Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 95
Tip gradiva
visokošolska dela (18)
znanstveno časopisje in članki (77)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (77)
Časopisje in članki - oblika
članki (77)
Jezik
angleški (79)
slovaški (1)
slovenski (17)
Leto izida
1990 (1)
2010 (1)
2011 (10)
2012 (9)
2013 (5)
2014 (10)
2015 (7)
2016 (11)
2017 (8)
2018 (2)
2019 (1)
2020 (5)
2021 (14)
2022 (3)
2023 (8)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (95)
Vsebina
Založnik
B. Jeraj (1)
B. Rupar (1)
C. Razdevšek-Pučko (1)
F. Kaçaniku (1)
I. Košir Lovšin (1)
K. Mlinar (1)
M. Kralj Ciglič (1)
M. Pečar (1)
N. Vovk-Ornik (1)
P. Pangrčič (1)
Pedagoška fakulteta Univerze (8)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (39)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (26)
R. Krasniqi (1)
S. Kosmač Brezar (1)
S. Krajnc Dular (1)
S. Pulec Lah (1)
S. Rajgl (1)
T. Pretnar (1)
V. Riccarda Kiswarday (1)
Z. Tomljenović (1)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (27)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (7)
pravice pridržane (61)
Dostop
Omejen (namenski terminali v prostorih NUK) (16)
Prost (79)
Išči med rezultati (
95
)
Razvrsti po:
datumu padajoče
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Geometry teaching in transition
Avtorji:
Kuzle, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (260 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
University preparation of kindergarten teachers for English teaching in the Czech Republic
Avtorji:
Horníčková, Beata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (755 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Disciplinary differences and university teachers’ perspectives
Avtorji:
Milutinović, Jovana (avtor)
/
Lungulov, Biljana (avtor)
/
Anđelkovic´, Aleksandra (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (527 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primar...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor)
/
Saksida, Igor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (614 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Teaching stereochemistry with multimedia and hands-on models
Avtorji:
Kusumaningdyah, Rooserina (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
/
Utomo, Yudhi (avtor)
/
Effendy, Effendy (avtor)
/
Putri, Daratu Eviana Kusuma (avtor)
/
Habiddin, Habiddin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (995 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Assessing student teachers’ ability in posing mathematical reasoning problems
Avtorji:
Masriyah (avtor)
/
Kohar, Ahmad Wachidul (avtor)
/
Rahaju, Endah Budi (avtor)
/
Fardah, Dini Kinati (avtor)
/
Hanifah, Umi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (620 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
When does »too early« become »too late«? Reflections of Croatian secondary school educators on th...
Avtorji:
Bartulović, Marija (avtor)
/
Kušević, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (473 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Conceptions of Portuguese prospective teachers about real-life evolution situations
Avtorji:
Cavadas, Bento Filipe Barreiras Pinto (avtor)
/
Sá-Pinto, Xana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Učiteljevo izražanje jeze v razredu ter pedagoški in socialno-čustveni vidiki poučevanja
Avtorji:
Košir Lovšin, Irena (avtor)
/
Polak, Alenka (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (217 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Management of problem solving in a classroom context
Avtorji:
Kónya, Eszter (avtor)
/
Kovács, Zoltán (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (545 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Digitisation or digitalisation
Avtorji:
Korhonen, Tiina (avtor)
/
Juurola, Leenu (avtor)
/
Salo, Laura (avtor)
/
Airaksinen, Johanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (303 kB)
1. TXT datoteka (81 kB)
Mind the gap
Avtorji:
Drakulić, Morana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (304 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Exploring the role of the principal in the teacher professional development
Avtorji:
Krasniqi, Rexhep (avtor)
/
Vogrinc, Janez (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Advancing a culture of quality in initial teacher education in Kosovo in the context of European initiatives
Avtorji:
Kaçaniku, Fjolla (avtor)
/
Zgaga, Pavel (mentor)
/
Saqipi, Blerim (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
The opinion of Slovene (mother tongue) teachers on distance learning in primary schools
Avtorji:
Petek, Tomaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (277 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Teachers' perceptions of assessment and feedback practices in Finland's foreign language classes ...
Avtorji:
Mäkipää, Toni (avtor)
/
Hahl, Kaisa (avtor)
/
Luodonpää-Manni, Milla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (384 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Croatian mathematics teachers and remote education during covid-19
Avtorji:
Jukić Matić, Ljerka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (562 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7461 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
The sustainability of pre-service teachers’ consumer behaviour for the December holidays
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (244 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Teachers' self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary ...
Avtorji:
Vlah, Nataša (avtor)
/
Velki, Tena (avtor)
/
Kovačić, Emina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (245 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The contexts and processes of shaping teacher identity
Avtorji:
Saqipi, Blerim (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (89 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Music teachers' perception of music teaching at the stage of early adolescence
Avtorji:
Brdnik Juhart, Petra (avtor)
/
Sicherl-Kafol, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (267 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Teacher educators' professional identity in English-medium instruction at a Finnish university
Avtorji:
Pappa, Sotiria (avtor)
/
Moate, Josephine (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (436 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
The conceptual and methodological construction of a 'global' teacher identity through TALIS
Avtorji:
Tahirsylaj, Armend (avtor)
/
Smith, William C. (avtor)
/
Khan, Gulab (avtor)
/
Wermke, Wieland (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (212 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
stran
od 4
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100