Mednarodno inovativno poslovanje
Journal of innovative business and management : strokovno-znanstvena revija za področje poslovanja in poslovnega izobraževanja

  1. 2009
     19

    Tudi študentski projekti so lahko globalne inovacije (številka: 1, 2009)
    Zavestno razmišljati bolj učinkovito in ustvarjalno (številka: 1, 2009)
    Zagotavljanje inovativnosti v mladih podjetjih (številka: 1, 2009)
    Vloga učitelja pri spodbujanju učenja za prihodnost (številka: 1, 2009)
    Slovenski forum inovacij in kako dvigniti nivo inovacijske kulture v Sloveniji (številka: 1, 2009)
    Ali je rešitev v dialogu med akademsko sfero in gospodarstvom? (številka: 1, 2009)
    Virtualna mobilnost - inovativni pristopi v evropski mobilnosti študentov (številka: 1, 2009)
    Aleksandra Kornhauser Frazer - utemeljiteljica izobraževanja za trajnostni razvoj (številka: 1, 2009)
    Aktivno usmerjanje otrok v svet tehnike (številka: 1, 2009)
    Kultura v procesu učenja (številka: 1, 2009)
    Inovativnost v poslovnem izobraževanju za dvig na znanju zasnovane konkurenčnosti (številka: 1, 2009)
    Določanje inovacijske moči podjetja (številka: 1, 2009)
    Projektno delo študentov na programu Mehatronika (številka: 1, 2009)
    Inovativnost kot temelj uravnoteženega trajnostnega razvoja (številka: 1, 2009)
    Perspektive malih i srednjih preduzeća u funkciji "LifeLong E-learning" (številka: 1, 2009)
    Learning to be innovative in a competitive world (številka: 1, 2009)
    Poučevanje teorije sistemov kot prispevek za pot v inovativno družbo (številka: 1, 2009)
    Inovativni učni procesi in družabna programska oprema za razvijanje ustvarjalnosti in inovativnosti v visokem šolstvu (številka: 1, 2009)
    Intermodalni transport in inovativno izobraževanje (številka: 1, 2009)
  2. 2010
     16

  3. 2011
     20

    Vseživljenjsko učenje in internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij (številka: 1, 2011)
    Tvegani kapital - inovativen vir financiranja ter spodbujevalec razvoja in konkurenčnih možnosti (številka: 1, 2011)
    Kreativna okolja - Vloga visokega šolstva pri internacionalizaciji podjetij (številka: 1, 2011)
    Business is war? Ne, biznis je modrost (številka: 1, 2011)
    Krepitev internacionalizacije slovenskega gospodarstva - Program "GO INTERNATIONAL SLOVENIA" (številka: 1, 2011)
    Paradigme i modeli konkurentske prednosti u upravljanju poslovnim sistemima (številka: 1, 2011)
    Vseživljenjsko izobraževanje in internacionalizacija za doseganje konkurenčnosti (številka: 1, 2011)
    Intelektualna lastnina in mednarodna konkurenčnost (številka: 1, 2011)
    Znamčenje v malih in srednje velikih podjetjih (številka: 1, 2011)
    Znanje in konkurenčnost na svetovnem trgu (številka: 1, 2011)
    So kitajski turisti priložnost za slovenski turizem? (številka: 1, 2011)
    Socialno podjetništvo - razvojna možnost ali konkurenčna priložnost? (številka: 1, 2011)
    Poslovanje s kitajsko - ali se da izogniti težavam (številka: 1, 2011)
    Učiteljevanje kot magijski menedžment emocij, frustracij in strahov (številka: 2, 2011)
    Lastnosti ustvarjalnega menedžerja v logističnem podjetju (številka: 2, 2011)
    Visoko šolstvo za vse (številka: 2, 2011)
    Naloge Borze dela pri vključevanju funkcionalno nepismenih v svet dela (številka: 2, 2011)
    (Ne)prepoznavanje in (ne)vrednotenje neformalnega in socialnega izobraževanja v slovenskem izobraževalnem prostoru (številka: 2, 2011)
    Vseživljenjsko izobraževanje in Doba (številka: 2, 2011)
    Kontekst kulture pri vodenju kot izvorni kontekst pri komuniciranju (številka: 2, 2011)
  4. 2012
     25

    Vseživljenjsko izobraževanje - Menedžment v informacijski družbi sprememb (številka: 1, 2012)
    Slovenska podjetja vidijo srbski trg kot priložnost (številka: 1, 2012)
    Mreženje predmetov (številka: 1, 2012)
    Motivacija kot dejavnik prodajne uspešnosti (številka: 1, 2012)
    Žensko podjetništvo (številka: 1, 2012)
    Inovativnost v podjetjih v času aktualne gospodarske krize (številka: 1, 2012)
    Množično inoviranje - ključ do trajnostne uspešne in zadovoljne organizacije (številka: 2, 2012)
    Srbija - podjetniške priložnosti (številka: 2, 2012)
    Dinamičnost, razvoj in rast na socialnem področju (številka: 2, 2012)
    Družbena odgovornost kot pogoj za smiselno podjetništvo in gospodarsko rast (1) (številka: 2, 2012)
    Pogled na kariero in na podjetniške priložnosti (številka: 2, 2012)
    The significance of education programmes for dynamic entrepreneurship in maximizing regional competitiveness (številka: 2, 2012)
    EU in razvoj inovativnega podjetništva (številka: 2, 2012)
    Trasition effects on the development of dynamic entrepreneurship - The case of Serbia (številka: 2, 2012)
    Internacionalizacija poslovanja kot dejavnik rasti zaposlenosti v dinamičnih podjetjih v Sloveniji (številka: 2, 2012)
    Procesno usmerjeno vodenje visokošolskih ustanov (številka: 2, 2012)
    Internacionalizacija poslovanja kot dejavnik rasti zaposlenosti v dinamičnih podjetjih v Sloveniji (številka: 2, 2012)
    Vodja za družbeno odgovornost - nova vseevropska certifikacija (številka: 2, 2012)
    Socialno podjetništvo - potencial trajne in trajnostne rasti gospodarstva (številka: 2, 2012)
    Less than 5% potential high growth enterprises kept the national economy growth during the crisis (številka: 2, 2012)
    Slovenske gazele in njihova vključenost v izvoz (številka: 2, 2012)
    Uspešnost podjetja, struktura organiziranosti in kompetence managerjev (številka: 2, 2012)
    Vzpodbujanje podjetnosti, ustvarjalnosti in inovativnosti med mladimi (številka: 2, 2012)
    Governance države in uspešnost gospodarstva (številka: 2, 2012)
    Evidence from the project croatian gazelles - promotion of sustainable growth (številka: 2, 2012)
  5. 2013
     12

  6. 2014
     14

  7. 2015
     12

  8. 2016
     5

  9. 2017
     10

  10. 2018
     11

  11. 2019
     25

    Unit labour cost and unit capital cost indicators in Slovenia and the other Euro area countries (številka: 2, 2019)
    Public relations and their importance in the growth of civil society organizations in the Macedonia (številka: 1, 2019)
    Croatian employers' perception of the knowledge, skills and competencies of PR students or graduates (številka: 1, 2019)
    Limiting aspects of neuromarketing research (številka: 1, 2019)
    Innovation from a Memetic and Evolutionary Perspective (številka: 1, 2019)
    Making a personal difference:communications in healthcare (številka: 1, 2019)
    Relationship between corruption and FDI inflow: a casuality test (številka: 1, 2019)
    Shadow economy and tax morality: is there a difference between genders? (številka: 1, 2019)
    Analiza uspešnosti določenih javnih komunikacijskih kampanj na področju varnosti v cestnem prometu v Slovenij (številka: 1, 2019)
    Raziskovalno-razvojna vlaganja kot osnova za tehnološki razvoj v Sloveniji (številka: 1, 2019)
    Organic waste management in Canada: building a sustainable circular economy (številka: 1, 2019)
    Acceptance of ICT in agricultural sector in the Republic of North Macedonia (številka: 2, 2019)
    Consumer behaviour toward modern food products and trends (številka: 2, 2019)
    Global Demographic Change - On Longevity (številka: 2, 2019)
    How smart tourism embrace blockchains and smart contracts (številka: 2, 2019)
    Cemeteries as cultural heritage: implementing the model of cemeteries-cultural heritage as education environment (številka: 2, 2019)
    The effect of communication problems on productivity in hotel operations: a qualitative application (številka: 2, 2019)
    Student satisfaction as a performance indicator of higher education institution (številka: 2, 2019)
    The role of consulting serrvices in promoting competitive culture (številka: 2, 2019)
    Inter- and intrapersonal skills of international hospitality professionals (številka: 2, 2019)
    The impact of personality dimensions on study behaviour and study attitudes of online students (številka: 3, 2019)
    Adult participation in learning in digital age (številka: 3, 2019)
    Assessment of a method for usability testing by determining usability of the online learning platform (številka: 3 posebna tematska številka o onilne študiju, 2019)
    The current state of the gemification in e-learning: a literature review of literature reviews (številka: 3, posebna tematska številka o onilne študiju, 2019)
    20 let online izobraževanja na DOBI (številka: 3; posebna tematska številka o online študiju, 2019)
  12. 2020
     20

    Information asymmetry and its implications in online purchasing behaviour: a country case study (številka: 1, 2020)
    Development of circular economy: opportunitiesand imediments (številka: 1, 2020)
    Mergers and acquisitions as a consequence of declining innovation productivity in pharmaceuticals: evidence from Croatia (številka: 1, 2020)
    Eco-innovation perfomance of Slovakia (številka: 1, 2020)
    E-learning and e-assessment (številka: 1, 2020)
    Innovative opportunities for small business in tourism and the aplication of ethical moral principles (številka: 1, 2020)
    Sustainability is what matters most (številka: 1, 2020)
    Hofstede's culture values survey in Albania (številka: 1, 2020)
    Koncept pametnih mest na Mauriciusu (številka: 1, 2020)
    Reviewing the conditions for business tourism in Bulgaria (številka: 1, 2020)
    Concept of online customers experience in digital banking (številka: 2, 2020)
    Efficiency of Asean-5 markets: an detrended fluctuation analysis (številka: 2, 2020)
    Calculation methodology of the effective exchange rate in Slovenia (številka: 2, 2020)
    New solutions for digital advertising: Gen Y playing roles of personas (številka: 2, 2020)
    Family businesses' culture and innovativeness of successors (številka: 2, 2020)
    The post covid-19 reality and economic theory (številka: 2, 2020)
    Public perception on reputation and its influence on decision making (številka: 2, 2020)
    The legal aspect and the economic perspective of the foreign direct investment: the case of Kosovo (številka: 2, 2020)
    Nonprofit marketing: does strategic planning help? (številka: 2, 2020)
    Critical analysis of work-life balance concept and proposal of evaluation method (številka: 2, 2020)
  13. 2021
     20

    The need recognition in marketing of the tailor-made furniture and personalization process of the product through design management (številka: 1, 2021)
    Inclusion of social economy topics into the higher education business study programmes in Slovenia (številka: 1, 2021)
    India's national smart city mission: analysis of project dimensions including sources of funding (številka: 1, 2021)
    Open Innovation in supply chain relationships: analysis of a creative sector (številka: 1, 2021)
    Envisioning marketing in a digital technology-driven maritime business (številka: 1, 2021)
    Pandemic as the trigger for a new phases of globalization (številka: 1, 2021)
    Vouchers as a result of corona virus and the risks for tour operators and consumers (številka: 1, 2021)
    Determinants of trade in services (številka: 1, 2021)
    E-business and marketing activities for online shopping support (številka: 1, 2021)
    Digitalne kompetence - stanje in prihodnost (številka: 1, 2021)
    Financial return of crowdfunding platforms: are funding trends and success rates changing in the Covid-19 era? (številka: 2, 2021)
    Student performance: is there difference between traditional and distance learning? (številka: 2, 2021)
    Financing of small and medium-sized enterprises by bank loans compared to large companies during the coronavirus crisis (številka: 2, 2021)
    Stališča potrošnikov do nakupa električnih avtomobilov in njihovega vpliva na okolje v Sloveniji (številka: 2, 2021)
    Trends in the young generation travelling – the pilot research in the Czech Republic (številka: 2, 2021)
    Nakupno vedenje kupca inovativnega izdelka in izzivi prilagajanja prodajnih aktivnosti (številka: 2, 2021)
    Handlungsempfehlungen zur Verbesserung von Effektivität und Effizienz der Planung und Steuerung von Bauprojekten in einem Mittelständischen Generalplanungsunternehmen (številka: 2, 2021)
    Comparative analysis of international crisis management in Covid-19 pandemic (številka: 2, 2021)
    Assesment of sales behavior types from the customer´s point of view in the context of interpersonal characteristics (številka: 2, 2021)
    On the antifragility-based economic sustainability – a crucial lesson from Covid-19 pandemic (številka: 2, 2021)
  14. 2022
     20

    The role of the EU economic governance in the economic framework of the EU (številka: 1, 2022)
    Zgodbarjenje humanitarnih organizacij: učinkovito vzbujanje interesa, želja in dejanj (številka: 1, 2022)
    How to negotiate with the Chinese? (številka: 1, 2022)
    Factors influencing consumer purchase behaviour when buying superfoods (številka: 1, 2022)
    The impact of the human capital of women on the economic development of Guatemala (številka: 1, 2022)
    Health system architecture and its role for economic perspective of wellbeing (številka: 1, 2022)
    Etični vidiki nekaterih sorodnih konceptov odgovornosti podjetij (številka: 1, 2022)
    Russian invasion 2022: analysis of persistent volatility and return spillovers among IMOEX, WTI and Russian OT (10Y) (številka: 1, 2022)
    Interview mit Dr. med. Hans Groth Verwaltungsratspräsident des World Demographic und Ageing Forum (številka: 1, 2022)
    The impact of women’s economic empowerment on the rise of female entrepreneurship and human capital in Botswana (številka: 1, 2022)
    Data Lakehouse: Benefits in small and medium enterprises (številka: 2, 2022)
    Strategy implementation in private equity funded companies (številka: 2, 2022)
    Social networksin non-profit organizations (številka: 2, 2022)
    Investment analysis of companies for understanding the competitiveness of a municipality of Ribnica (številka: 2, 2022)
    Comparative analysis of tourism indicators for Croatia and selected competitive countries (številka: 2, 2022)
    The green marketing impact on consumer buying behavior - Albanian market case study (številka: 2, 2022)
    Analysis of the causes of hyperinflation in the Republic of Croatia 1991-1993 (številka: 2, 2022)
    Education of women entrepreneurs (številka: 2, 2022)
    Silver economy - a reply to challenges of population aging (številka: 2, 2022)
    Evaluation of financial situation of Slovak businesses after 2020 (številka: 2, 2022)
  15. 2023
     20

    The impact of hybrid intercultural intervention sprint (HIIS) on developing intercultural competence of adult business learners in Slovenia (številka: 1, 2023)
    Key factors of neobanking’s occurrence (številka: 1, 2023)
    Can economic policy be praised for its environmental policy in the field of transportation? (številka: 1, 2023)
    The impact of higher education on innovation: a comparison of Slovenia and Switzerland (številka: 1, 2023)
    Manipulation in the world of marketing (številka: 1, 2023)
    Aspekti teorije regulacije i politički uticaj stručnjaka (številka: 1, 2023)
    The impact of participative leadership on employee innovation behaviour in multinational enterprises (številka: 1, 2023)
    Nagradne igre med mladimi na družbenem omrežju Facebook (številka: 1, 2023)
    Nasilje v športu med mladimi športniki (številka: 1, 2023)
    Vloga organizacijske kulture in klime pri fluktuaciji zaposlenih v gostinstvu (številka: 1, 2023)
    Sava transformation chronicle (A) (številka: 2, 2023)
    Factors affecting repurchase intention with customer engagement as intervening variables in B2B context (številka: 2, 2023)
    Sava transformation chronicle (D) (številka: 2, 2023)
    Sava transformation chronicle (C) (številka: 2, 2023)
    Video surveillance legislation in the EU and Slovenia: privacy rights, security needs, and data protection challenges (številka: 2, 2023)
    The impact of the innovative performance of the country on its economic development (številka: 2, 2023)
    Marketinška strategija javnog poduzeća pri uvođenju nove usluge parkiranja (številka: 2, 2023)
    Sava transformation chronicle (B) (številka: 2, 2023)
    Project logistics: influential factors of transporting project cargo in the Balkan region (številka: 2, 2023)
    Pregled različnih metod in pristopov družboslovnega raziskovanja (številka: 2, 2023)