Meni
SLO
|
ENG
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-20N386V8
Zapri
Zapri
Slovenščina v šoli
Dostop do celotnega besedila:
od 2012, letnik 15, številka 1 do 2018, letnik 21, številka 3
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Slovenščina v šoli
Leto
1996-
Vsebina
Metodika pouka
Poučevanje
Slovenščina
Založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Izvor
Zavod RS za šolstvo
Opombe
Revija
Slovenščina v šoli
učitelje po celotni vertikali šolstva seznanja z novostmi pri pouku slovenskega jezika in književnosti v šolah v Sloveniji, v zamejstvu in po svetu, kjer je slovenščina učni jezik in učni predmet. V rubriki
Razprave najdete
prispevke, namenjene učiteljevi strokovni rasti,
Didaktični izzivi
pa so rubrika, v kateri učitelji pišejo o svojih pristopih k poučevanju slovenščine, predstavljajo inovativne ideje, delovne liste in druga gradiva, drugačne oblike dela z učenci.
(vir:
https://www.zrss.si/strokovne-resitve/revije/slovenscina-v-soli
)
URN
URN:NBN:SI:spr-20N386V8
COBISS ID
59164416
Objavljeno:
17.07.2019
Metapodatki:
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
Prev
Next
2012
37
številka: 1 (2012)
številka: 2 (2012)
številka: 3/4 (2012)
Šaljive aktivnosti - skoraj obvezna sestavina komuniciranja na družabnih omrežjih (številka: 1, 2012)
Za uvod ... (številka: 1, 2012)
Pravopis in slovnica okoli nas (številka: 1, 2012)
Likovna umetnost in slovenščina (številka: 1, 2012)
Tvorjenke - jezikovnodidaktični izziv (številka: 1, 2012)
Razvrščanje besedil slovenskih avtorjev v literarna obdobja (številka: 1, 2012)
Alfonz Gspan o sodobniku Srečku Kosovelu (številka: 1, 2012)
E-domače branje ali kako (še) pritegniti k branju (številka: 1, 2012)
Razvijanje spretnosti samostojnega reševanja jezikovnih vprašanj s pomočjo spletnih virov (številka: 1, 2012)
Spletni časopis (številka: 2, 2012)
Umeščanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij kot integralnega dela pouka slovenščine (številka: 2, 2012)
Pouk slovenščine v osnovni šoli za odrasle (številka: 2, 2012)
Slovenija, spoznaj jo s slovenščino (številka: 2, 2012)
O uporabnosti IKT-orodij pri slovenščini (številka: 2, 2012)
Možnosti, ki jih za pouk slovenščine ponuja spletna učilnica (Moodle) (številka: 2, 2012)
Bralna pismenost ob literarnih in neliteralnih učbeniških besedilih v osnovni šoli in gimnaziji (številka: 2, 2012)
Sodelovalno učenje (številka: 2, 2012)
Govorni nastopi dijakov v srednji strokovni šoli (številka: 2, 2012)
Podoba Romov v slovenski kratki pripovedni prozi ob koncu 19. stoletja in v prvi polovici 20. stoletja (številka: 3/4, 2012)
Nova strategija učenja v predpisalnem in predbralnem obdobju (številka: 3/4, 2012)
Medbesedilnost v Voduškovih sonetih (številka: 3/4, 2012)
Preko inovacijskega projekta Razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenščini - preživetvena raven do novih spoznanj (številka: 3/4, 2012)
Opis naprave in postopka (številka: 3/4, 2012)
Pisave prestolnice kulture (številka: 3/4, 2012)
(Šolske) besedilne vrste in njihovo vrednotenje v drugem in tretjem triletju - razmišljanje ob posodobljenem učnem načrtu (številka: 3/4, 2012)
Uporaba metode fokusne skupine pri predmetu poslovno sporazumevanje v slovenskem jeziku (številka: 3/4, 2012)
Kulturni dnevi devetošolcev v zamejstvu (številka: 3/4, 2012)
55 izzivov za zanimivejši pouk (številka: 3/4, 2012)
Drugačnost in ljubezen v literarnih delih (številka: 3/4, 2012)
Cankarjevo tekmovanje s knjigo Andreja Makuca Oči (številka: 3/4, 2012)
Romana Na zeleno vejo in Oči kot bralni izziv za srednješolce (številka: 3/4, 2012)
Nekaj skrivnostnega ostaja v ljudeh na ravnici (številka: 3-4, 2012)
Minljivost v delih to noč sem jo videl in nostalgija (številka: 3-4, 2012)
Nevidni otroci (številka: 3-4, 2012)
2013
37
številka: 1 (2013)
številka: 2 (2013)
številka: 3/4 (2013)
Kaj se godi v (naši) šoli? (številka: 1, 2013)
Projekt: knjiga Naše pesmi čez Rob pojo (številka: 1, 2013)
Internetni plagiarizem pri pouku slovenskega jezika (številka: 1, 2013)
Funkcija etničnih stereotipov v Vojnovićevem romanu Čefurji raus! (številka: 1, 2013)
Uporaba svetovnega spleta pri šolski interpretaciji v osnovni šoli (številka: 1, 2013)
Obravnava domačega branja v tretjem triletju - knjiga po izbiri (številka: 1, 2013)
Slovar slovenskega knjižnega jezika v šolski rabi (številka: 1, 2013)
Romaneskni opus Ferda Godine (številka: 1, 2013)
Izobraževati in izobraziti odrasle (številka: 2, 2013)
Tragikomedija Akvarij Evalda Flisarja v srednji šoli (številka: 2, 2013)
Sistemska didaktika književnosti - od teorije k praksi (številka: 2, 2013)
Pesnici upora, upanja in ljubezni (številka: 2, 2013)
Razvijanje ključnih zmožnosti z nalogami in vprašanji v učbenikih za književnost v gimnaziji in štiriletnih strokovnih šolah (številka: 2, 2013)
Drugost v primerjalni književnosti (številka: 2, 2013)
Projekti in programi za spodbujanje bralne motivacije pri fantih (številka: 2, 2013)
Komur je usojeno, da ga bodo obesili, se ne bo utopil (številka: 3/4, 2013)
V svojem času in proti njemu (številka: 3/4, 2013)
Raba slovarja v 1. in 2. triletju osnovne šole (številka: 3/4, 2013)
Živali - toplina in ljubezen (številka: 3/4, 2013)
Siže v šolski interpretaciji (številka: 3/4, 2013)
Besede, ki ustvarjajo simfonijo, občutki, ki ogrejejo srce (številka: 3/4, 2013)
O učnem načrtu za predmet slovenščina v gimnazijah po zaključku štiriletnega uvajanja (številka: 3/4, 2013)
Je res velika razlika med klasično in trivialno literaturo in zakaj imamo ljudje toliko slabih lastnosti? (številka: 3/4, 2013)
Vpliv primorskega narečja na pedagoški govor v osnovni šoli (številka: 3/4, 2013)
Kaj o jezikovni zmožnosti učencev kažejo dosežki nacionalnega preverjanja znanja iz slovenščine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2013)
Iztrgano iz pozabe s knjigo Soukan an Sukenci u sukenščini (številka: 3/4, 2013)
Prisotnost primorskih književnikov v izbranih osnovnošolskih berilih (številka: 3/4, 2013)
Devetošolci in Srečko Kosovel (številka: 3/4, 2013)
Priredba romana Deseti brat v lahko berljivo in razumljivo obliko (številka: 3/4, 2013)
Učna pot - (ali) življenjska izbira (številka: 3/4, 2013)
Učenci na razredni stopnji in bralna pismenost (številka: 3/4, 2013)
Medpredmetno povezovanje s slovenščino z nadarjenimi učenci v tretjem triletju (številka: 3/4, 2013)
Živim, samo živim (številka: 3/4, 2013)
Utrinki preteklosti (številka: 3/4, 2013)
2014
44
številka: 1 (2014)
številka: 2 (2014)
številka: 3/4 (2014)
Bolnišnični učitelj slovenščine (številka: 1, 2014)
Analiza zapisanih navodil v kontrolnih nalogah in na učnih listih (številka: 1, 2014)
Ustvarjalno pisanje v vzgojno-izobraževalnem procesu (številka: 1, 2014)
Poezija na strokovni šoli (številka: 1, 2014)
Nova generacija bralcev - smo jih prepoznali? (številka: 1, 2014)
Obravnava ljubezenske poezije v 9. razredu (številka: 1, 2014)
Pisava skozi čas (številka: 1, 2014)
Projekt: Slovenija pod drobnogledom (številka: 1, 2014)
Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
Čakam te ... ker moraš priti (številka: 2, 2014)
Čakam te ... ker moraš priti (številka: 2, 2014)
Učenje govorne kulture pri pouku slovenščine (številka: 2, 2014)
Ocenjevalna lestvica za učiteljev govorni nastop - na kaj mora biti pedagoški delavec pozoren pri svojem govornem nastopanju (številka: 2, 2014)
Otroško ali otročje? (številka: 2, 2014)
Učiteljeva usposobljenost za kompetentno rabo pedagoškega govora (številka: 2, 2014)
Otroško ali otročje? (številka: 2, 2014)
Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju (številka: 2, 2014)
Življenje je to, kar iz njega naredimo (številka: 2, 2014)
Med jezikom okolja, maternim jezikom in tujimi jeziki (številka: 3/4, 2014)
Tesno branje kot dodatna podpora učencem z bralnimi težavami (številka: 3/4, 2014)
Izkušnje z učenjem tujega jezika v slovenskih vrtcih (številka: 3/4, 2014)
Koliko so preizkusi znanja (testi) veljavni (številka: 3/4, 2014)
Maturitetna pisna naloga iz slovenščine na slovenskih šolah v Italiji - odraz kulturne zmožnosti zamejskih maturantov (številka: 3/4, 2014)
Kaj prinaša akcijski načrt za jezikovno izobraževanje na področju pouka slovenščine na osnovnih in srednjih šolah (številka: 3/4, 2014)
Bralna pismenost med teoretičnimi načeli in poučevalno prakso (številka: 3/4, 2014)
Bralna pismenost v raziskavi PISA (številka: 3/4, 2014)
Tujska legija v govornih nastopih (številka: 3/4, 2014)
Izpit iz slovenščine na poklicni maturi (številka: 3/4, 2014)
Uporaba kompleksne bralne učne strategije v gledališkem klubu (številka: 3/4, 2014)
Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja (številka: 3/4, 2014)
Pouk slovenskega jezika med načrtom in izvedbo (številka: 3/4, 2014)
Empirične ugotovitve projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja kot izhodišče za nadaljnji razvoj pismenosti (številka: 3/4, 2014)
Kako se slovenski jezik kot drugi jezik uči nadarjen tretješolec (številka: 3/4, 2014)
Od globalnih smernic do lokalnih kontekstov (številka: 3/4, 2014)
PISA - sferično zrcalo slovenske bralne pismenosti (številka: 3/4, 2014)
Pomen nacionalnega preverjanja znanja angleščine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2014)
Spremembe učnega načrta in novosti pri jezikovnem delu izpita iz slovenščine na splošni maturi - (ne)ujemanje in nekaj pasti (številka: 3/4, 2014)
Večjezičnost in medkulturnost na obmejnih šolah - odgovor na izziv globalnih evropskih jezikovnih smernic (številka: 3/4, 2014)
Za uvod (številka: 3-4, 2014)
2015
37
številka: 1 (2015)
številka: 2 (2015)
številka: 3/4 (2015)
Nivojski pouk slovenščine v gimnazijskem programu srednjega izobraževanja (številka: 1, 2015)
Damir Feigel tik za fronto (številka: 1, 2015)
Srednješolci in alpinizem (številka: 1, 2015)
V pogovoru z dr. Katarino Podbevšek: "Govorci smo odgovorni za našo jezikovno prihodnost" (številka: 1, 2015)
Lepa Vida - Evropejka (številka: 1, 2015)
Ženske in prva svetovna vojna (številka: 1, 2015)
Poezija Boža Voduška med odkritim in prikritim (številka: 1, 2015)
Kaj vpliva na bralno razumevanje pri angleščini pri dobrih in šibkih bralcih v sedmem razredu (številka: 1, 2015)
Slovenski izpiti iz angleščine med A1 in B2 (številka: 1, 2015)
Obravnava besedilnih vrst v prvem letniku gimnazije z vključitvijo informacijsko-komunikacijske tehnologije in bralnih učnih strategij (številka: 1, 2015)
Toporišičev prispevek k poučevanju slovenščine v naših šolah (številka: 2, 2015)
Za uvod (številka: 2, 2015)
Prva svetovna vojna v srednješolskih berilih med dvema vojnama (številka: 2, 2015)
Motiviranje za samostojno aktualizacijo in kritično opazovanje književnega besedila (številka: 2, 2015)
Primož Trubar in protestantizem pri pouku slovenščine v 9. razredu (številka: 2, 2015)
Brstič odpira svoj pogled --- (številka: 2, 2015)
Motivi kolektiva nasproti individualnosti (številka: 2, 2015)
Iz didaktike slovenščine (številka: 2, 2015)
Fran Levstik: Martin Krpan (številka: 3/4, 2015)
O dilemah narečij z inkluzivno noto (številka: 3/4, 2015)
Izročilo knjige (številka: 3/4, 2015)
Nova oblika mature v Avstriji (številka: 3/4, 2015)
Postopnost priprave na celovito govorno nastopanje (številka: 3/4, 2015)
Poučevanje slovenščine kot drugega jezika za otroke priseljence (številka: 3/4, 2015)
Novi izzivi za učitelje slovenščine na šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji (številka: 3/4, 2015)
Ustvarjalni srednješolci (številka: 3/4, 2015)
"Učencev ne morem ničesar naučiti, ponudim jim lahko le priložnost za učenje" (številka: 3/4, 2015)
Šolski projekt spodbujanja branja Branje za znanje (številka: 3/4, 2015)
(Ne)svoboda ob govornem nastopu (številka: 3/4, 2015)
Kulturni dan v bolnišnični šoli (številka: 3/4, 2015)
Živali kot motivi in simboli v Jarčevi poeziji (številka: 3/4, 2015)
Za uvod (številka: 3/4, 2015)
Pes - nekritični učitelj (številka: 3/4, 2015)
Rastem s knjigo za domače branje (številka: 3/4, 2015)
2016
36
številka: 1 (2016)
številka: 2 (2016)
številka: 3/4 (2016)
Ljudje hlepijo po živi besedi (številka: 1, 2016)
Glasbeno gledališče, ki navdušuje (številka: 1, 2016)
Fran Jaklič skozi kmečko povest (številka: 1, 2016)
Problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji (številka: 1, 2016)
Odnosi med glavnimi liki v Lainščkovem romanu Ločil bom peno od valov (številka: 1, 2016)
Vezi med preteklostjo in sedanjostjo (številka: 1, 2016)
Kako na Osnovni šoli Šturje v Ajdovščini ohranjamo dediščino Milana Klemenčiča (številka: 1, 2016)
Pesmi štirih --- (številka: 1, 2016)
Kdor si postavlja vprašanja - išče rešitve (številka: 1, 2016)
Obravnava Ibsenovih Strahov z metodo VŽN in debato (številka: 1, 2016)
Za uvod (številka: 2, 2016)
Jeziki nas povezujejo - svet v malem (številka: 2, 2016)
Primer obravnave Pavčkove pesmi Pesem za učence tujce (številka: 2, 2016)
Govorna interpretacija dramskih besedil v osnovni šoli (številka: 2, 2016)
Obravnava književnega besedila s sodelovalnim učenjem in vključenimi elementi formativnega spremljanja (številka: 2, 2016)
Vključevanje učencev priseljencev med šolskim letom (številka: 2, 2016)
Večjezičnost kot norma in pristop pri pouku tujih jezikov (številka: 2, 2016)
Ocenjevanje znanja učencev priseljencev pri slovenščini (številka: 3/4, 2016)
V učilnice s sodobno slovenščino (številka: 3/4, 2016)
Paul B. Armstrong: Kako se literatura igra z možgani? Nevroznanost umetnosti in branja (številka: 3/4, 2016)
Ogled večerne gledališke predstave v 9. razredu kot del vzgoje za gledališče (številka: 3/4, 2016)
Medkulturno poučevanje jezika in književnosti po modelu TILKA (številka: 3/4, 2016)
Ocenjevanje govornega nastopa v 9. razredu - pesniška zbirka po izbiri učenca (številka: 3/4, 2016)
Uvajanje formativnega spremljanja (številka: 3/4, 2016)
Bralna pismenost in pouk (številka: 3/4, 2016)
Priročnik Animirajmo! (številka: 3/4, 2016)
Projekt frankofonija - izzivi in priložnosti za sodoben pouk francoščine (številka: 3/4, 2016)
Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3/4, 2016)
Pavel Knobl, avtor prve samostojne tiskane posvetne pesniške zbirke na Slovenskem (številka: 3/4, 2016)
O zgodnjem učenju jezika (številka: 3/4, 2016)
Besede, besede --- (številka: 3/4, 2016)
Ostanimo zvesti knjigi (številka: 3/4, 2016)
Za uvod (številka: 3-4, 2016)
2017
30
številka: 1 (2017)
številka: 2 (2017)
številka: 3 (2017)
Vladimir Bartol: Alamut (1939) (številka: 1, 2017)
Predstavitev znanstvene monografije Bralna pismenost kot izziv in odgovornost (številka: 1, 2017)
Gradimo mostove med bregovi različnosti (številka: 1, 2017)
Retorična analiza govorov predsednikov (številka: 1, 2017)
Problematika obrazil pri tvorbi svojilnih pridevnikov iz samostalnikov 2. moške sklanjatve (številka: 1, 2017)
"Nova moč, s polno paro dalje" (Trkaj) - ocena knjige Kla kla klasika (številka: 1, 2017)
Za uvod (številka: 1, 2017)
Eduard Petiška: Dedal in Ikar - obravnava bajke v 7. razredu (številka: 1, 2017)
Razmislek ob monografiji Milene Kerndl Sodoben pouk (književnosti) in razlike med učenci (številka: 1, 2017)
Kako v učnem procesu uporabiti knjigo iz projekta Rastem s knjigo (številka: 1, 2017)
Vsestranski vpogled v pouk književnosti (številka: 2, 2017)
Zmagovati je potrebno, živeti ni potrebno (številka: 2, 2017)
Vsak, ki vsaj približno kaj ve o literaturi, jeziku in učenju, ve, da se je treba bati enoznačnih odgovorov, ki so edino zveličavni (številka: 2, 2017)
Različni pogledi na Visoško kroniko (številka: 2, 2017)
Resničnost lahko vstopi v vsako zgodbo (številka: 2, 2017)
Bralne strategije v didaktičnih instrumentarijih beril za tretje triletje osnovne šole (številka: 2, 2017)
Projekt Deček in hiša ali kako je nastajal šolski časopis (številka: 2, 2017)
Ko se srečata realni in virtualni svet (številka: 2, 2017)
Primer obravnave neumetnostnega besedila - opis rastline (številka: 3, 2017)
Miha Mazzini: Zvezde vabijo - prejemnica nagrade Skupine Mladinska knjiga Modra ptica (številka: 3, 2017)
Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3, 2017)
Tanka meja med resničnostjo in fikcijo (številka: 3, 2017)
Metafore in njihova slovnična klasifikacija (številka: 3, 2017)
Moč besede (številka: 3, 2017)
Kako spodbujati kritično mišljenje pri pouku slovenščine? (številka: 3, 2017)
Izobraževanje na daljavo dijakov športnikov na Gimnaziji Franceta Prešerna (številka: 3, 2017)
Pogovor s prvim odgovornim urednikom Slovenščine v šoli, Silvom Faturjem (številka: 3, 2017)
2018
21
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
številka: 3 (2018)
Ahačičevo slovnico v vsak dom (številka: 1, 2018)
Primer obravnave Fontainove basni Mravljica in muren za učence priseljence (številka: 1, 2018)
Katera podoba je prava? (številka: 1, 2018)
Predstavitev Cankarjevega koledarja 2018 (številka: 1, 2018)
Slovenski znakovni jezik in njegova raba (številka: 1, 2018)
Zunanja diferenciacija književnega pouka v osnovnih in srednjih šolah (številka: 1, 2018)
Primer obravnave pravljice Muca Copatarica avtorice Ele Peroci v prvem razredu (številka: 1, 2018)
Šolska obravnava soneta Apel in čevljar (France Prešeren) pri učencu s spektroavtistično motnjo (številka: 1, 2018)
Škrabčeve razglednice kot primer interdisciplinarnega dela v gimnaziji (številka: 2, 2018)
"Mačke ne pridejo v nebesa. Ženske ne morejo pisati Shakespearovih iger" (številka: 2, 2018)
Dopolnilni pouk slovenščine v Nemčiji (številka: 2, 2018)
Obravnava Mazzinijevega romana Zvezde vabijo in Möderndorferjevega romana Kot v filmu v 7. razredu (številka: 2, 2018)
Šolske poti k Marici Nadlišek Bartol (1867-1940) in njenim literarnim upodobljenkam s konca 19. stoletja (številka: 3, 2018)
Besedila Ivana Cankarja na šolski klopi (številka: 3, 2018)
Ustvarjalni pristopi spoznavanja gledališke umetnosti (številka: 3, 2018)
Stiki Stanislava Škrabca s Čehi (številka: 3, 2018)
Motiviranje za branje in slovenski klasiki (številka: 3, 2018)
Ustvarjalen zaključek obravnave domačega branja - Ivan Cankar: Moje življenje (številka: 3, 2018)
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility