Revija za elementarno izobraževanje
Journal of elementary education

  1. 2008
     28

    številka: 1/2 (2008)
    številka: 3/4 (2008)
    Likovna vzgoja v funkciji emancipacije otrok s posebnimi potrebami (številka: 1/2, 2008)
    Izbira in uporaba učnih medijev pri pouku glasbe (številka: 1/2, 2008)
    Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka (številka: 1/2, 2008)
    Usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji (številka: 1/2, 2008)
    Učinkovitost metode recipročnega poučevanja v 5. razredu osnovne šole (številka: 1/2, 2008)
    Avtorska slikanica Lile Prap (številka: 1/2, 2008)
    Izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok (številka: 1/2, 2008)
    Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji (številka: 1/2, 2008)
    Matematična anksioznost (številka: 1/2, 2008)
    Tehniški dnevi v prvem triletju devetletne osnovne šole (številka: 1/2, 2008)
    Obremenjenost učencev zaradi neprimernega šolskega pohištva v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole (številka: 1/2, 2008)
    Using didactic enclosures as teaching methods and social forms for active learning in chemical education (številka: 3/4, 2008)
    Gibalna učinkovitost mestnih, primestnih in podeželskih otrok (številka: 3/4, 2008)
    Evropske smernice za učenje tujih jezikov na predšolski in razredni stopnji osnovne šole (številka: 3/4, 2008)
    Realnost in mitičnost zelenega Pohorja (številka: 3/4, 2008)
    Povezanost mladostnikovega vedenjskega odnosa s starši in do šole z vedenjskim odstopanjem v zgodnji adolescenci (številka: 3/4, 2008)
    Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci (številka: 3/4, 2008)
    Povezanost statusa telesne teže in športne aktivnosti s telesno samopodobo učencev 2. in 3. triletja (številka: 3/4, 2008)
    Vloga lutkovnega gledališča pri kulturni vzgoji otrok (številka: 3/4, 2008)
    Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli (številka: 3/4, 2008)
    Uspešno poučevanje in učenje tehnike in tehnologije s konstrukcijskimi sestavljankami (številka: 3/4, 2008)
    Naravoslovne dejavnosti otrok v prostem času - vir izkustvenega znanja (številka: 3/4, 2008)
    Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah (številka: 3/4, 2008)
    E-hospitacije (številka: 3/4, 2008)
    Likovni kurikul - primerjava konceptov v luči prenove učnega načrta za likovno vzgojo (2008) (številka: 3/4, 2008)
    Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih (številka: 3/4, 2008)
  2. 2009
     35

    številka: 1 (2009)
    številka: 2/3 (2009)
    številka: 4 (2009)
    Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja (številka: 1, 2009)
    Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo (številka: 1, 2009)
    Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka (številka: 1, 2009)
    What should a lower primary school teacher be like from a school management's point of view? (številka: 1, 2009)
    Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni proces šole (številka: 1, 2009)
    Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje (številka: 1, 2009)
    Didaktične aplikacije fotografskih tehnik pri likovnovzgojnem delu in pedagoške metode za izvajanje likovnih tem brez fotokamere (številka: 1, 2009)
    Opisno ocenjevanje pri likovni vzgoji v prvem triletju (številka: 1, 2009)
    Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v drugem razredu osnovne šole (številka: 1, 2009)
    Fantastične pripovedi Astrid Lindgren (številka: 2/3, 2009)
    Discussions on school reform - a long way to the unification of schools for 10 to 14-year-olds (številka: 2/3, 2009)
    Stalno strokovno izpopolnjevanje učiteljev razrednega pouka (številka: 2/3, 2009)
    Dejavniki likovne ustvarjalnosti in likovnopedagoško delo (številka: 2/3, 2009)
    Teaching early-level foreign languages to pupils with impaired pronunciation abilities (številka: 2/3, 2009)
    Likovnooblikovni razvoj učencev v osnovni šoli (številka: 2/3, 2009)
    Nekatere značilnosti dobrega vodenja šolskega tima (številka: 2/3, 2009)
    Timsko načrtovanje, poučevanje in evalvacija pri interesnih dejavnostih (številka: 2/3, 2009)
    A child and the art in the first and the second grade of the primary school (številka: 2/3, 2009)
    Stališča študentov likovne pedagogike do pridobljenih splošnih in predmetno specifičnih kompetenc (številka: 2/3, 2009)
    Zadovoljstvo učiteljev z delovno situacijo (številka: 2/3, 2009)
    Pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za profesionalni razvoj učiteljev (številka: 2/3, 2009)
    Vpliv izkustva ob živih živalih v razredu na učenčevo poznavanje živali in njihovih lastnosti (številka: 2/3, 2009)
    Telesna samopodoba slovenskih in francoskih osnovnošolcev z vidika gibalne aktivnosti (številka: 2/3, 2009)
    Motivno-tematski preplet v delu Petra Svetine (številka: 4, 2009)
    Analiza inovacijskih projektov z vidika zastopanosti družboslovnih vsebin (številka: 4, 2009)
    Mitologija in Tolkienov Hobit (številka: 4, 2009)
    Nekateri sociološki vidiki razširjenosti mobinga med učitelji v osnovni šoli (številka: 4, 2009)
    Novejša spoznanja o razvoju otrokove risbe (številka: 4, 2009)
    Raziskovanje in preučevanje tehniške dediščine v funkciji narodove identitete (številka: 4, 2009)
    Pravopisna načela v slovenskem pravopisu (številka: 4, 2009)
    Iskanje podatkov na internetu - kako učenci razredne stopnje uporabljajo spletne brskalnike (številka: 4, 2009)
    Pedagoška praksa kot motivacija za ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov (številka: 4, 2009)
  3. 2010
     24

    številka: 1 (2010)
    številka: 2/3 (2010)
    Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem (številka: 1, 2010)
    Telesna samopodoba kot pomemben motivacijski dejavnik za gibalno/športno aktivnost otrok in mladostnikov (številka: 1, 2010)
    Tehnika in tehnologija v prepletenosti z drugimi področji (številka: 1, 2010)
    Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji (številka: 1, 2010)
    Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnologije na primeru raglje na vozičku (številka: 1, 2010)
    Spoznavanje nekaterih pojmov (procesov) preko naravoslovnih poskusov v vrtcu (številka: 1, 2010)
    Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka (številka: 1, 2010)
    Didaktični pripomočki in oprema za vzgojno-izobraževalni proces otrok s posebnimi potrebami (številka: 1, 2010)
    Področja sodelovanja učitelja razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri delu z romskimi učenci (številka: 2/3, 2010)
    Sodelovanje staršev z vrtcem kot dejavnik kakovosti vrtca (številka: 2/3, 2010)
    Prozna avtorska dela Anje Štefan (številka: 2/3, 2010)
    Medkulturna vzgoja in izobraževanje v vrtcu in v prvem triletju osnovne šole (številka: 2/3, 2010)
    Učno okolje, ki omogoča kakovostno samostojno učenje (številka: 2/3, 2010)
    Šolska knjižnica v devetletni osnovni šoli ter medpredmetno povezovanje (številka: 2/3, 2010)
    Učne težave z vidika učiteljev v osnovni šoli (številka: 2/3, 2010)
    Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli (številka: 2/3, 2010)
    Ciklični in linearni koncept časa v folklorni književnosti (številka: 2/3, 2010)
    Stališča osnovnošolskih učiteljev do zagotavljanja discipline pri športni vzgoji (številka: 2/3, 2010)
    Izvajanje pouka tehnike in tehnologije ter izbirnih predmetov kot ena izmed priložnosti medpredmetnega povezovanja (številka: 2/3, 2010)
    Uporaba računalnika med vzgojitelji in učitelji prvega triletja pri obravnavi družboslovnih vsebin (številka: 2/3, 2010)
    Ali program Ekošola prispeva k odgovornejšemu ravnanju učencev tretjega triletja? (številka: 2/3, 2010)
    Grozljivo v delih sodobne slovenske mladinske proze (številka: 2/3, 2010)
  4. 2011
     16

  5. 2012
     30

    številka: 1 (2012)
    številka: 2/3 (2012)
    številka: 4 (2012)
    Analiza kartografskega opismenjevanja v slovenskih in angleških osnovnih šolah (številka: 1, 2012)
    Mladinska fantastična pripoved in njena umestitev v koncept sodobne slovenske mladinske fantastične proze (številka: 1, 2012)
    Ulomki v vrtcu (številka: 1, 2012)
    Razvoj modela materialno-tehničnega podpornega centra kot temeljne baze za eksperimentalno delo v okviru predmeta naravoslovje in tehnika (številka: 1, 2012)
    SMS communication - Croatian SMS language features as compared with those in German and English speaking countries (številka: 1, 2012)
    Sodelovanje učiteljev pri razreševanju problemov na delovnem mestu (številka: 1, 2012)
    Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja (številka: 2/3, 2012)
    Pojav stresa pri svetovalnih delavcih v osnovni šoli (številka: 2/3, 2012)
    Zakaj poučevati matematiko (številka: 2/3, 2012)
    Primary school students´ and teachers´ opinions about interactive boards and their possible utilization in tuition (številka: 2/3, 2012)
    Spreminjanje položaja učenca v Sloveniji v 20. stoletju (številka: 2/3, 2012)
    Skrivnostno spletno življenje mladostnikov ter internetne nevarnosti (številka: 2/3, 2012)
    Portfolio within pedagogic diagnostics in primary schools (številka: 2/3, 2012)
    Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela (številka: 2/3, 2012)
    Kako približati šolsko knjižnico otrokom z disleksijo (številka: 2/3, 2012)
    Vmesni model za izvajanje plesne umetnosti v vrtcu (številka: 2/3, 2012)
    Opazovanje in spremljanje glasbenega razvoja - priložnost, da prisluhnemo otroku kot kompetentnemu glasbeniku (številka: 2/3, 2012)
    Pregled vidnejših besedil v razdobjih literarnozgodovinskega razvoja sodobne slovenske mladinske fantastične pripovedi (številka: 2/3, 2012)
    Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji (številka: 2/3, 2012)
    Leposlovne slikanice o prevoznih sredstvih Vesne Radovanovič (številka: 4, 2012)
    Glasbene preference vzgojiteljev in predšolskih otrok (številka: 4, 2012)
    Gibalno ogroženi in gibalno nadarjeni otroci v severovzhodni Sloveniji (številka: 4, 2012)
    Pomen dominantnosti okončin na porazdelitev pritiska po otroškem stopalu (številka: 4, 2012)
    Humor v antologijah Enci benci na kamenci (številka: 4, 2012)
    Zgodnje učenje in poučevanje naravoslovja z raziskovalnim pristopom (številka: 4, 2012)
    Bodoči učitelji in poznavanje (ne)varnosti na spletu (številka: 4, 2012)
    Glasovno zavedanje v prvem razredu (številka: 4, 2012)
  6. 2013
     28

    številka: 1 (2013)
    številka: 2/3 (2013)
    številka: 4 (2013)
    Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu (številka: 1, 2013)
    Remote controlled laboratory as a modern form of engineering education (številka: 1, 2013)
    Postavljanje podpore v okviru vključevanja staršev matematikov v matematično izobraževanje njihovih otrok (številka: 1, 2013)
    Uporaba izbranih motivacijskih sredstev pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji (številka: 1, 2013)
    Pogledi študentov pedagogike na obvezno praktično usposabljanje (številka: 1, 2013)
    Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu (številka: 1, 2013)
    Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji (številka: 1, 2013)
    Priredbe literarnih del za mladino (številka: 2/3, 2013)
    Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij (številka: 2/3, 2013)
    Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj (številka: 2/3, 2013)
    Methodical competence of teacher trainees in their written teacher certification examination (številka: 2/3, 2013)
    E-learning within the framework of the Czech university system (številka: 2/3, 2013)
    Stilizacija (številka: 2/3, 2013)
    Mnenje osnovnošolskih učiteljev o usposobljenosti za sodelovanje s starši (številka: 2/3, 2013)
    Baletne vsebine pri pouku glasbene vzgoje v prvem triletju osnovne šole (številka: 2/3, 2013)
    Tuji jezik v prvem triletju waldorfske osnovne šole - stališča staršev iz treh držav (številka: 2/3, 2013)
    Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti (številka: 2/3, 2013)
    Učenci, žrtve medvrstniškega nasilja (številka: 4, 2013)
    Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika (številka: 4, 2013)
    Literarni lik s posebnimi potrebami v slikanicah (številka: 4, 2013)
    Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost (številka: 4, 2013)
    Likovna apreciacija in metoda estetskega transferja (številka: 4, 2013)
    Skupno branje Ostržka z vidika Kohlbergovih stopenj moralnega razvoja (številka: 4, 2013)
    Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem (številka: 4, 2013)
    Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi (številka: 4, 2013)
  7. 2014
     33

    številka: 1 (2014)
    številka: 2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja (številka: 1, 2014)
    Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti (številka: 1, 2014)
    Gibalna dejavnost otrok z vidika socialno-ekonomskih razsežnosti (številka: 1, 2014)
    Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci: med poslanstvom in odgovornostjo (številka: 1, 2014)
    Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti (številka: 1, 2014)
    Doprinos aktivne poti v šolo k celostni gibalni/športni aktivnosti otrok in mladostnikov (številka: 1, 2014)
    Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti (številka: 1, 2014)
    Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke (številka: 1, 2014)
    Samoodločanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v izobraževanju (številka: 1, 2014)
    Procesi učenja z vidika učnih težav učencev pri matematiki (številka: 2, 2014)
    Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih (številka: 2, 2014)
    Učno zavlačevanje pri srednješolcih (številka: 2, 2014)
    Strip - metoda, ki fantom omogoča uspešnejšo interpretacijo mladinskega literarnega besedila (številka: 2, 2014)
    Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize (številka: 2, 2014)
    Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja (številka: 2, 2014)
    Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti (številka: 2, 2014)
    Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju (številka: 2, 2014)
    Razlike v sodelovanju vzgojiteljev in staršev v okoljih z različnim socialno-ekonomskim statusom (številka: 3/4, 2014)
    Poklicna izgorelost pri šolskih svetovalnih delavcih v osnovni šoli (številka: 3/4, 2014)
    Odnos med prepričanji in spoprijemanjem z negativnimi čustvi v razredu pri učiteljih osnovne šole (številka: 3/4, 2014)
    Umetnost za vse (številka: 3/4, 2014)
    Zur beruflichen Fortbildung der Musiklehrer in Lettland (številka: 3/4, 2014)
    Vključevanje multikulturnih vsebin ameriških (zvezna država Kansas) razrednih učiteljev v poučevanje (številka: 3/4, 2014)
    Športna vzgoja v primarnem izobraževanju v državah Evropske unije (številka: 3/4, 2014)
    Autistic spectrum disorders and creativity (številka: 3/4, 2014)
    Analiza razlogov za sodelovanje v tekmovanju mladih športnih plezalcev (številka: 3/4, 2014)
    Vpliv matematične interesne dejavnosti na matematične dosežke mlajših učencev (številka: 3/4, 2014)
    Droht den "kleinen Sprachen" das Aussterben? (številka: 3/4, 2014)
    Interactive learning environment for children in the beliefs of pre-school teachers (številka: 3/4, 2014)
    Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti (številka: 3/4, 2014)
  8. 2015
     32

    številka: 1/2 (2015)
    številka: 3 (2015)
    Koncept CLIL - novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji (številka: 1/2, 2015)
    Pre-service teachers' attitude towards learning and teaching English to young learners (številka: 1/2, 2015)
    Students' attitudes towards their EFL lessons and teachers: (številka: 1/2, 2015)
    Tuji jeziki v dunajskih osnovnih šolah - v rednem šolstvu in v aktualnih šolskih poskusnih modelih (številka: 1/2, 2015)
    Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja (številka: 1/2, 2015)
    CLIL - orodje za izbiro nejezikovnih vsebin (številka: 1/2, 2015)
    Code-Switching als Kommunikationsstrategie im reziprok-immersiven Unterricht an der Filiere bilingue (FiBi) in Biel/Bienne (Schweiz) und didaktische Empfehlungen (številka: 1/2, 2015)
    Teaching Fables in the Junior Grades of Primary School (številka: 1/2, 2015)
    Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku (številka: 1/2, 2015)
    Who says they don't read? Slovene elementary school students' reading motivation in EFL (številka: 1/2, 2015)
    Pedagoški pristop CLIL - izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja (številka: 1/2, 2015)
    Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah (številka: 3, 2015)
    Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije (številka: 3, 2015)
    Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja (številka: 3, 2015)
    Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju (številka: 3, 2015)
    Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti? (številka: 3, 2015)
    Analiza raziskav gibalne dejavnosti slovenskih osnovnošolskih otrok v zadnjih letih (številka: 3, 2015)
    Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike (številka: 3, 2015)
    Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole (številka: 3, 2015)
    Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine (številka: 3, 2015)
    Shematske vizualne reprezentacije potence (številka: 4, 2015)
    Kontekstualni dejavniki spodbujanja avtonomije učencev pri učiteljih osnovne in srednje šole (številka: 4, 2015)
    Poklicni stres in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka (številka: 4, 2015)
    Materials design for language m-learning (številka: 4, 2015)
    Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja (številka: 4, 2015)
    Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju (številka: 4, 2015)
    Slovenski učni načrt za predmet likovna umetnost v gimnazijskem programu v primerjavi s podobnimi dokumenti evropskih držav (številka: 4, 2015)
    Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence (številka: 4, 2015)
    The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation (številka: 4, 2015)
    Stres in spoprijemanje s stresom v mladostništvu (številka: 4, 2015)
  9. 2016
     33

    številka: 1/2 (2016)
    Pomen vadbe juda za razvoj otrokovih gibalnih kompetenc (številka: 1/2, 2016)
    Assessing reliability of a multi-dimensional scale by coefficient alpha (številka: 1/2, 2016)
    Ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na gibalno učinkovitost? (številka: 1/2, 2016)
    Povezanost koordinacije z nekaterimi drugimi motoričnimi sposobnostmi (številka: 1/2, 2016)
    Razlike v gibalnih sposobnostih med študentkami glede na status telesne teže (številka: 1/2, 2016)
    Involvement in sports clubs and informal sport activities of primary and secondary school children in Liechtenstein (številka: 1/2, 2016)
    Zen in umetnost plavanja - estetska izkušnja kot nova perspektiva za tehniko vadbe (številka: 1/2, 2016)
    Vpliv osnovnih gibalnih in funkcionalnih sposobnosti na hitrost vodenja žoge pri 10-17 let starih nogometaših (številka: 1/2, 2016)
    Vpliv dveh ur atletike na gibalno/športno aktivnost otrok (številka: 1/2, 2016)
    Development through movement - psychopedagogical analysis and psychomotor approaches (številka: 1/2, 2016)
    Aerobic games and playful exercises in 9-year-old boys (številka: 1/2, 2016)
    Primerjava rezultatov veleslaloma ter izbranih telesnih razsežnosti in gibalnih sposobnosti med spoloma kategorije U14 (številka: 1/2, 2016)
    Samopodoba in ukvarjanje s športom pri učencih šestega razreda osnovne šole (številka: 1/2, 2016)
    Validity of the "fall back" test for boldness (številka: 1/2, 2016)
    Congruence between methods for identifying "exceptional physical aptitude" in school children (številka: 1/2, 2016)
    ICT-supported language learning tools for Chinese as a foreign language (številka: 3, 2016)
    Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli (številka: 3, 2016)
    Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti (številka: 3, 2016)
    Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole (številka: 3, 2016)
    Structural differences in the self-determination of upper secondary students with and without disabilities in vocational education (številka: 3, 2016)
    Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja (številka: 3, 2016)
    Kako učitelji kemije udejanjajo svoje potrebe profesionalnega razvoja v sistemu nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja (številka: 3, 2016)
    Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi (številka: 3, 2016)
    Findings of visual arts research in early childhood and primary education (številka: 4, 2016)
    Pogledi mentorjev na praktično pedagoško usposabljanje študentov pedagogike (številka: 4, 2016)
    "Potrebujemo več prakse!" (številka: 4, 2016)
    Vpletenost vrstnikov v izobraževanje študentov (številka: 4, 2016)
    Slovenski jezik v sočasnem sporazumevalnem prostoru (številka: 4, 2016)
    Prefiksoidne zloženke ali besedne zveze med slovarjem, normo in korpusno rabo (številka: 4, 2016)
    Nacionalni preizkus znanja iz slovenščine ob zaključku srednje šole prve stopnje s slovenskim učnim jezikom v Italiji (številka: 4, 2016)
    Back to nature (številka: 4, 2016)
    Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole (številka: 4, 2016)
  10. 2017
     32

    številka: 1 (2017)
    številka: 2/3 (2017)
    številka: 4 (2017)
    (Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojnoizobraževalnem obdobju (številka: 1, 2017)
    Perfekcionizem: prednost ali ovira za učenca? (številka: 1, 2017)
    Music education for every child - ideal or reality? (številka: 1, 2017)
    Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja (številka: 1, 2017)
    Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev (številka: 1, 2017)
    Etnografska raziskava na pedagoškem področju (številka: 1, 2017)
    Quality of life for families of children with intellectual disabilities (številka: 1, 2017)
    Raba samostalnika pri gluhih učencih in učencih s polževim vsadkom (številka: 1, 2017)
    The appeal and applicability of ICT study materials - the viewpoint of generation-Z pre-service teachers (številka: 1, 2017)
    Coordination of school science classroom furnishings with anthropometric parameters for 11-12 year-old children (številka: 1, 2017)
    Razvoj učnih spretnosti pri pouku likovne umetnosti (številka: 2/3, 2017)
    Kaj se lahko naučimo od učencev (številka: 2/3, 2017)
    Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja (številka: 2/3, 2017)
    Lociranje vodenja umetniške dejavnosti v osnovnih šolah v Združenem kraljestvu (številka: 2/3, 2017)
    Mnenje študentov pedagoških fakultet o kakovosti predmeta didaktika likovne umetnosti (številka: 2/3, 2017)
    Glasbeni simboli (številka: 2/3, 2017)
    Poučevanje likovne umetnosti - od nedolžnega očesa do potopitve in obratno (številka: 2/3, 2017)
    Razvijanje in spodbujanje ustvarjalnosti z umetniškim delom pri mlajših učencih (številka: 2/3, 2017)
    Vplivi neformalnih umetniških in ustvarjalnih dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih (številka: 2/3, 2017)
    Povezanost med ravnijo izvirnosti likovnega izraza učencev pri pouku likovne umetnosti in ravnijo njihove strpnosti do raznolikosti (številka: 2/3, 2017)
    Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin (številka: 2/3, 2017)
    Beneški bienale sodobne umetnosti in pouk likovne umetnosti v osnovni šoli (številka: 2/3, 2017)
    Kardiorespiratorna sposobnost učencev osnovnošolskega izobraževanja (številka: 4, 2017)
    Komunicirati o grafičnem romanu - niz delavnic (številka: 4, 2017)
    Stališča učiteljev do možnosti uporabe likovne terapije pri mladih učencih (številka: 4, 2017)
    Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli (številka: 4, 2017)
    Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu (številka: 4, 2017)
    Prikaz medpredmetnega povezovanja na primeru implementacije sodobne umetnosti v osmi razred osnovne šole (številka: 4, 2017)
    Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole - analiza stanja z vidika spola (številka: 4, 2017)
  11. 2018
     23

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    številka: 4 (2018)
    Večjezičnost - nov vidik učiteljevega profesionalnega razvoja (številka: 1, 2018)
    Pojmovanje vzgoje v slovenski duhoslovni pedagogiki po prvi svetovni vojni (številka: 1, 2018)
    Katere glasbene zvrsti najraje poslušajo predšolski otroci? (številka: 1, 2018)
    Predstavitev sodobne slikanice v Italiji (številka: 1, 2018)
    Otrokovo doživljanje bivanja v bolnišnici z vidika staršev in medicinskega osebja (številka: 1, 2018)
    Mnenja učiteljev razredenega pouka o pomenu in uporabi učnih metod pri pouku likovne umetnosti (številka: 1, 2018)
    The relation between pedagogical approaches in music education and students' performance anxiety (številka: 2, 2018)
    The relation between student mood and handicrafts in the constructivist classroom (številka: 2, 2018)
    Preverjanje matematičnega znanja (številka: 2, 2018)
    Uporaba prostorskih ključev pri učencih osmega razreda osnovne šole (številka: 2, 2018)
    Research probe My home, artist-based research (številka: 2, 2018)
    The contribution of art education to educational transitions (številka: 3, 2018)
    The frequency with which creativity development strategies are used in various fields (številka: 3, 2018)
    Razredniki in vključevanje marginaliziranih skupin učencev v oddelčno skupnost (številka: 3, 2018)
    Evaluation of an integrated programme of physical exercise with nursey-aged children (številka: 3, 2018)
    Povezanost med slogi navezanosti in razumevanjem dvoumnih elektronskih sporočil (številka: 3, 2018)
    Primerjeva ! športnih dejavnosti učencev iz Maribora in Novega Sada (številka: 4, 2018)
    Socialnopedagoško delovanje učiteljev v poklicni šoli (številka: 4, 2018)
    Prevajanje izrazov nominalnega naslavljanja glede na spol, starost in družbeni status v filmih Hue and cry in Indiscreet (številka: 4, 2018)
  12. 2019
     8