Mednarodno inovativno poslovanje
Journal of innovative business and management : strokovno-znanstvena revija za področje poslovanja in poslovnega izobraževanja

  1. 2009
     19

    Learning to be innovative in a competitive world (številka: 1, 2009)
    Intermodalni transport in inovativno izobraževanje (številka: 1, 2009)
    Tudi študentski projekti so lahko globalne inovacije (številka: 1, 2009)
    Inovativni učni procesi in družabna programska oprema za razvijanje ustvarjalnosti in inovativnosti v visokem šolstvu (številka: 1, 2009)
    Vloga učitelja pri spodbujanju učenja za prihodnost (številka: 1, 2009)
    Zavestno razmišljati bolj učinkovito in ustvarjalno (številka: 1, 2009)
    Inovativnost kot temelj uravnoteženega trajnostnega razvoja (številka: 1, 2009)
    Projektno delo študentov na programu Mehatronika (številka: 1, 2009)
    Poučevanje teorije sistemov kot prispevek za pot v inovativno družbo (številka: 1, 2009)
    Zagotavljanje inovativnosti v mladih podjetjih (številka: 1, 2009)
    Aleksandra Kornhauser Frazer - utemeljiteljica izobraževanja za trajnostni razvoj (številka: 1, 2009)
    Določanje inovacijske moči podjetja (številka: 1, 2009)
    Kultura v procesu učenja (številka: 1, 2009)
    Slovenski forum inovacij in kako dvigniti nivo inovacijske kulture v Sloveniji (številka: 1, 2009)
    Inovativnost v poslovnem izobraževanju za dvig na znanju zasnovane konkurenčnosti (številka: 1, 2009)
    Perspektive malih i srednjih preduzeća u funkciji "LifeLong E-learning" (številka: 1, 2009)
    Virtualna mobilnost - inovativni pristopi v evropski mobilnosti študentov (številka: 1, 2009)
    Ali je rešitev v dialogu med akademsko sfero in gospodarstvom? (številka: 1, 2009)
    Aktivno usmerjanje otrok v svet tehnike (številka: 1, 2009)
  2. 2010
     16

  3. 2011
     19

    Vseživljenjsko učenje in internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij (številka: 1, 2011)
    Poslovanje s kitajsko - ali se da izogniti težavam (številka: 1, 2011)
    Intelektualna lastnina in mednarodna konkurenčnost (številka: 1, 2011)
    Business is war? Ne, biznis je modrost (številka: 1, 2011)
    Vseživljenjsko izobraževanje in internacionalizacija za doseganje konkurenčnosti (številka: 1, 2011)
    So kitajski turisti priložnost za slovenski turizem? (številka: 1, 2011)
    Kreativna okolja - Vloga visokega šolstva pri internacionalizaciji podjetij (številka: 1, 2011)
    Paradigme i modeli konkurentske prednosti u upravljanju poslovnim sistemima (številka: 1, 2011)
    Znanje in konkurenčnost na svetovnem trgu (številka: 1, 2011)
    Krepitev internacionalizacije slovenskega gospodarstva - Program "GO INTERNATIONAL SLOVENIA" (številka: 1, 2011)
    Znamčenje v malih in srednje velikih podjetjih (številka: 1, 2011)
    Socialno podjetništvo - razvojna možnost ali konkurenčna priložnost? (številka: 1, 2011)
    Tvegani kapital - inovativen vir financiranja ter spodbujevalec razvoja in konkurenčnih možnosti (številka: 1, 2011)
    (Ne)prepoznavanje in (ne)vrednotenje neformalnega in socialnega izobraževanja v slovenskem izobraževalnem prostoru (številka: 2, 2011)
    Naloge Borze dela pri vključevanju funkcionalno nepismenih v svet dela (številka: 2, 2011)
    Lastnosti ustvarjalnega menedžerja v logističnem podjetju (številka: 2, 2011)
    Učiteljevanje kot magijski menedžment emocij, frustracij in strahov (številka: 2, 2011)
    Visoko šolstvo za vse (številka: 2, 2011)
    Kontekst kulture pri vodenju kot izvorni kontekst pri komuniciranju (številka: 2, 2011)
  4. 2012
     24

    Mreženje predmetov (številka: 1, 2012)
    Inovativnost v podjetjih v času aktualne gospodarske krize (številka: 1, 2012)
    Vseživljenjsko izobraževanje - Menedžment v informacijski družbi sprememb (številka: 1, 2012)
    Slovenska podjetja vidijo srbski trg kot priložnost (številka: 1, 2012)
    Žensko podjetništvo (številka: 1, 2012)
    Motivacija kot dejavnik prodajne uspešnosti (številka: 1, 2012)
    Evidence from the project croatian gazelles - promotion of sustainable growth (številka: 2, 2012)
    EU in razvoj inovativnega podjetništva (številka: 2, 2012)
    Governance države in uspešnost gospodarstva (številka: 2, 2012)
    Množično inoviranje - ključ do trajnostne uspešne in zadovoljne organizacije (številka: 2, 2012)
    Socialno podjetništvo - potencial trajne in trajnostne rasti gospodarstva (številka: 2, 2012)
    Internacionalizacija poslovanja kot dejavnik rasti zaposlenosti v dinamičnih podjetjih v Sloveniji (številka: 2, 2012)
    Srbija - podjetniške priložnosti (številka: 2, 2012)
    Slovenske gazele in njihova vključenost v izvoz (številka: 2, 2012)
    Trasition effects on the development of dynamic entrepreneurship - The case of Serbia (številka: 2, 2012)
    Pogled na kariero in na podjetniške priložnosti (številka: 2, 2012)
    Less than 5% potential high growth enterprises kept the national economy growth during the crisis (številka: 2, 2012)
    The significance of education programmes for dynamic entrepreneurship in maximizing regional competitiveness (številka: 2, 2012)
    Družbena odgovornost kot pogoj za smiselno podjetništvo in gospodarsko rast (1) (številka: 2, 2012)
    Dinamičnost, razvoj in rast na socialnem področju (številka: 2, 2012)
    Uspešnost podjetja, struktura organiziranosti in kompetence managerjev (številka: 2, 2012)
    Procesno usmerjeno vodenje visokošolskih ustanov (številka: 2, 2012)
    Vodja za družbeno odgovornost - nova vseevropska certifikacija (številka: 2, 2012)
    Vzpodbujanje podjetnosti, ustvarjalnosti in inovativnosti med mladimi (številka: 2, 2012)
  5. 2013
     12

  6. 2014
     14

  7. 2015
     12

  8. 2016
     5

  9. 2017
     10

  10. 2018
     11

  11. 2019
     25

    Unit labour cost and unit capital cost indicators in Slovenia and the other Euro area countries (številka: 2, 2019)
    Shadow economy and tax morality: is there a difference between genders? (številka: 1, 2019)
    Analiza uspešnosti določenih javnih komunikacijskih kampanj na področju varnosti v cestnem prometu v Slovenij (številka: 1, 2019)
    Innovation from a Memetic and Evolutionary Perspective (številka: 1, 2019)
    Organic waste management in Canada: building a sustainable circular economy (številka: 1, 2019)
    Public relations and their importance in the growth of civil society organizations in the Macedonia (številka: 1, 2019)
    Raziskovalno-razvojna vlaganja kot osnova za tehnološki razvoj v Sloveniji (številka: 1, 2019)
    Croatian employers' perception of the knowledge, skills and competencies of PR students or graduates (številka: 1, 2019)
    Relationship between corruption and FDI inflow: a casuality test (številka: 1, 2019)
    Limiting aspects of neuromarketing research (številka: 1, 2019)
    Making a personal difference:communications in healthcare (številka: 1, 2019)
    Acceptance of ICT in agricultural sector in the Republic of North Macedonia (številka: 2, 2019)
    How smart tourism embrace blockchains and smart contracts (številka: 2, 2019)
    Inter- and intrapersonal skills of international hospitality professionals (številka: 2, 2019)
    Consumer behaviour toward modern food products and trends (številka: 2, 2019)
    Global Demographic Change - On Longevity (številka: 2, 2019)
    Student satisfaction as a performance indicator of higher education institution (številka: 2, 2019)
    Cemeteries as cultural heritage: implementing the model of cemeteries-cultural heritage as education environment (številka: 2, 2019)
    The role of consulting serrvices in promoting competitive culture (številka: 2, 2019)
    The effect of communication problems on productivity in hotel operations: a qualitative application (številka: 2, 2019)
    Adult participation in learning in digital age (številka: 3, 2019)
    The impact of personality dimensions on study behaviour and study attitudes of online students (številka: 3, 2019)
    Assessment of a method for usability testing by determining usability of the online learning platform (številka: 3 posebna tematska številka o onilne študiju, 2019)
    The current state of the gemification in e-learning: a literature review of literature reviews (številka: 3, posebna tematska številka o onilne študiju, 2019)
    20 let online izobraževanja na DOBI (številka: 3; posebna tematska številka o online študiju, 2019)
  12. 2020
     20

    Innovative opportunities for small business in tourism and the aplication of ethical moral principles (številka: 1, 2020)
    Sustainability is what matters most (številka: 1, 2020)
    Koncept pametnih mest na Mauriciusu (številka: 1, 2020)
    Hofstede's culture values survey in Albania (številka: 1, 2020)
    E-learning and e-assessment (številka: 1, 2020)
    Reviewing the conditions for business tourism in Bulgaria (številka: 1, 2020)
    Information asymmetry and its implications in online purchasing behaviour: a country case study (številka: 1, 2020)
    Eco-innovation perfomance of Slovakia (številka: 1, 2020)
    Development of circular economy: opportunitiesand imediments (številka: 1, 2020)
    Mergers and acquisitions as a consequence of declining innovation productivity in pharmaceuticals: evidence from Croatia (številka: 1, 2020)
    Critical analysis of work-life balance concept and proposal of evaluation method (številka: 2, 2020)
    Family businesses' culture and innovativeness of successors (številka: 2, 2020)
    The post covid-19 reality and economic theory (številka: 2, 2020)
    Nonprofit marketing: does strategic planning help? (številka: 2, 2020)
    Public perception on reputation and its influence on decision making (številka: 2, 2020)
    Concept of online customers experience in digital banking (številka: 2, 2020)
    The legal aspect and the economic perspective of the foreign direct investment: the case of Kosovo (številka: 2, 2020)
    Calculation methodology of the effective exchange rate in Slovenia (številka: 2, 2020)
    New solutions for digital advertising: Gen Y playing roles of personas (številka: 2, 2020)
    Efficiency of Asean-5 markets: an detrended fluctuation analysis (številka: 2, 2020)