih v Sloveniji (številka: 4, 2017)
    Globalizacija in evropeizacija izobraževanja odraslih (številka: 4, 2017)
    Marcella Milana in Tom Nesbit (ur.), Global perspectives on adult education and learning policy (številka: 4, 2017)
    Nova oblika vladavine v Evropski uniji in njeni izrazi na področju izobraževanja odraslih v Sloveniji (številka: 4, 2017)
    Problematising adult basic and secondary education in a globalised world (številka: 4, 2017)
  24. 2018
     19

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    številka: 4 (2018)
    The contradictions of populism: reasserting adult education for democrary (številka: 1, 2018)
    Adult learning in a world on the move (številka: 1, 2018)
    'Rewriting sociality' - sociographicity as a concept for comprehending emancipatory practice and social change (številka: 1, 2018)
    Silenced epistemologies: the power of testimonies and critical auto/biographies for contemporary education (številka: 1, 2018)
    Bottom-up cultural initiatives in local communities - between retreat and social engagement (številka: 1, 2018)
    The river and the people (številka: 1, 2018)
    Problemi prevzemanja besedišča pod vplivom globalizacije (številka: 2, 2018)
    Aktivna politika zaposlovanja mladih (številka: 2, 2018)
    Gradimo mostove v izobraževanju odraslih (številka: 2, 2018)
    Vidiki učenja tujih jezikov na Univerzi za tretje življenjsko obdobje (številka: 2, 2018)
    Nekateri trendi razvoja na področju izobraževanja odraslih - izobraževanje odraslih med znanostjo, politiko in prakso (številka: 2, 2018)
    Mnenja vodstvenih delavcev institucij v izobraževanju odraslih o učinkih Erasmusa+ na področju izobraževanja odraslih (številka: 2, 2018)
    Andragoško svetovalno delo med teorijo, izobraževalno politiko in prakso (številka: 2, 2018)
    Središča za samostojno učenje (SSU) (številka: 2, 2018)
    Käpplinger, B., Robak, S., Fleige, M., Hippel, A., Gieseke, W. (ur.): Cultures of program planning in adult education, Frankfurt am Main, Peter Lang, 2017 (številka: 2, 2018)
  25. 2019
     2