Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-I624P2HE
Zapri
Zapri
Amfiteater : revija za teorijo scenskih umetnosti
Dostop do celotnega besedila:
od 2015, letnik 3, številka 1/2 do 2024, letnik 12, številka 2
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
angleški
slovenski
Vir
Amfiteater (Ljubljana)
Leto
2009-
Vsebina
Gledališče
Založnik
Akademija za gledališče, radio, film in televizijo
Izvor
Slovenski gledališki inštitut (SLOGI)
(Obvezni izvod spletne publikacije)
URN
URN:NBN:SI:spr-I624P2HE
COBISS ID
239685632
249943040
Objavljeno
21.12.2016
Metapodatki
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Prev
Next
2015
19
številka: 1/2 (2015)
Maribor (številka: 1/2, 2015)
Gledališče za in z mladimi gledalci (številka: 1/2, 2015)
Resnice antagonizma (številka: 1/2, 2015)
Groningen (številka: 1/2, 2015)
Primerjava gledaliških sistemov (številka: 1/2, 2015)
Tyneside (številka: 1/2, 2015)
Aarhus (številka: 1/2, 2015)
Gledališka produkcija in distribucija v različnih evropskih mestih (številka: 1/2, 2015)
Uvodnik (številka: 1/2, 2015)
Tartu (številka: 1/2, 2015)
"Dodobra me je očaralo" (številka: 1/2, 2015)
Gledalci - kdo so? (številka: 1/2, 2015)
Debrecen (številka: 1/2, 2015)
Projekt STEP - korak na obrobje (številka: 1/2, 2015)
Vedeti in čuditi se (številka: 1/2, 2015)
Kako gledališki sistemi vplivajo na gledališko življenje (številka: 1/2, 2015)
Bern (številka: 1/2, 2015)
Operni obiskovalci in operni navdušenci (številka: 1/2, 2015)
2016
16
številka: 1 (2016)
številka: 2 (2016)
Gledalčeva spoznavna nadomestitev odsotnega performerjevega fenomenalnega telesa (številka: 1, 2016)
Nedoumljivost Življenja (v nastajanju) (številka: 1, 2016)
Koreopesem ali poetična drama afroameriške feministične avtorice Ntozake Shange (številka: 1, 2016)
Zgodovinopisni rekviem za razvaline nemškega gledališča v Ljubljani (številka: 1, 2016)
Opotekajoča se premestitev (številka: 1, 2016)
Neoperativna gledališča: o biti-skupaj singularnosti (številka: 1, 2016)
O utelešenju kritike v performansu (številka: 1, 2016)
Zapor - absurdni prostor svobode (številka: 2, 2016)
Zev, ki zamaje institucijo (številka: 2, 2016)
Henrik VI. in Shakespearova politična teologija (številka: 2, 2016)
Nova vloga dramskega teksta v sodobnem slovenskem gledališču (številka: 2, 2016)
Vseobsegajoče dvojnosti plesa, (ujete) osvobojene v večnosti trenutka (številka: 2, 2016)
Kralj Ubu - šok snovalnega gledališča v nacionalni instituciji (številka: 2, 2016)
Od semiotike k pragmatizmu (številka: 2, 2016)
2017
20
številka: 1 (2017)
številka: 2 (2017)
Dialog z Vzhodom v uprizoritvah Jerneja Lorencija (številka: 1, 2017)
"Tako blizu, vendar tako daleč" (številka: 1, 2017)
Kako zgodoviniti slovensko sodobno gledališče? (številka: 1, 2017)
Dokler ju režiser ne loči (številka: 1, 2017)
Glasovi s komunističnega horizonta (številka: 1, 2017)
Nevarna razmerja (številka: 1, 2017)
Zasledovanje konstrukcije drugosti (številka: 1, 2017)
Sodobno irsko gledališče in digitalna kulturna (številka: 1, 2017)
Precizno zgodovinjenje plesne moderne (številka: 2, 2017)
Kako analizirati gledališče v družbenem kontekstu? (številka: 2, 2017)
Novi pogledi na stara vprašanja (številka: 2, 2017)
(Ne)slišnost krvavečih bradavic (številka: 2, 2017)
Vse je igra interpretacij (številka: 2, 2017)
O lezbičnem gledališču v Sloveniji (številka: 2, 2017)
Performans in gravitacija (številka: 2, 2017)
Il Capitanovi številni sovražniki (številka: 2, 2017)
Kako se kaže vladavina (številka: 2, 2017)
Rokopisi in literarni začetki Ivana Hribarja v Dramatičnem društvu v Ljubljani (številka: 2, 2017)
2018
25
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
Nemoč političnega. Moč igre (številka: 1, 2018)
Osebno pričevanje o času lutke (številka: 1, 2018)
Vse, česar se do sedaj nismo upali vprašati o političnosti in kastraciji (post)dramskega (številka: 1, 2018)
K politikam zaznavanja (številka: 1, 2018)
Kaj se je zgodilo s političnim v gledališču? Primer Oliverja Frljića (številka: 1, 2018)
Kastracija političnega na primeru drame Ljudski demokratični cirkus Sakešvili Roka Vilčnika (številka: 1, 2018)
Čustva in ozemlja (številka: 1, 2018)
Čakajoč politično. K protagonizmu v performansu (številka: 1, 2018)
(Ob)robno v središču (številka: 1, 2018)
Realpolitična brezmoč slovenskega gledališča (številka: 1, 2018)
Brutalizem v sodobnem slovenskem gledališču (številka: 1, 2018)
Kastracija političnega, nakar še policija (številka: 1, 2018)
Hermenevtični nastavek za analizo moderne estetske ideologije (številka: 1, 2018)
Theatre as a relationship (številka: 2, 2018)
Dance is an overlooked potential of intercultural cooperation (številka: 2, 2018)
Polite ignorance (številka: 2, 2018)
Teoretizirano zgodovinjenje avantgard (številka: 2, 2018)
The influence of Slovenian theatre in Macedonia (from 1990 until the present) (številka: 2, 2018)
The theatre bridge between Macedonia and Slovenia (številka: 2, 2018)
"Šiv ni šiv" (številka: 2, 2018)
From Yugoslav ballet to Post-Yugoslav contemporary dance (številka: 2, 2018)
Zametki postdramskega gledališča na Slovenskem (številka: 2, 2018)
An introduction to Macedonian-Slovenian theatre relations (1990-2015) (številka: 2, 2018)
2019
26
številka: 1 (2019)
številka: 2 (2019)
Beneath the invisible cloud (številka: 1, 2019)
Uboj ali terapija (številka: 1, 2019)
Time travels with kamishibai (številka: 1, 2019)
Uvodnik (številka: 1, 2019)
Kamishibai in dialect (številka: 1, 2019)
Ugledališčena nomadskost kot plastenje pogleda, raznolikih umetniških kreacij in energij (številka: 1, 2019)
Premeščanje užitka zaradi uživanja (številka: 1, 2019)
The socio-political function of performing arts and the democratisation of the Republic of Slovenia (številka: 1, 2019)
Slovenski kamišibaj v luči kulturne antropologije (številka: 1, 2019)
Koža kot meja med ontološko in civilizacijsko skonstruiranim Jazom (številka: 1, 2019)
Kamišibaj v znamenju kakovosti in umetnosti (številka: 1, 2019)
Theatre reception in Greece and the ideology of greekness (številka: 1, 2019)
(Še vedno) dramatično stanje sodobne slovenske dramatike (številka: 2, 2019)
Govorne ploskve Simone Semenič kot performativno razgaljanje jezika (številka: 2, 2019)
Zofka Kveder in Simona Semenič (številka: 2, 2019)
Politika + poetika = etika (številka: 2, 2019)
"Itak so vsi mrtvi!" (številka: 2, 2019)
Framing dramaturgy and translation (številka: 2, 2019)
Elementi monodrame in avtobiografskosti v besedilih Simone Semenič (številka: 2, 2019)
PIšemo in objavljamo, torej smo (številka: 2, 2019)
Živo-mrtvo telo v dramatiki Simone Semenič (številka: 2, 2019)
Uvodnik (številka: 2, 2019)
Motiv žrtve v dramah Simone Semenič (številka: 2, 2019)
Zgodovinjenje scenografije (številka: 2, 2019)
2020
26
številka: 1 (2020)
številka: 2 (2020)
Izzivi polja ljubiteljskega gledališča v Estoniji (številka: 1, 2020)
Valo Bratina (številka: 1, 2020)
Položaj in podoba sodobnega ljubiteljskega gledališča na Slovenskem (številka: 1, 2020)
Otroci na odru v Aarhusu 2017 (številka: 1, 2020)
70 let ljubiteljskega gledališča na Studencu (številka: 1, 2020)
Ohranjanje, predstavitev in uporaba kulturne dediščine na primerih ljubiteljskega gledališča (številka: 1, 2020)
Ljubiteljsko gledališče in alternativa osemdesetih (številka: 1, 2020)
Med zapeljevanjem in sumničavostjo eksperimentalnega, ljubiteljskega in profesionalnega gledališča (številka: 1, 2020)
Delavski oder in amaterski učinek "proletarske igre" (številka: 1, 2020)
"Pasijon ima zdravilno moč!" protislovja Škofjeloškega pasijona (številka: 1, 2020)
Čufarjevi dnevi (številka: 1, 2020)
Govor v pedagoški praksi (številka: 1, 2020)
Ljubiteljska gledališča v urbanem in ruralnem okolju (številka: 1, 2020)
Uvodnik (številka: 1, 2020)
Ljubiteljsko gledališče na Malti (številka: 1, 2020)
Javna tajna (številka: 1, 2020)
Gledališče zatiranih kot oblika artivističnega gledališča v Sloveniji (številka: 1, 2020)
Politično participativnega gledališča v uprizoritvi Kapelj in Semenič v sestavljanju (številka: 2, 2020)
Koncept uprizarjanja konceptov (številka: 2, 2020)
Še vedno vihar Petra Handkeja z vidika teorije drame (številka: 2, 2020)
Uvodnik (številka: 2, 2020)
Telo in slovo - Noordung::1995-2045 (številka: 2, 2020)
The new formats of the multimedia theatre (številka: 2, 2020)
Umevanje prostorov igre (številka: 2, 2020)
2021
27
številka: 1 (2021)
številka: 2 (2021)
The theatre of Yes (številka: 1, 2021)
Gledališče potencialnosti in potencial njegove skupnosti (številka: 1, 2021)
Keeping the promise of community (številka: 1, 2021)
Abstraktna umetnost kot vzvod dejanskih sprememb (številka: 1, 2021)
O skupinskem in snovalnem ustvarjanju v slovenskem gledališču (številka: 1, 2021)
Youth theatre and community empowerment in Ghana (številka: 1, 2021)
Prague is not Czech (številka: 1, 2021)
Beton Ltd (številka: 1, 2021)
Uvodnik (številka: 1, 2021)
Me slišiš? Simone Semenič in vprašanje ne več dramske pisave (številka: 1, 2021)
Collectives, communities and non-hierarchical modes of creation from the 1970s till the 1990s (številka: 1, 2021)
On the "odoresque" and "aero-perfumes" (številka: 2, 2021)
Imena na konici nosu (številka: 2, 2021)
Večno, a zapisano pozabi (številka: 2, 2021)
The complexity of olfactory art the use of scent as concept and context in the work of art (številka: 2, 2021)
Svet vonjav v slovenskih uprizoritvenih umetnostih (številka: 2, 2021)
Subverzivna mladinska književnost - pravljična igra Alenke Gerlovič Jurček in trije razbojniki (1944) v kontekstu (številka: 2, 2021)
Sledeč nosu (številka: 2, 2021)
Performing touch and smell (številka: 2, 2021)
The art of immersion with smell and sensorial theatre language (številka: 2, 2021)
Hibernation works for bears but not for theatre (številka: 2, 2021)
The theatre of the senses (številka: 2, 2021)
Na sledi vonjav v vsakdanjem življenju in onkraj njega (številka: 2, 2021)
Rana in potovanje - Sofoklejev Filoktet in Homerjeva Odiseja v drami in uprizoritvi Inflammation du verbe vivre (Vnetje glagola živeti) Wajdija Mouawada (številka: 2, 2021)
Med aisthesis in colere (številka: 2, 2021)
2022
30
številka: 1 (2022)
številka: 2 (2022)
Ko si gledališče upa (številka: 1, 2022)
Authenticity in authorial works of devised theatre (številka: 1, 2022)
Poetic tendencies in contemporary Croatian playwriting (številka: 1, 2022)
Substanca milenijske dramske pisave v našem prostoru (številka: 1, 2022)
The 21st-century drama and the new reality of social networks (številka: 1, 2022)
Adaptacija kot reaktualizacija antične dramatike (številka: 1, 2022)
Dramska forma in etična razsežnost besedila Gostija Simone Semenič (številka: 1, 2022)
Hlapec Jernej in njegova pravica (2018) (številka: 1, 2022)
Theatre control policy or why after Goran Stefanovski and Dejan Dukovski, no one is known outside the borders of the Macedonian theatre? (2010-2021) (številka: 1, 2022)
Site-specific author's drama (številka: 1, 2022)
From stage to page (številka: 1, 2022)
Dramatika brez generacije (številka: 1, 2022)
Sofoklejeva Antigona na slovenskih poklicnih odrih (številka: 1, 2022)
Sodobna dramatika po letu 2000 (številka: 1, 2022)
Postpostdramske reinkarnacije klasičnih tragedij (številka: 1, 2022)
Kozinov Ekvinokcij na križišču dejstev, konteksta in estetike (številka: 1, 2022)
Seksualno osvobojena ženska (številka: 1, 2022)
Gestus and taboo (številka: 1, 2022)
The death of character in postdramatic comedy (številka: 1, 2022)
Slovenska dramatika v bolgarskem prevodu. Kako staro postane novo ali kakšni so kriteriji sodobnosti? (številka: 1, 2022)
Deconstructing and re-constructing the fictional universe (številka: 1, 2022)
How can we interpret the 21st-century (no longer) dramatic texts and theatre in art and theory? (številka: 2, 2022)
Self-determination anxiety and signs of crisis — fragmentation, performativity, postdramatic (številka: 2, 2022)
Collectives and commoning in small arts (številka: 2, 2022)
Poročilo s fronte (številka: 2, 2022)
Zakaj sploh še gledališče in ne raje nič? (številka: 2, 2022)
Sodobna slovenska dramatika na začetku tretjega desetletja novega tisočletja – kje je in kam z njo? (številka: 2, 2022)
Formati in potenciali lokalne "male skupnosti" (številka: 2, 2022)
2023
21
številka: 1 (2023)
številka: 2 (2023)
Uvodnik (številka: 1, 2023)
Uprizarjanje literature in bralne uprizoritve (številka: 1, 2023)
Disput o petih paradoksih "poezije stranišča" s prologom in epilogom (številka: 1, 2023)
Generator:: za poljubno število bralnih uprizoritev (številka: 1, 2023)
Sodobna dramatika in vprašanje dediščine neoavantgarde šestdesetih in sedemdesetih let (številka: 1, 2023)
Slojevit naboj komedije (številka: 1, 2023)
Uprizoritvena pisava (številka: 1, 2023)
Glasbenogledališki opus Darijana Božiča v kontekstu slovenske glasbenogledališke scene - izmik v literarno-dramsko v opreki z željo po institucionalnem (številka: 1, 2023)
Nemi liki (številka: 1, 2023)
Dekonstrukcije nasprotja med reprezentacijo in prezentacijo od neoavantgarde do pomilenija (številka: 1, 2023)
Gledališka pedagogika (številka: 2, 2023)
Estetika in etika, gledališče in vojna (številka: 2, 2023)
Uvodnik (številka: 2, 2023)
Gledališki eksperiment na Slovenskem (1966–1986) in njegovi odmevi v mladinski dramatiki – Andrej Rozman Roza (številka: 2, 2023)
Na koncu imaš samo obleko brez žepov (številka: 2, 2023)
Začelo se je z Einsteinom (številka: 2, 2023)
Trst, Ljubljana, Zagreb in Beograd med obrobjem in središčem (številka: 2, 2023)
O determiniranosti govora s prostorom (številka: 2, 2023)
Sodobno slovensko, dvo- in večjezično gledališče v koroškem kontekstu (številka: 2, 2023)
2024
21
številka: 1 (2024)
številka: 2 (2024)
Uvodnik (številka: 1, 2024)
Kje so meje? (številka: 1, 2024)
Opereta La Mascotte (Dekle sreče) v režiji Bratka Krefta (številka: 1, 2024)
Komično in politično v češkem gledališču po leti 1989 (številka: 1, 2024)
Družbenokritični potencial komedije na primeru teme ekološke katastrofe (številka: 1, 2024)
Protokritik Leopold Kordeš med zametkom in nezmožnostjo (številka: 1, 2024)
Parataktični absurdizem in (ne več) dramska komedija od Jesiha do Semenič in naprej (številka: 1, 2024)
Anatomija fiaska (številka: 1, 2024)
Preseganje spolnih stereotipov v sodobni slovenski komediji (Ditka - Milena - Boris) (številka: 1, 2024)
V temnem siju odrslih luči (številka: 1, 2024)
Alceste a bicyclette in Molierova melanholična komedija - pomladitev ali pokop (številka: 1, 2024)
Fenomenološka razpravljanja o uprizoritveni umetnosti (številka: 2, 2024)
Igrske akcije v novomedijskih umetniških delih (številka: 2, 2024)
Znova in znova (številka: 2, 2024)
Komično v umetnosti za otroke in mlade (številka: 2, 2024)
Uvod v tematski blok "Prispevki k teoriji novomedijske umetnosti" (številka: 2, 2024)
Prekinitve s tradicijo (številka: 2, 2024)
Slovenska dramatika neabsolutnosti (številka: 2, 2024)
Stanje vzhodnoevropske režije (številka: 2, 2024)