Psihološka obzorja
Horizons of psychology

  1. 1992
     22

    številka: 1 (1992)
    Socialna klima in (inovativni) management (številka: 1, 1992)
    Dimensions of personality and personal hardiness (številka: 1, 1992)
    Subjekt kot vmesna struktura (številka: 1, 1992)
    Deblokiranje ustvarjalnosti - najpomembnejša naloga slovenskih managerjev (številka: 1, 1992)
    Dinamično interpretativna, ali tudi razvojna diagnoza v tretmanu nepsihotičnih pacientov? (številka: 1, 1992)
    Strategija odgovarjanja v objektivnih testih in nekatere osebnostne lastnosti - hierarhični pristop (številka: 1, 1992)
    Kognitivni stil odvisnost - neodvisnost od polja in uspešnost fantov in deklet pri matematiki (številka: 1, 1992)
    Kaj je psihologija? (številka: 1, 1992)
    Nekatere značilnosti in potek individualne psihoterapije pacienta z razvojni deficiti ega (številka: 1, 1992)
    Izguba zaposlitve in brezposelnost - bitka s stresom (številka: 1, 1992)
    Sistemsko-psihodinamični pogled na etiologijo disocialnosti (številka: 1, 1992)
    Eksistenčne dimenzije človeka - njihova transformacija in interpretacija (številka: 1, 1992)
    Novejši pristopi v teorijah inteligentnosti (številka: 1, 1992)
    Kaj imajo prostovoljci od prostovoljnega dela? (številka: 1, 1992)
    Motivacija v luči kibernetične teorije kontrole (številka: 1, 1992)
    Lov za izgubljenim zakladom (številka: 1, 1992)
    O Weltanschauung (številka: 1, 1992)
    Problemi edukacije v psihoanalitično orientirani psihoterapiji in psihoanalizi (številka: 1, 1992)
    Perception of possible store-fire and human behaviour in it (številka: 1, 1992)
    Uporaba psihoanalitičnega kavča v psihoterapevtskem procesu (številka: 1, 1992)
    Reakcije študentov Pedagoške fakultete na otrokov kognitivni uspeh oziroma neuspeh (številka: 1, 1992)
  2. 1993
     49

    številka: 1 (1993)
    številka: 2 (1993)
    številka: 3/4 (1993)
    Vrednotne orientacije skozi življenje (številka: 2, 1993)
    Kje se nahaja človekov jaz (številka: 2, 1993)
    Children's conception of politics, a developmental study (številka: 2, 1993)
    Odšel je poslednji gestaltist (številka: 1, 1993)
    Bortnerjeva lestvica za merjenje vedenjskega vzorca Tipa-A (številka: 1, 1993)
    Refugees' perception of their situation (številka: 1, 1993)
    Družbeno organizirana zdravstvena psihologija (številka: 1, 1993)
    Ocena knjige: Alice Miller: Drama je biti otrok (in iskanje resnice o sebi) (številka: 1, 1993)
    Ego-psihološka ocena osebnostne strukture pacientov z razvojnimi deficiti ega (številka: 1, 1993)
    The rise of the crowd - an epileptic fit or a rite? (številka: 1, 1993)
    Libido, aggression and aggressiveness (številka: 1, 1993)
    Komentar k prevodu članka A. R. Jensena: IQ in znanost - skrivnostna afera Burt (številka: 1, 1993)
    Spretnost (tehne) poslušanja in govorjenja kot posredovanje človekovega bistva (številka: 1, 1993)
    Vpliv različnih neverbalnih načinov komuniciranja in komunikacijskih ciljev na zaznavo socialne distance in evaluacijo v komunikaciji (številka: 1, 1993)
    Psihologija sreče (številka: 1, 1993)
    Test verbalne sposobnosti 'tujke' (številka: 1, 1993)
    War in the eyes of children (številka: 1, 1993)
    Vloga računalnika pri delu psihologa (številka: 2, 1993)
    Vtisi ob 9. evropskem simpoziju iz skupinske analize z naslovom "Meje in prepreke" (številka: 2, 1993)
    Komentar k prevodu članka A. R. Jensena: IQ in znanost - skrivnostna afera Burt (številka: 2, 1993)
    Sodobno pojmovanje konstruktne veljavnosti (številka: 2, 1993)
    Ob izidu zbornika "Psihologija in postmodernizem" (številka: 2, 1993)
    Psiholog v šoli med vzgojo in analizo (številka: 2, 1993)
    Ali s starostjo inteligentnost upada? (številka: 2, 1993)
    Spoznavna artikulacija psihičnih vsebina in njihova grafična simbolizacija (številka: 2, 1993)
    Grafična simbolizacija primarnih emocij (številka: 3/4, 1993)
    Sprostitev in glasba (številka: 3/4, 1993)
    Učenci identificirajo nadarjene učence (številka: 3/4, 1993)
    Some social orientations in time perspective of last 10 years and in dependence on some cognitive factors (številka: 3/4, 1993)
    Osebnost vzgojitelja z vidika logoterapije (številka: 3/4, 1993)
    Agresivnost - plod tekmovalne kariere alpskega smučarja, da ali ne? (številka: 3/4, 1993)
    Aplikativno delo z otroki, mladostniki in družinami - izobraževalni programi za pedagoške in svetovalne delavce ter družine (številka: 3/4, 1993)
    Sindrom prizadetosti: nekatere psihološke opombe in možnosti rehabilitacijskega vplivanja (številka: 3/4, 1993)
    Psihogenetski pristop k razvoju pismenosti - razvojne raziskave in pedagoške implikacije (številka: 3/4, 1993)
    Spoznavne implikacije emocij (številka: 3/4, 1993)
    Agresivni otroci in mladostniki v skupini (številka: 3/4, 1993)
    Pospešen oučenje! in poučevanje (številka: 3/4, 1993)
    Razvojne naloge mladostnika in institucionalno izobraževanje (številka: 3/4, 1993)
    Partnersko načrtovanje karier (številka: 3/4, 1993)
    Delo s "problematičnimi razredi" (številka: 3/4, 1993)
    In memoriam Slavici Česnik (številka: 3/4, 1993)
    Personality characteristics of couples of which partners are present at labour (številka: 3/4, 1993)
    Duhovna kriza, vrednote in psihologija (številka: 3/4, 1993)
    Lestvica delovnih motivov (številka: 3/4, 1993)
    Za razvojno fazo specifične igre (številka: 3/4, 1993)
    Slovene adaptation of Holland's self-directed search (številka: 3/4, 1993)
  3. 1994
     42

    številka: 1 (1994)
    številka: 2 (1994)
    številka: 3/4 (1994)
    Ali bo treba Slovence preusmeriti v prvi etapi prehoda iz socializma v kapitalizem? (številka: 1, 1994)
    Nekatere značilnosti odraslih pacientov z narcističnimi motnjami osebnosti (številka: 1, 1994)
    Razvoj jezika, ideologija in šola (številka: 1, 1994)
    Od jaza k sebi (številka: 1, 1994)
    Šolarke v ogledalu (številka: 1, 1994)
    Dejavniki, ki vplivajo na proces zdravljenja sindroma odvisnosti od alkohola (številka: 1, 1994)
    Narcistični partnerski odnos - značilnosti in psihoterapevtske možnosti (številka: 1, 1994)
    Jezik, psihologija in epistemološki problem opazljivega in neopazljivega (številka: 1, 1994)
    Psihosocialna obremenjenost kroničnega telesnega bolnika - procesi spoprijemanja (številka: 1, 1994)
    Osebnostne poteze in vrednotne usmeritve (številka: 1, 1994)
    Narcisistične in borderline motnje osebnosti (številka: 1, 1994)
    Semiologija geste - njeni temelji in njene perspektive (številka: 1, 1994)
    Phenomenology and mental health (številka: 2, 1994)
    Vpliv psihičnih in socialnih faktorjev na obremenjenost bolnic z ginekološkim malignomom ter njihovi načini spoprijemanja z njo (številka: 2, 1994)
    O pomenu umetniške produkcije za otrokov razvoj in vzgojo (številka: 2, 1994)
    Nekaj opomb k članku Élisabeth Roudinesco: mesto nekega teksta: qu`est que la psychologie? (Kaj je psihologija?) (številka: 2, 1994)
    Importance of psychodynamic education of psychiatric nurses working with the acute psychotic patients (številka: 2, 1994)
    Družbene in kulturne determinante telesnih gibov (številka: 2, 1994)
    Zaznava negativnih gospodarskih pojavov in vrednote (številka: 2, 1994)
    Ekonomska socializacija po štirih letih (številka: 2, 1994)
    Projekt "človek" - mednarodni program za zdravljenje in socialno rehabilitacijo toksikomanov in njihovih družin (številka: 2, 1994)
    Vrtci za današnji čas (številka: 2, 1994)
    Paranormalni, transcendentni in drugi posebni pojavi (številka: 2, 1994)
    Colour and personality in the furnishing of appartments (številka: 3/4, 1994)
    Struktura in vsebina pojma o človeku (številka: 3/4, 1994)
    Emocije v govoru (številka: 3/4, 1994)
    Razvoj znanosti in razsvetljenstvo (številka: 3/4, 1994)
    Neverbalno vedenje v socialni interakciji (številka: 3/4, 1994)
    Psihologija množice (številka: 3/4, 1994)
    Besedna in telesna komunikacija (številka: 3/4, 1994)
    Intencionalnost - vez med pomenom in umom (številka: 3/4, 1994)
    Psihosocialna pomoč kot način upravljanja z materami (številka: 3/4, 1994)
    Psihološki portret Slovencev (številka: 3/4, 1994)
    Counter-transference problems inside the group of relatives bereaving suicide (številka: 3/4, 1994)
    Samopodoba - zavestna ali tudi nezavedna razsežnost osebnosti? (številka: 3/4, 1994)
    Model supervizije na področju pedagoških dejavnosti (številka: 3/4, 1994)
    Sociohistorični model socialne psihologije (številka: 3/4, 1994)
    Bolečina kot kompleksen, biopsihosocialni fenomen (številka: 3/4, 1994)
    Problem zavesti ostaja nerazrešen (številka: 3/4, 1994)
  4. 1995
     33

    številka: 1/2 (1995)
    številka: 3 (1995)
    številka: 4 (1995)
    Gestualna ekspresija in njena artikulacija v umetnosti (številka: 1/2, 1995)
    The role of stress in relapse of schizophrenia (številka: 1/2, 1995)
    Pravni in etični vidiki psihodiagnostike v podjetju (številka: 1/2, 1995)
    Emotions profile index: stability and dimensionality of the structure (številka: 1/2, 1995)
    Značilnosti in razvoj patološkega narcizma (številka: 1/2, 1995)
    Vrednote v šoli in v izobraževanju učiteljev (številka: 1/2, 1995)
    Uporaba multiaksialne klasifikacije psihosocialnih motenj pri razvrščanju otrok in mladostnikov z motnjami v telesnem in duševnem razvoju (številka: 1/2, 1995)
    Odnos mladih do zdravja in dejavniki, ki ga določajo (številka: 1/2, 1995)
    Emocija v glasu (številka: 1/2, 1995)
    Duševno in čustveno zdravje otrok v slovenskih "zdravih šolah" (številka: 1/2, 1995)
    Na poti k pojmu "snov" (številka: 1/2, 1995)
    Eksperimenti z meskalinom slovenskih psihiatrov (številka: 1/2, 1995)
    Vpliv različnih oblik zgodnjega varstva otrok na njihov razvojni proces (številka: 3, 1995)
    Some reflections on mirroring, projective identification and empathy trough development and group therapy (številka: 3, 1995)
    Skupinska analiza (skupinska analitična psihoterapija) (številka: 3, 1995)
    Faktorji osebnosti in delovna uspešnost poveljnikov (številka: 3, 1995)
    Multivariantno raziskovanje kot osnova za postavitev hipoteze o strukturnem modelu samopodobe (številka: 3, 1995)
    Nekatere značilnosti socialne anksioznosti in njen pojav v adolescenci (številka: 3, 1995)
    Osebnost ali pobude in zavore športnega uspeha (številka: 3, 1995)
    Dnevni center za otroke in mladostnike kot možnost uresničevanja sodobne vzgojne in socialne pomoči (številka: 3, 1995)
    Sistemska družinska psihologija - skozi psihoterapevtsko prakso (številka: 3, 1995)
    Presentation of the psychotherapeutic treatment of psychosomatic problems or in pursuit of womanhood? (številka: 4, 1995)
    Teoretična zasnova vzgojno-izobraževalnih programov za kulturno prikrajšane nadarjene otroke (številka: 4, 1995)
    Pomembna variabla raziskovanja v psihologiji družine: pravica do resničnosti (številka: 4, 1995)
    Dilemmas about concept of power in systemic thinking (številka: 4, 1995)
    Več kot samo še ena knjižica o razvoju (številka: 4, 1995)
    Pet velikih faktorjev osebnosti (številka: 4, 1995)
    Osebnostne lastnosti parov z zmanjšano plodnostjo (številka: 4, 1995)
    Analiza predtekmovalnega stanja in vedenja (številka: 4, 1995)
    Sebični gen, psihologija in psihoanaliza (številka: 4, 1995)
  5. 1996
     38

    številka: 1 (1996)
    številka: 2 (1996)
    številka: 3 (1996)
    številka: 4 (1996)
    Učitelj kot "pomemben drugi" pri oblikovanju učenčeve samopodobe (številka: 1, 1996)
    Razvoj glasbenih sposobnosti (številka: 1, 1996)
    IZOF (Individual Zones of Optimal Functioning) model (številka: 1, 1996)
    Nekatere značilnosti družin mladostnikov v pozni adolescenci (številka: 1, 1996)
    Odnos med nekaterimi značilnostmi zdravja in socialnim položajem (številka: 1, 1996)
    Ocenjevanje rehabilitacijskih poročil (številka: 1, 1996)
    Zdravstvena psihologija v svetu in pri nas (številka: 1, 1996)
    Znanje, stališča in ravnanje šolskih otrok, prebivalcev občine Domžale, v prometu (številka: 1, 1996)
    Reševanje slabo definiranih problemov v odrasli dobi (številka: 2, 1996)
    Zaznavna obramba - mit ali resničnost (številka: 2, 1996)
    Supervizija med izobraževalnim in podpornim vidikom (številka: 2, 1996)
    Agresija, borilne veščine daljnega vzhoda in veščina streljanja (številka: 2, 1996)
    Oblikovanje in razvoj posameznih vrednot in kompleksnejših vrednotnih usmeritev (številka: 2, 1996)
    Intervizija - možnost pospeševanja profesionalnega razvoja (številka: 2, 1996)
    Supervizija za razvojne projekte - njeno razumevanje, dosedanja praksa in bodoče potrebe (številka: 2, 1996)
    Izhodišča in program izobraževanja iz supervizije (številka: 2, 1996)
    Mentalna hitrost in struktura inteligentnosti (številka: 2, 1996)
    Recenzija knjige "Zanesljivost in veljavnost merjenja" (številka: 3, 1996)
    Tehnike razvojne analitične psihoterapije (številka: 3, 1996)
    Razvojna analitična psihoterapija otrok (številka: 3, 1996)
    Samopodoba slovenskih in francoskih srednješolcev (številka: 3, 1996)
    Recenzija knjige Petra Praperja "Razvojna analitična psihoterapija" (številka: 3, 1996)
    Identiteta med individualizacijo in kolektivizacijo (številka: 3, 1996)
    Koncepti in modalitete razvojne analitične psihoterapije (številka: 3, 1996)
    Osebna čvrstost in spoprijemanje s stresom (številka: 3, 1996)
    Razvoj pojma o človeku v zgodnji odraslosti in kriza tridesetih let (številka: 3, 1996)
    Vygotsky: od psihologije umetnosti do umetnosti psihologije (številka: 4, 1996)
    Transpersonalna psihologija (številka: 4, 1996)
    Starševska zaznava ogroženosti otrok (številka: 4, 1996)
    Psihološke značilnosti razvojnih obdobij v nosečnosti (številka: 4, 1996)
    Projekt SUNO - ali lahko vplivamo na večjo realizacijo nadarjenih učencev v šoli in izven nje? (številka: 4, 1996)
    Razlage psihomotoričnega učenja - teorija motoričnega programa, teorija sheme in neopiagetova teorija (številka: 4, 1996)
    Pojmovanje zavesti in zaznave v jeziku kibernetike II. reda (številka: 4, 1996)
    Hipoteze o fizikalnem ozadju zavesti (številka: 4, 1996)
  6. 1997
     31

    številka: 1/2 (1997)
    številka: 3 (1997)
    številka: 4 (1997)
    Piagetova epistemologija in njene nedoslednosti (številka: 1/2, 1997)
    Timsko delo na razredni stopnji osnovne šole (številka: 1/2, 1997)
    Uporabnost pete osi ICD-10-abnormne psihosocialne situacije v klinični praksi (številka: 1/2, 1997)
    Starši - otroci in njihovi pogovori (številka: 1/2, 1997)
    Psihologija in psihopatologija ženske (številka: 1/2, 1997)
    Smisel življenja in subjektivno blagostanje v obdobju starosti (številka: 1/2, 1997)
    Test fluentnosti in originalnosti idej - izreki (številka: 1/2, 1997)
    Hipnoza v psihoterapiji adolescentov (številka: 1/2, 1997)
    Structural and developmental dimensions of human information processing: longitudinal and cross-cultural evidence (številka: 1/2, 1997)
    Multivariantno raziskovanje kot osnova za postavitev hipoteze o strukturnem modelu samopodobe (številka: 1/2, 1997)
    Teorija izbire in realitetna terapija (številka: 1/2, 1997)
    Preventiva - problem metodologije (številka: 3, 1997)
    Glasbena terapija pri otrcih in mladostnikih z motnjami vedenja in osebnosti (številka: 3, 1997)
    Suicidalna ideacija pri slovenskih srednješolcih (številka: 3, 1997)
    Problem pojmovanja in klasificiranja motenj osebnosti (številka: 3, 1997)
    Modeli socialne anksioznosti (številka: 3, 1997)
    Psihološki in družbeni vidiki kloniranja (številka: 3, 1997)
    Zadrege psihologov ob uprabi psihiatričnih klasifikacij (številka: 3, 1997)
    Delitev testa na postavke in ocena zanesljivosti (številka: 3, 1997)
    Zaželeno otrokovo vedenje do matere v situacijah ločitve (številka: 3, 1997)
    The meeting of two systems: a systemic approach to separation anxiety in little children entering the nursery department of the kindergarten (številka: 4, 1997)
    Deseti evropski simpozij o skupinski analizi "Destruction and Desire" - Uničenje in poželenje (številka: 4, 1997)
    Vpliv kognitivne psihologije na spremembo paradigme preverjanja in ocenjevanja znanja (številka: 4, 1997)
    Razvoj motivacijskega sistema v športu (številka: 4, 1997)
    Urejenost osebnosti vzgojitelja kot svoboda in odgovornost posameznika (številka: 4, 1997)
    Vprašalnik BFQ in ocenjevalna lestvica BFO za merjenje "velikih pet" faktorjev osebnosti (številka: 4, 1997)
    Nacionalna identiteta in slovenski avtostereotip (številka: 4, 1997)
    Klinična psihologija, psihiatrija in psihoterapija (številka: 4, 1997)
  7. 1998
     28

    številka: 1 (1998)
    številka: 2 (1998)
    številka: 3 (1998)
    številka: 4 (1998)
    The meeting of two systems: a systemic approach to separation anxiety in little children entering the nursery department of the kindergarten (številka: 1, 1998)
    Značilnosti objektnega odnosa pri bolnicah z motnjami hranjenja (številka: 1, 1998)
    Otrokov razvoj in učenje v simbolni igri (številka: 1, 1998)
    Vloga hipnoze v psihoterapiji (številka: 1, 1998)
    Starostne razlike v možganski aktivnosti ob reševanju problemov (številka: 1, 1998)
    Vzroki učnih neuspehov kulturno prikrajšanih nadarjenih otrok (številka: 1, 1998)
    Vloga psiholoških dejavnikov pri menstrualnih bolečinah (številka: 2, 1998)
    Recenzija knjige Zlatke Cugmas "Bodi z menoj, mami!" (številka: 2, 1998)
    Kognitivna organizacija, celostna psihodiagnostika in integracija v psihoterapiji (številka: 2, 1998)
    Vpliv programa za spodbujanje duševnega zdravja na samopodobo mladostnikov (številka: 2, 1998)
    Konvergentna in diskriminativna veljavnost modela "velikih pet" faktorjev osebnosti (številka: 2, 1998)
    Primarna preventiva spolne zlorabe otrok (številka: 2, 1998)
    Nastajanje celostne perspektive (številka: 3, 1998)
    Izvajalska anksioznost pri glasbenikih (številka: 3, 1998)
    Razvoj testa objektnih odnosov (TOO) (številka: 3, 1998)
    The role of frontal lobes in sustained attention (številka: 3, 1998)
    Otrokova navezanost na mater in discipliniranje otroka (številka: 3, 1998)
    Recenzija knjige Psihologija tretjega življenjskega obdobja avtorja Vida Pečjaka (številka: 4, 1998)
    Kibernetika svetovalnega in terapevtskega razgovora (številka: 4, 1998)
    Barvne preference, simbolika barv in osebnost (številka: 4, 1998)
    Malčkovo obnašanje pri samostojni igri z igračami (številka: 4, 1998)
    Povezanost med družinskimi dejavniki in avtodestruktivnostjo pri slovenskih srednješolcih (številka: 4, 1998)
    Identifikacija nadarjenih učencev (številka: 4, 1998)
    The law of the herd (številka: 4, 1998)
  8. 1999
     29

    številka: 1 (1999)
    številka: 2/3 (1999)
    številka: 4 (1999)
    Hodgkinova bolezen v luči psihodinamičnih in razvojnih faktorjev (številka: 1, 1999)
    Osebnost alpinistov (številka: 1, 1999)
    Psihološka pomoč staršem ob otrokovi smrti (številka: 1, 1999)
    Razvojne dimenzije travme (številka: 1, 1999)
    Samopodoba in/ali učna uspešnost (številka: 1, 1999)
    Predstave mladostnikov o partnerski ljubezni (številka: 1, 1999)
    Transfer in kontratransfer v razvojni analitični psihoterapiji (številka: 1, 1999)
    Zgodnji razvoj otrokove igre z igračami (številka: 2/3, 1999)
    Uporaba situacijskega vodenja v pedagoški praksi (številka: 2/3, 1999)
    Razvoj malčkove simbolne igre v samostojni in interaktivni igri z igračami (številka: 2/3, 1999)
    Inter-ethnicity and irrationality (številka: 2/3, 1999)
    Osnove teorije dinamičnih sistemov in razmišljanje o njenem pomenu za psihološko metodologijo (številka: 2/3, 1999)
    Šolska klima - kako in zakaj jo meriti? (številka: 2/3, 1999)
    Samopodoba osnovnošolskih otrok (številka: 2/3, 1999)
    Simbolna igra (številka: 2/3, 1999)
    Primerjalna analiza različnih pristopov k ocenjevanju osebnosti (psihološkega, grafološkega in astrološkega) (številka: 2/3, 1999)
    Vzdolžna primerjava malčkove igre z igračami v interakciji z mamo in s testatorko (številka: 2/3, 1999)
    Pregled evropskih in mednarodnih pobud za mednarodne standarde uporabe testov (številka: 4, 1999)
    Psihološka utemeljitev opisnega ocenjevanja znanja v prvem obdobju devetletke (številka: 4, 1999)
    Psihologija in prenova šolskega sistema - prispevek psihologije k dvigu kakovosti učenja in poučevanja (številka: 4, 1999)
    Koncept opismenjevanja v luči sodobnih znanj o strateškem učenju (številka: 4, 1999)
    Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja timskega dela v šoli (številka: 4, 1999)
    Nadarjeni učenci v devetletni osnovni šoli (številka: 4, 1999)
    Personality characteristics and political affiliation (številka: 4, 1999)
    Razvijanje učenčeve samopodobe v začetku šolanja (številka: 4, 1999)
    Ocenjevanje pri nivojskem pouku - nekatera odprta vprašanja (številka: 4, 1999)
  9. 2000
     45

    Za razvojno fazo specifične naloge v diadnem, analitično usmerjenem psihoterapevtskem procesu (številka: 1, 2000)
    Ustreznost vrednotenja znanja pri maturitetnem izpitu iz matematike (številka: 1, 2000)
    Predstavitev in kritika teorije socialnih predstav (številka: 1, 2000)
    Ocenjevanje zanesljivosti maturitetnih izpitov (številka: 1, 2000)
    On the effects of changes in group status (številka: 1, 2000)
    Maturitetni izpit iz predmeta psihologija (številka: 1, 2000)
    Ocena knjige "Osnove psihologije branja" (številka: 1, 2000)
    Razvoj vidikov glasbenih sposobnosti, ki jih meri Bentleyev test (številka: 1, 2000)
    Novi standardi za pedagoško in psihološko testiranje (številka: 1, 2000)
    Napovedna veljavnost mature za študij psihologije (številka: 1, 2000)
    Psihologija, grafologija in astrologija (številka: 1, 2000)
    Vzpostavitev in ohranjanje svetovalnega odnosa (številka: 2, 2000)
    Spoznavni razvoj v prvem letu življenja (številka: 2, 2000)
    Razvojna psihologija na prelomu tisočletja - samokritična psihologija (številka: 2, 2000)
    Mu (številka: 2, 2000)
    Vpliv izvajalske anksioznosti na uspešnost glasbenega nastopanja (številka: 2, 2000)
    Slikovni test separacije in individualizacije - preliminarna raziskava (številka: 2, 2000)
    Spoznavni razvoj v prvem letu življenja (številka: 2, 2000)
    Ocena knjige "Temeljni vidiki samopodobe" (številka: 2, 2000)
    Violence, shame and humiliation (številka: 2, 2000)
    Kibernetika spremembe in stabilnosti v kontekstu svetovalnega in terapevtskega dela s klientskim sistemom (številka: 2, 2000)
    Odnos med osebnostjo in duševnimi motnjami (številka: 2, 2000)
    Uvodna predstavitev mednarodnih smernic za uporabo testov (številka: 3, 2000)
    Predstavitev prve poskusne oblike ocenjevalne lestvice socialne prilagojenosti predšolskih otrok (OLSP) ter njene konstruktne veljavnosti (številka: 3, 2000)
    Solomon Asch - Muzafer in Carolyn Sherif: dve socialni psihologiji? (številka: 3, 2000)
    Motnje prehranjevanja - kompulzivno (prisilno) prenajedanje (številka: 3, 2000)
    Načela priredbe psiholoških testov iz drugih jezikovnih in kulturnih okolij (številka: 3, 2000)
    Grafične ekspresije nekaterih družinskih vrednot (številka: 3, 2000)
    XXVII. mednarodni kongres psihologije v Stockholmu na Švedskem in tamkajšnja kognitivna nevroznanost (številka: 3, 2000)
    Klinična psihološka in nevropsihološka diagnostika v luči mednarodnih smernic za uporabo testov (številka: 3, 2000)
    Ali vrednote staršev vplivajo na subjektivno doživljanje pravic otrok? (številka: 3, 2000)
    Mnenje psihologov o uporabi psiholoških testov (številka: 3, 2000)
    Konferenca o promociji duševnega zdravja otrok in mladostnikov (številka: 3, 2000)
    Ocena knjige "Psihologija učenja in pouka" (številka: 3, 2000)
    Pojavi socialne resničnosti (številka: 4, 2000)
    Ocena knjige "Nova psihološka teorija vrednot" (številka: 4, 2000)
    Struktura psihološkega pregleda za oceno delazmožnosti (številka: 4, 2000)
    Alternativna terapevtska skupnost Janeza Ruglja po modelu "velikih pet" (številka: 4, 2000)
    Prvi seminar držav Srednjeevropske pobude o psiholoških vidikih nesreč na Igu pri Ljubljani, 21. - 22. september 2000 (številka: 4, 2000)
    Uporaba Lestvice delovnega zadovoljstva v slovenskih podjetjih (številka: 4, 2000)
    Kultura - kokoš in jajce človekovega spoznanja (številka: 4, 2000)
    The Slovenian version of the Social competence and behavior evaluation scale - preschool edition (OLSP) (številka: 4, 2000)
    Etični problemi pri praktičnem delu psihologa (številka: 4, 2000)
    Opredelitev pojma socialna resničnost z vidika interakcije posameznika z okoljem (številka: 4, 2000)
    Meadova analiza simbolne interakcije z nekaterimi implikacijami za razumevanje socialne resničnosti (številka: 4, 2000)
  10. 2001
     41

    Preliminarna študija merskih značilnosti Lestvice samoučinkovitosti (številka: 1, 2001)
    Kognitivno-vedenjski model sindroma kronične utrujenosti (številka: 1, 2001)
    10. Evropska konferenca o osebnosti v Krakovu na Poljskem , 16. - 20. julij 2000 (številka: 1, 2001)
    Vprašalnik doživljanja sebe in drugih ljudi (številka: 1, 2001)
    Skupinsko delo z mladostniki (številka: 1, 2001)
    Kombiniranje tehnik v vedenjski in kognitivni terapiji (številka: 1, 2001)
    Osebnostne motnje (številka: 1, 2001)
    Uporaba kognitivnih tehnik pri delu z duševno prizadetimi in njihovimi starši (številka: 1, 2001)
    Ocena knjige "Struktura i priroda inteligencije" (številka: 1, 2001)
    Automatic thoughts, school success, efficiency and satisfaction of university students (številka: 1, 2001)
    Ocena knjige "Psihologija otroške igre. Od rojstva do vstopa v šolo" (številka: 2, 2001)
    Povezanost med razvojnim količnikom dojenčka in malčka ter razvojno ravnjo njegove igre z igračami (številka: 2, 2001)
    Okrogla miza z naslovom "Poklicna identiteta psihologa" na Dnevih psihologov Slovenije na Bledu, 10. novembra 2000 (številka: 2, 2001)
    Kaj določa naše vedenje (številka: 2, 2001)
    Coping with stress and cognitive interference in student teachers performance as important factors influencing their achievement (številka: 2, 2001)
    The syndrome of burnout, self-image, and anxiety with grammar school students (številka: 2, 2001)
    Analiza stališč v zvezi z zaščito poslovne skrivnosti (številka: 2, 2001)
    Socialno vedenje in sociometrični položaj predšolskih otrok v vrtcu (številka: 2, 2001)
    Agresivnost in značilnosti objektnih odnosov pri študentih z rizikom migrenskih glavobolov (številka: 2, 2001)
    Nova spoznanja o vlogi staršev pri razvoju otrokove navezanosti (številka: 2, 2001)
    Nevropsihološki deficiti pri bolnikih z lymsko boreliozo (številka: 3, 2001)
    Glasbeno terapevtska improvizacija (številka: 3, 2001)
    Razumevanje pojma "self" v Gestalt terapiji (številka: 3, 2001)
    Parental free descriptions of their infants/toddlers (številka: 3, 2001)
    Metacognitive, affective-motivational processes in self-regulated learning and students' achievement in native language (številka: 3, 2001)
    Predstavitev magistrske naloge "Jungovska psihologija osebnosti in njena aplikacija na zgodovinske osebe. Analitična psihologija o zgodovinskem Jezusu" (mag. Tone Dolgan) (številka: 3, 2001)
    Predstavitev magistrske naloge "Hitrost procesiranja informacij in podrejeni konstrukti: konvergentna in diskriminativna veljavnost merskih metod" (mag. Sočan Gregor) (številka: 3, 2001)
    Vloga očeta kot objekta otrokove navezanosti (številka: 3, 2001)
    Odnos do šole in učenja ter samopodoba pri skupinah Slovencev in Britancev (številka: 3, 2001)
    Odvisnost kot poskus samoregulacije (številka: 3, 2001)
    Napovedna veljavnost slovenske mature (številka: 3, 2001)
    Predstavitev magistrske naloge "Motnje osebnosti v luči petfaktorskega modela osebnosti" (mag. Drago Tacol) (številka: 3, 2001)
    Training for decision making during emergencies (številka: 4, 2001)
    Nevropsihologija in relacijska psihoterapija (številka: 4, 2001)
    Osebnostne značilnosti bolnikov s psihozo (številka: 4, 2001)
    Koncept seksualnega narcisizma (številka: 4, 2001)
    Razvoj pojma o človeku v otroštvu (številka: 4, 2001)
    Predstavitev treh načinov izvedbe Lestvice samozaznave za predšolske otroke (LSPO) (številka: 4, 2001)
    Poročilo o spremljanju psihologije v četrtem letniku gimnazije (številka: 4, 2001)
    Ugibanje odgovora v testu dosežka, osebnostna struktura ter inteligentnost (številka: 4, 2001)
    Doživljanje vedenja učiteljev, motivacijska prepričanja in samoregulativno učenje pri različno starih mladostnikih (številka: 4, 2001)
  11. 2002
     36

    Toddler's and pre-school child's characteristics as perceived by mothers and pre-school teachers (številka: 1, 2002)
    Pojmovanje in struktura osebnih vrednot (številka: 1, 2002)
    Otroška literatura kot kontekst za govorni razvoj predšolskega otroka (številka: 1, 2002)
    Mikrogenetski eksperiment v razvojni psihologiji (številka: 1, 2002)
    Psihična dekompenzacija pri osebnostnih motnjah (številka: 1, 2002)
    Nekateri indikatorji duševnega zdravja dijakov GESŠ (številka: 1, 2002)
    Povezanost med subjektivnim življenjskim zadovoljstvom ter odnosi mater do njihovih mladostnikov (številka: 1, 2002)
    The difficult patient in combined therapy (številka: 1, 2002)
    Razlika v zaznavanju razredne klime pri urah športne vzgoje med učenci/dijaki in učitelji (številka: 1, 2002)
    Suicidološke dimenzije zanikanja (številka: 1, 2002)
    Kako družinska pismenost vpliva na pismenost otrok (številka: 2, 2002)
    Ocena dela "Vprašalnik o spoprijemanju s težavami za mladostnike - VSTM. Priročnik" (številka: 2, 2002)
    Perceptions of quality and changes in teaching and learning by participants of university staff development courses (številka: 2, 2002)
    Doživljanje staršev po prezgodnjem rojstvu v enoti za intenzivno nego in terapijo rizičnih novorojenčkov (številka: 2, 2002)
    Kognitivni postopki v športni psihologiji (številka: 2, 2002)
    Pogostost simptomov depresivnosti med gimnazijci (številka: 2, 2002)
    The effect of motion acceleration on displacement of continuous and staircase motion in the frontoparallel plane (številka: 2, 2002)
    Stereotipi o moških in ženskih osebnostnih lastnostih (številka: 2, 2002)
    Napovedni pomen odnosa med vrednotami, depresijo, komorbiditeto in percepcijo kakovosti življenja starih rehabilitandov (številka: 2, 2002)
    Valentine test inteligentnosti za otroke (številka: 3, 2002)
    Schreinerjevo pojmovanje psihološke predstave pri pouku (številka: 3, 2002)
    Aplikacija Freudovega koncepta kastracije na občutenje telesnega hendikepa (številka: 3, 2002)
    Agresivna zavrtost v luči nekaterih osebnostnih motenj (številka: 3, 2002)
    Obravnava disfunkcionalno shranjenih izkušenj z metodo desenzitizacije in ponovne predelave z očesnim gibanjem - EMDR (številka: 3, 2002)
    Merjenje sprememb v skupinah in pri posameznikih s poudarkom na menjavi točk spremembe (številka: 3, 2002)
    Motivacija za učenje in samopodoba (številka: 3, 2002)
    Otroci odvisnikov (številka: 3, 2002)
    Primerjava treh tipov modelov za napovedovanje uspešnosti zaključka šolanja (številka: 4, 2002)
    The role of decision speed in the construct of intelligence (številka: 4, 2002)
    Simultana ali sukcesivna dvojezičnost - to je dilema (številka: 4, 2002)
    Dejanske in želene osebnostne lastnosti športnih pedagogov (številka: 4, 2002)
    Model samopodobe Hazel Markusove (številka: 4, 2002)
    Evalvacija psihoterapevtskih premikov pri prostovoljcih iz vidika teorije objektnih odnosov (številka: 4, 2002)
    Novejše psihološke razlage razvoja dojenčkov in lestvice zgodnjega mentalnega razvoja (številka: 4, 2002)
    Lastnosti Achenbachove samoocenjevalne lestvice (Youth Self-Report) (številka: 4, 2002)
    Problemi in možnosti uporabe osebnostnih vprašalnikov pri duševnih bolnikih (številka: 4, 2002)
  12. 2003
     33

    The influence of traffic noise on children's work efficiency while using a computer at school (številka: 1, 2003)
    Povezanost čustvene inteligentnosti z nekaterimi vidiki psihosocialnega funkcioniranja pri učencih osnovne in srednje šole (številka: 1, 2003)
    Osebnost in motivacija športnikov in športnic (številka: 1, 2003)
    Osebnostna struktura, temperament in mentalna hitrost (številka: 1, 2003)
    The personality structure of toddlers and pre-school children as perceived by their kindergarten teachers (številka: 1, 2003)
    Vprašalnik za ugotavljanje osebnostnih motenj (številka: 1, 2003)
    Struktura bivalnih potreb (številka: 1, 2003)
    Konstrukt emocionalne inteligentnosti (številka: 1, 2003)
    Navezanost je dinamičen sistem (številka: 1, 2003)
    Psihične motnje pri nabornikih in vojakih na služenju vojaškega roka (številka: 2, 2003)
    Zakaj dekleta pazijo na svojo težo? Družbeno-kulturni in medosebni vplivi na telesno samopodobo in na nadzorovanje teže (številka: 2, 2003)
    The location of overt attention affects the bias in acceleration perception (številka: 2, 2003)
    Kognitivne motnje pri recidivno remitentni obliki multiple skleroze (številka: 2, 2003)
    Vrednote mladostnikov iz "slovenskega kulturnega prostora" (številka: 2, 2003)
    Odraz socialnega vedenja otrok z različnim vzorcem navezanosti na vzgojiteljico v otroški risbi (številka: 2, 2003)
    Emocionalna inteligentnost kot kognitivno-emocionalna sposobnost (številka: 2, 2003)
    Velikost učinka kot dopolnilo testiranju statistične pomembnosti razlik (številka: 2, 2003)
    Sistemsko relacijska terapija in primer iz klinične prakse (številka: 2, 2003)
    Dekonstruktivizem in psihologija (številka: 3, 2003)
    Odnos do darovanja organov po smrti (številka: 3, 2003)
    Epistemološka identiteta psihologije (številka: 3, 2003)
    Socialne predstave o raku (številka: 3, 2003)
    Identiteta psihologije, psihološke paradigme in konstruktivizem (številka: 3, 2003)
    (Socialni) konstrukcionizem in socialna psihologija (številka: 3, 2003)
    Socialne predstave o znanosti pri študentih (številka: 3, 2003)
    Policisti v pritožbenih postopkih (številka: 4, 2003)
    Analiza dejavnikov, ki vplivajo na motiviranost brezposelnih za izobraževanje (številka: 4, 2003)
    Etiologija fenomena "fair playa" v športu skozi psihoanalitični diskurz (številka: 4, 2003)
    Mozart effect - reality or science fiction? (številka: 4, 2003)
    Peabody slikovni besedni test (Peabody picture vocabulary test, PPVT-III) (številka: 4, 2003)
    Psihosocialne značilnosti mladostnikov z različnim profilom osamosvajanja v odnosu do staršev (številka: 4, 2003)
    Pojmovanje in uporaba učnih strategij pri samoregulacijskem učenju pri učencih osnovne šole (številka: 4, 2003)
    Osebni cilji pri delu in zadovoljstvo z delom (številka: 4, 2003)
  13. 2004
     32

    Roots of discoursive suicidology (številka: 1, 2004)
    Intraindividualna variabilnost kot dejavnik učenja (številka: 1, 2004)
    Terapevtska delovna aliansa (številka: 1, 2004)
    Personality structure in Slovenian three-year-olds (številka: 1, 2004)
    Pripovedovanje zgodbe kot pristop za ugotavljanje otrokovega govornega razvoja (številka: 1, 2004)
    Spodbujanje kognitivnega, čustvenega in socialnega razvoja s pomočjo glasbe (številka: 1, 2004)
    Strukturalna analiza govorne motnje pri lažje duševno manj razvitih otrocih (številka: 1, 2004)
    Suicide and cognitive distortions (številka: 1, 2004)
    Prostorski in verbalni delovni spomin (številka: 2, 2004)
    Simuliranje vidnega iskanja predmetov v naravni dvorazsežnostni situaciji (številka: 2, 2004)
    The mode of response and the Stroop effect (številka: 2, 2004)
    Govorni sistem možganov (številka: 2, 2004)
    Kognitivne posledice več let po hudi kraniocerebralni travmi v otroštvu (številka: 2, 2004)
    Karte možganov (številka: 2, 2004)
    Skupne osnove duševnih bolezni? (številka: 2, 2004)
    Elektroencefalografska koherenca (številka: 2, 2004)
    Cognitive neuroscience and the "Mind-body problem" (številka: 2, 2004)
    Motnje kognitivnih sposobnosti pri bolnikih s Parkinsonovo boleznijo (številka: 2, 2004)
    Development of the two forms of social anxiety in adolescence (številka: 3, 2004)
    Parental child-care practices of Slovenian preschoolers' mothers and fathers (številka: 3, 2004)
    Standardna napaka rezultatov ocenjevalnega procesa preizkusov znanja (številka: 3, 2004)
    Vprašalnik motenj osebnosti (številka: 3, 2004)
    Samoučinkovitost v kontekstu organizacijske psihologije (številka: 3, 2004)
    Kratek pregled raziskav spomina (številka: 3, 2004)
    Vpliv teksture predmeta, teksture podlage in nagiba vektorja gibanja na zaznavanje pospešenega približevanja predmeta (številka: 3, 2004)
    Bralna motivacija učencev v osnovni šoli (številka: 4, 2004)
    Noogene osebnostne značilnosti in prilagajanje (številka: 4, 2004)
    Vpliv izvajanja sistemsko relacijske terapije na terapevta in nastajanje novega sistema pacienta (številka: 4, 2004)
    Emotions and personality traits in former mercury miners (številka: 4, 2004)
    Anoreksija ni le bolezen posameznika, ampak je bolezen celega sistema (številka: 4, 2004)
    Socialna in moralna zrelost dijakov srednje šole (številka: 4, 2004)
    Studying norms in small groups by means of multi-group concordance analysis (številka: 4, 2004)
  14. 2005
     31

    številka: 1 (2005)
    številka: 2 (2005)
    številka: 3 (2005)
    številka: 4 (2005)
    Child personality measures as contemporaneous and longitudinal predictors of social behaviour in pre-school (številka: 1, 2005)
    Metrične lastnosti Plutchikovega testa Profil Indeks Emocij (PIE) (številka: 1, 2005)
    Študija samoučinkovitosti v kontekstu delovnega mesta (številka: 1, 2005)
    Družinsko okolje in otrokov razvoj (številka: 1, 2005)
    Izkustveno mišljenje kot prehod med predoperacionalnim in konkretnologičnim mišljenjem pri otrocih (številka: 1, 2005)
    Otrokov govorni razvoj v povezavi z njegovim spolom in izobrazbo staršev (številka: 1, 2005)
    How general is general information construct? (številka: 1, 2005)
    Ustvarjalno in analitično mišljenje v povezavi z vzdrževano usmerjeno ter razpršeno pozornostjo (številka: 2, 2005)
    The place of dysfunctional and functional impulsivity in the personality structure (številka: 2, 2005)
    Psihofiziološki odzivi partnerjev v razhajanju (številka: 2, 2005)
    Spoprijemanje s stresom in socialna podpora (številka: 2, 2005)
    Osebnostna struktura in motivacijske značilnosti športnikov v rizičnih športih (številka: 2, 2005)
    Gender differences in personality through early childhood (številka: 2, 2005)
    Biti tukaj in zdaj (številka: 2, 2005)
    Skupno branje, merjeno s pomočjo ček liste naslovov otroških knjig, in otrokov govorni razvoj v zgodnjem otroštvu (številka: 2, 2005)
    "I remember checking on my mother to see if she was still breathing." How a relationship maintains, regulates, and helps resolve traumatic experiences (številka: 3, 2005)
    Socialne predstave psihologov o konformiranju (številka: 3, 2005)
    Spolna vloga in otrokovo zaznavanje ter presojanje različnih tipov televizijskih oglasov za otroke (številka: 3, 2005)
    Standardi znanja v edukaciji (številka: 3, 2005)
    Fizična zloraba v otroštvu in strah pred intimnostjo v partnerskem odnosu (številka: 3, 2005)
    Statistična pomembnost in njen pomen (številka: 3, 2005)
    The effect of inner elements of the context figures on the Ebbinghaus illusion (številka: 4, 2005)
    Trends and problems in marital and family therapy research (številka: 4, 2005)
    Kakovost predšolske vzgoje v vrtcu in socialna kompetentnost otrok (številka: 4, 2005)
    Odnos navezanosti in nadaljevanje vezi v procesu žalovanja (številka: 4, 2005)
    Zaznavanje sprememb v hitrosti kroženja zvoka (številka: 4, 2005)
    Čustvena klima v družini (številka: 4, 2005)
  15. 2006
     28

    številka: 1 (2006)
    številka: 2 (2006)
    številka: 3 (2006)
    številka: 4 (2006)
    Kognitivni in metakognitivni procesi pri samoregulaciji učenja (številka: 1, 2006)
    Spremljanje socialnega vedenja otrok v vrtcu (številka: 1, 2006)
    Validation of the Slovene version of The self-consciousness scale (številka: 1, 2006)
    Avtonomija in intimnost v družini kot dejavnika tveganja za spolno zlorabo (številka: 1, 2006)
    Vloga anksioznosti pri spolnih motnjah (številka: 1, 2006)
    Israelis in the Gulf War in the light of a longitudinal analysis of morale (številka: 1, 2006)
    Razlike v oceni stila navezanosti, samopodobe in osebnostne čvrstosti pri poročenih in ločenih ženskah (številka: 1, 2006)
    Ponovljivi tipi osebnosti v otroštvu in mladostništvu (številka: 2, 2006)
    Spolna zloraba fantov v otroštvu (številka: 2, 2006)
    Dejavniki otrokove pripravljenosti za šolo (številka: 2, 2006)
    Vpliv zaznav zdravja in zloma kolka na strategije obvladovalnega vedenja starih rehabilitandov (številka: 2, 2006)
    Vpliv Mozartove sonate za dva klavirja v D-duru na prostorsko-časovno sklepanje (številka: 2, 2006)
    Razvrščanje šol s pomočjo rezultatov zunanjih preizkusov znanja (številka: 3, 2006)
    Partnerska ljubosumnost v odnosu do čustvene navezanosti in seksualnosti (številka: 3, 2006)
    European initiatives in psychology education and research (številka: 3, 2006)
    Cooperative activity and its potential for learning in tertiary education (številka: 3, 2006)
    Stili navezanosti v odraslosti (številka: 3, 2006)
    Recipročni model izgorelosti (RMI) (številka: 3, 2006)
    Edukacija nadarjenih učencev v luči raziskav pedagoške psihologije (številka: 3, 2006)
    Razlikovalno odzivanje staršev na sorojence v otroštvu (številka: 4, 2006)
    Razširjenost prijateljstva v nekaterih slovenskih organizacijah (številka: 4, 2006)
    Povezanost mladostnikove samopodobe in samospoštovanja z nekaterimi zdravju škodljivimi vedenji (številka: 4, 2006)
    Šolska ocena (številka: 4, 2006)
    Materinstvo, objektni odnosi in trajanje dojenja (številka: 4, 2006)
  16. 2007
     27

    številka: 1 (2007)
    številka: 2 (2007)
    številka: 3 (2007)
    številka: 4 (2007)
    "Children are from heaven" ali kako danes otroci spoštujejo odrasle (številka: 1, 2007)
    Povezanost glasbenih sposobnosti in fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih (številka: 1, 2007)
    Primer evalvacije medijske kampanje v prometu (številka: 1, 2007)
    Razumevanje nadzora čustev v otroštvu in mladostništvu (številka: 1, 2007)
    Teoriji socialne identitete in samokategorizacije (številka: 1, 2007)
    Preverjanje psihometričnih značilnosti Lestvice samozaznave za otroke (številka: 1, 2007)
    Refleksija in ruminacija v povezavi z emocionalno inteligentnostjo in samospoštovanjem (številka: 2, 2007)
    Pomembnost in uresničenost vrednot v odnosu do subjektivnega blagostanja pri slovenskih in britanskih študentih (številka: 2, 2007)
    Razvoj Vprašalnika sindroma adrenalne izgorelosti (SAI) in preverjanje izhodišča Recipročnega modela izgorelosti (številka: 2, 2007)
    The experience of flow and subjective well-being of music students (številka: 2, 2007)
    Preliminarna študija merskih značilnosti Lestvice anksioznosti za otroke in mladostnike (številka: 2, 2007)
    Razmejitev anksioznosti (tesnobe) od nekaterih sorodnih fenomenov (številka: 3, 2007)
    Fokus skupine v psihološkem raziskovanju (številka: 3, 2007)
    Izraženost primarnih dimenzij emocij in obrambna naravnanost mladostnikov z izgubo sluha (številka: 3, 2007)
    Motivation of student teachers in educational psychology course (številka: 3, 2007)
    Razlikovanje med sramom in krivdo ter povezava s stresom, tesnobo in depresivnostjo (številka: 3, 2007)
    Dejavniki, ki se povezujejo s socialno sprejetostjo v različnih obdobjih šolanja (številka: 3, 2007)
    Strategije upravljana z življenjem v odraslosti (številka: 4, 2007)
    Konec kariere mladih vrhunskih športnikov (številka: 4, 2007)
    Težave slovenskih srednješolcev pri odločanju o nadaljnjem izobraževanju (številka: 4, 2007)
    Odnos navezanosti med očetom in otrokom v obdobju zgodnjega otroštva (številka: 4, 2007)
    Vloga osebnostnih in motivacijskih dejavnikov pri poklicnem odločanju (številka: 4, 2007)
    Stili navezanosti pomagajočih prostovoljcev in soočanje s stresom pri nudenju psihosocialne pomoči (številka: 4, 2007)
  17. 2008
     29

    številka: 1 (2008)
    številka: 2 (2008)
    številka: 3 (2008)
    številka: 4 (2008)
    Navezanost in proces separacije-individualizacije pri mladih odraslih v vlogi prostovoljcev na področju psihosocialne pomoči (številka: 1, 2008)
    Nekateri prediktorji življenjskih ciljev v Sloveniji in na Hrvaškem (številka: 1, 2008)
    Mama in vzgojiteljica kot ocenjevalki otrokove govorne kompetentnosti (številka: 1, 2008)
    Stališča mladostnikov do samomorilnega vedenja (številka: 1, 2008)
    Uporaba nevrofeedbacka pri obravnavi motenj pozornosti s hiperaktivnostjo ali brez nje - ADHD/ADD (številka: 1, 2008)
    Osebnostne poteze kot napovedniki socialnega prilagajanja otrok ob vstopu v šolo (številka: 1, 2008)
    Povezanost konstruktov vprašalnika BisBas in nekaterih osebnostnih dimenzij (številka: 1, 2008)
    Oblikovanje in faktorizacija Vprašalnika stališč o športu (številka: 2, 2008)
    Collective memory and social identity (številka: 2, 2008)
    Ustvarjalnost - proces, oseba in produkt (številka: 2, 2008)
    Kognitivnopsihološke teorije samomorilnega vedenja (številka: 2, 2008)
    Psihologija psihologije? (številka: 2, 2008)
    Učinek kakovosti družinskega okolja na otrokove prilagoditvene sposobnosti (številka: 2, 2008)
    Metaanaliza in njen pomen za psihološko metodologijo (številka: 3, 2008)
    Ugotavljanje vzorca stresorjev pri delu učiteljev v povezavi z zadovoljstvom pri delu (številka: 3, 2008)
    An empirical comparison of item response theory and classical test theory (številka: 3, 2008)
    Povezava med Eysenckovimi osebnostnimi potezami in spominsko obnovo (številka: 3, 2008)
    From chaos through cosmos toward coinonia (številka: 3, 2008)
    Gender differences in child/adolescent personality traits (številka: 3, 2008)
    Zadovoljstvo z življenjem in delovno zadovoljstvo zaposlenih v Slovenski vojski (številka: 4, 2008)
    Proaktivna in defenzivna samoregulacija pri učenju (številka: 4, 2008)
    Razlike med spoloma v (meta)kognitivnih in motivacijsko emocionalnih dejavnikih bralnega razumevanja (številka: 4, 2008)
    The big five (številka: 4, 2008)
    Odkrivanje zakonitosti in podatkovno rudarjenje v psihologiji (številka: 4, 2008)
    A comparative analysis of different procedures for measuring speech recognition threshold in quiet (številka: 4, 2008)
  18. 2009
     17

  19. 2010
     35

    številka: 1 (2010)
    številka: 2 (2010)
    številka: 3 (2010)
    številka: 4 (2010)
    Fluidna avtoriteta (številka: 1, 2010)
    Nove metode merjenja osebnosti (številka: 1, 2010)
    The role of the different aspects of academic motivation and competitiveness in explaining self-handicapping (številka: 1, 2010)
    Neuropsychology of music (številka: 1, 2010)
    Ocenjevanje otrokovega zgodnjega razvoja (številka: 1, 2010)
    Interpretativne sheme upravljanja s človeškimi viri med gospodarsko krizo (številka: 1, 2010)
    Priredba vprašalnika South Oaks gambling screen za slovensko kulturno okolje (številka: 1, 2010)
    Sram v doživljanju pacienta in terapevta (številka: 2, 2010)
    Genealogija rasnih predsodkov s stališča socialne nevroznanosti (številka: 2, 2010)
    Narcisizem pri porodnicah (številka: 2, 2010)
    Zdravje in z zdravjem povezan življenjski slog v povezavi z zadovoljstvom z življenjem (številka: 2, 2010)
    Spolne zlorabe (številka: 2, 2010)
    Teoretski temelji ocenjevanja osebnosti v klinični psihologiji (številka: 2, 2010)
    Object relations and attachment styles in adulthood (številka: 2, 2010)
    Čustvena zloraba otrok (številka: 2, 2010)
    Program razvoja samoregulacijskih spretnosti pri učencih osnovne šole (številka: 2, 2010)
    Ali lahko govorimo o organizacijski pripadnosti študentov fakulteti? (številka: 3, 2010)
    The contribution of personality traits and academic and social adjustment to life satisfaction and depression in college freshmen (številka: 3, 2010)
    Shame-proneness and its correlates in couples (številka: 3, 2010)
    Primerjalna študija stališč študentov do dvojezičnosti (številka: 3, 2010)
    Toward the assessment of the work-family interface (številka: 3, 2010)
    Preliminarna raziskava merskih značilnosti Vprašalnika o odnosih s starši (VOS) (številka: 3, 2010)
    Osebnostne značilnosti sorojencev in tipi njihovega medosebnega odnosa v otroštvu (številka: 4, 2010)
    Kako osebnost otrok z motnjo v duševnem razvoju opisujejo njihovi starši? (številka: 4, 2010)
    Nevrološki pokazatelji prezgodaj rojenih otrok in njihov pomen za psihološko oceno v kasnejših razvojnih obdobjih (številka: 4, 2010)
    Osebnostne poteze kot napovedniki socialnega vedenja pri prvošolcih (številka: 4, 2010)
    Povezanost med mladostnikovimi odnosi s starši in vrstniki ter uživanjem zdravju škodljivih substanc (številka: 4, 2010)
    Otrokovo razumevanje televizijskih oddaj (številka: 4, 2010)
    Razvoj jezika in mišljenja pri gluhih otrocih (številka: 4, 2010)
    Razvoj pripovedovanja zgodbe v zgodnjem otroštvu (številka: 4, 2010)
    Razvoj mentalne reprezentacije števil v zgodnjem otroštvu (številka: 4, 2010)
  20. 2011
     33

    številka: 1 (2011)
    številka: 2 (2011)
    številka: 3 (2011)
    številka: 4 (2011)
    Povezanost časovne perspektive z osebnostnimi lastnostmi in subjektivnim blagostanjem (številka: 1, 2011)
    Need for cognition and attitudes toward immigrants among Russian students (številka: 1, 2011)
    Sodni izvedenec psihološke stroke (številka: 1, 2011)
    Stališča in pričakovanja učiteljev, svetovalnih delavcev in staršev drug do drugega v kontekstu sodelovanja med šolo in domom (številka: 1, 2011)
    Predstavitev priročnika za evalvacijo medijskih kampanj v prometu (številka: 1, 2011)
    Karierna pričakovanja študentov psihologije (številka: 1, 2011)
    Navezanost, ljubezenski slogi in duhovnost kot napovedovalci menjavanja partnerjev v odrasli dobi (številka: 2, 2011)
    Samouresničujoča se prerokba (številka: 2, 2011)
    Najzgodnejši odnos med otrokom in materjo skozi prizmo psihoanalitske teorije (številka: 2, 2011)
    Psihometrične lastnosti slovenske priredbe dolge oblike samoocenjevalnega vprašalnika temperamentov TEMPS-A (Temperament evaluation of Memphis, Pisa, Paris and San Diego - autoquestionnaire) (številka: 2, 2011)
    Psihoterapija oseb z motnjo v duševnem razvoju (številka: 2, 2011)
    Značilnosti spoprijemanja in čustveni problemi v povezavi s kvaliteto življenja na slovenskem vzorcu onkoloških bolnikov (številka: 2, 2011)
    Pomembne kategorije starševstva za odrasle brez otrok ter za odrasle z otroki in vnuki (številka: 2, 2011)
    Starostne razlike v samoregulaciji učenja (številka: 3, 2011)
    Emotions, motivation and self-regulation in boys' and girls' learning mathematics (številka: 3, 2011)
    Spol in starost učencev kot dejavnika razlik v učiteljevi naklonjenosti, zaznani podpori učitelja ter učni uspešnosti (številka: 3, 2011)
    Analiza izvorov stresa osnovnošolskih učiteljev (številka: 3, 2011)
    Razvoj in perspektive pedagoške psihologije v Sloveniji (številka: 3, 2011)
    The feeling of doing across levels of analysis (številka: 3, 2011)
    From frogs to fish (številka: 3, 2011)
    Odnosi študentov in študentk z njihovimi starši, prijatelji in romantičnimi partnerji (številka: 4, 2011)
    Uporaba Rorschachovega testa v klinični nevropsihologiji (številka: 4, 2011)
    Anksioznost učencev in dijakov v Sloveniji (številka: 4, 2011)
    Globalna priljubljenost kognitivno-vedenjske terapije (številka: 4, 2011)
    Vpliv občutljivosti motivacijskih sistemov BIS in BAS na izvajanje rehabilitacijskih nalog po možganski kapi (številka: 4, 2011)
    Socialna inteligentnost, empatija in agresivno vedenje (številka: 4, 2011)
    Odzivanje staršev na želje otrok po izdelkih iz oglasov (številka: 4, 2011)
    Romantic adult attachment and basic personality structure (številka: 4, 2011)
    Mnenje slovenskih in evropskih psihologov o uporabi psiholoških testov danes in pred desetimi leti (številka: 4, 2011)
  21. 2012
     20

    številka: 1 (2012)
    številka: 2 (2012)
    številka: 3/4 (2012)
    Merske značilnosti slovenske oblike Vprašalnika usmerjenosti k sreči (OTH) (številka: 1, 2012)
    Starostne razlike in razlike med spoloma v agresivnosti slovenskih učencev in dijakov (številka: 1, 2012)
    Construct validity of Croatian version of the Pavlovian temperament survey (PTS) (številka: 1, 2012)
    Raziskovanje kognitivnih shem kot individualnih ali skupinskih struktur (številka: 1, 2012)
    Povezanost teorije uma s socialnimi odnosi in otrokovo socialno kompetentnostjo (številka: 1, 2012)
    Spreminjanje prepričanj učiteljev o samoevalvaciji šole ter vpliv na vedenje učiteljev in dosežke učencev (številka: 2, 2012)
    Razpad partnerske zveze na prehodu v odraslost (številka: 2, 2012)
    Prilagoditvene spretnosti (številka: 2, 2012)
    Razvoj, rast in zorenje možganov (številka: 2, 2012)
    Zgodnje sporazumevalne zmožnosti dojenčkov in malčkov (številka: 2, 2012)
    Nevrokognitivne osnove numeričnega procesiranja (številka: 3/4, 2012)
    Spremljanje čustvenih izrazov v terapevtskem procesu (številka: 3/4, 2012)
    Dialog s sanjami - fenomenološka raziskava (številka: 3/4, 2012)
    Ali lahko izkušnjo kaznovanja v vzgoji iz otroštva povezujemo z depresivnimi ali s tesnobnimi stanji v odraslosti? (številka: 3/4, 2012)
    Konfliktnost med mladostniki in starši (številka: 3/4, 2012)
    Stabilnost samospoštovanja v odnosu do narcisizma in psihološkega blagostanja (številka: 3/4, 2012)
    Relacijska družinska terapija kot ena od metod kompleksne rehabilitacije otrok z motnjo hiperaktivnosti in pozornosti ter njihovih družin (številka: 3/4, 2012)
  22. 2013
     16

    The role of personality and role engagement in work-family balance (številka: spletna izdaja, 2013)
    Using the Job-Demands-Resources model to predict turnover in the information technology workforce (številka: spletna izdaja, 2013)
    Predstavitev doktorske disertacije "Obremenjenost in zadovoljstvo pri delu v odnosu do izgorelosti učiteljev" (dr. Petra Regent) (številka: spletna izdaja, 2013)
    Working status and perception of adulthood (številka: spletna izdaja, 2013)
    Razvojne značilnosti otrok v okviru forenzičnega razgovora (številka: spletna izdaja, 2013)
    Impact of error management culture on knowledge performance in professional service firms (številka: spletna izdaja, 2013)
    Are insecure jobs as bad for mental health and occupational commitment as unemployment? Equal threat or downward spiral (številka: spletna izdaja, 2013)
    Osebnostne lastnosti psov in njihovih lastnikov (številka: spletna izdaja, 2013)
    Predstavitev doktorske disertacije "Osebnostno-motivacijski dejavniki pri samoregulacijskem učenju v srednji šoli" (dr. Mojca Čerče) (številka: spletna izdaja, 2013)
    Psychometric properties of the Slovenian adaptation of the Revised Generic Occupational Stress Index questionnaire (RG-OSI) (številka: spletna izdaja, 2013)
    Emotion regulation requirements and affective forecasts regarding expected organizational changes (številka: spletna izdaja, 2013)
    Nekatere značilnosti doživljanja sebe pri osebah s shizofrenijo in pri tistih po nezgodni poškodbi hrbtenjače (številka: spletna izdaja, 2013)
    Medosebni stik med učiteljem in študenti (številka: spletna izdaja, 2013)
    Socialna sprejetost nadarjenih učencev in učencev z dodatno strokovno pomočjo v osnovni šoli (številka: spletna izdaja, 2013)
    Razvoj aritmetičnih sposobnosti (številka: spletna izdaja, 2013)
    Konstruktna veljavnost Testa implicitnih asociacij za merjenje velikih pet (številka: spletna izdaja, 2013)
  23. 2014
     22

    Learning motivation and giftedness in sociocultural diverse Latin America and the Caribbean societies (številka: spletna izdaja, 2014)
    Napovedniki zadovoljstva v partnerskem odnosu pri moških in ženskah (številka: spletna izdaja, 2014)
    Analiza notranje strukture slovenske oblike Vprašalnika o sprejemanju bolečine (CPAQ) (številka: spletna izdaja, 2014)
    Narcisizem in obrambni mehanizmi pri ženskah (številka: spletna izdaja, 2014)
    Creativity (številka: spletna izdaja, 2014)
    Seeing beyond statistics (številka: spletna izdaja, 2014)
    Ocena knjige "Staranje v Sloveniji: raziskava o potrebah, zmožnostih in stališčih nad 50 let starih prebivalcev Slovenije" (številka: spletna izdaja, 2014)
    Talent identification in Hungary (številka: spletna izdaja, 2014)
    Prepoznavanje mam s poporodno depresijo in pomen ocenjevanja vedenja novorojenčka za spodbujanje njihovega odnosa s starši na enoti intenzivne nege novorojenčkov (številka: spletna izdaja, 2014)
    Ocena priročnika za Beckovo lestvico samomorilnih misli BSS (številka: spletna izdaja, 2014)
    Predstavitev doktorske disertacije "Implicitna pojmovanja inteligentnosti in osebnosti pri učiteljih v povezavi z njihovo osebnostno strukturo in inteligentnostjo" (dr. Barbara Debeljak Rus) (številka: spletna izdaja, 2014)
    Doživljanje stresa in izgorelosti, povezanih z delom z učenci s posebnimi potrebami pri učiteljih v osnovni šoli (številka: spletna izdaja, 2014)
    Dnevi psihologov 2014: "Psihološko svetovanje, psihoterapija in e-svetovanje" (številka: spletna izdaja, 2014)
    Ocena knjige "Medvrstniško nasilje v šoli" (številka: spletna izdaja, 2014)
    Predstavitev doktorske disertacije "Avditorna vestibularna potlačitev" (dr. Bor Sojar Voglar) (številka: spletna izdaja, 2014)
    Kodiranje informacije o vrstnem redu v delovnem spominu (številka: spletna izdaja, 2014)
    Predstavitev doktorske disertacije "Metodološka in vsebinska primerjava modelov ocenjevanja znanja pri maturitetnih esejih iz slovenščine" (dr. Sonja Čokl) (številka: spletna izdaja, 2014)
    Ocena knjige "Šport z bistro glavo" (številka: spletna izdaja, 2014)
    The multi-dimensional talent support tool (mBET) (številka: spletna izdaja, 2014)
    The IPOO-model of creative learning and the students' information processing characteristics (številka: spletna izdaja, 2014)
    Institucija kot terapevtsko orodje (številka: spletna izdaja, 2014)
    2. Rostoharjevi dnevi, 14.-15. november 2014, Filozofska fakulteta, Ljubljana (številka: spletna izdaja, 2014)
  24. 2015
     14

    Šestdeset let spraševanja "Kdo sem jaz?" (številka: spletna izdaja, 2015)
    Medsebojna podpora partnerjev v procesu žalovanja po otrokovi smrti (številka: spletna izdaja, 2015)
    Predstavitev doktorske disertacije "Razvoj postopka vrednotenja dejavnikov tveganja, povezanih z negativnimi izidi poklicnega stresa" (dr. Nataša Sedlar) (številka: spletna izdaja, 2015)
    Recenzija učbenika "Psihosocialni odnosi v šoli" (številka: spletna izdaja, 2015)
    Dnevi psihologov 2015: "Psihologija včeraj, danes, jutri" (številka: spletna izdaja, 2015)
    Contribution of parental attachment and involvement to the academic, emotional and social adjustment to college (številka: spletna izdaja, 2015)
    Predstavitev doktorske disertacije "Povezanost med osebnostno strukturo in učinkom psihiatričnega zdravljenja pri pacientkah z depresivno motnjo" (dr. Sana Čoderl Dobnik) (številka: spletna izdaja, 2015)
    Okoljevarstvena psihologija kot raziskovalno področje (številka: spletna izdaja, 2015)
    Odnos med ustvarjalnostjo in igralnim materialom v kontekstu simbolne igre (številka: spletna izdaja, 2015)
    Z delom povezani dejavniki tveganja za samomorilno vedenje, varovalni dejavniki in možnosti preventivnega delovanja (številka: spletna izdaja, 2015)
    Program STEPPS kot možna oblika pomoči posameznikom z mejno osebnostno motnjo (številka: spletna izdaja, 2015)
    Predstavitev doktorske disertacije "Izvršilne funkcije in specifične bralno-napisovalne učne težave" (dr. Mateja Hudoklin) (številka: spletna izdaja, 2015)
    Vpliv različnih motečih dražljajev na prostorski delovni spomin (številka: spletna izdaja, 2015)
    Home environment as a predictor of child's language (številka: letn. 24, 2015)