Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-M10OPZYO
Zapri
Zapri
Sodobna pedagogika
Dostop do celotnega besedila:
od 2005, letnik 56 = 122, številka 3 do 2025, letnik 76 = 142, številka 2
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Sodobna pedagogika
Leto
1950-
Vsebina
Vzgoja
Izobraževanje
šolstvo
medicina
Založnik
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Izvor
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Opombe
Sodobna pedagogika
je znanstvena revija za področje vzgoje in izobraževanja v slovenskem prostoru in je naslednica revije Popotnik, ki je začela izhajati leta 1880. Od leta 1950 revija izhaja z imenom Sodobna pedagogika.
URN
URN:NBN:SI:spr-M10OPZYO
COBISS ID
761348
Objavljeno
10.12.2013
Metapodatki
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2022
2023
2024
2025
Prev
Next
2005
13
številka: 3 (2005)
Ustvarjanje zagrebškega modela osnovne šole odprtih vrat (številka: 3, 2005)
Kaj bi se lahko naučili iz objave izsledkov raziskave TIMSS 2003 (številka: 3, 2005)
Zakaj razvijanje timov in timske kulture na šoli? (številka: 3, 2005)
Domoznanstvo kot odsev kulture naroda v šolskem življenju in delu v obdobju med obema vojnama (številka: 3, 2005)
Analiza dejavnikov timskega dela v prvem razredu devetletne osnovne šole (številka: 3, 2005)
Izzivi in problemi uveljavljanja celodnevne šole (številka: 3, 2005)
Sodelovanje in tekmovanje v šoli (številka: 3, 2005)
Celodnevna šola kot šola prihodnosti - šolskopedagoška utemeljitev (številka: 3, 2005)
Staršem naproti (številka: 3, 2005)
O vzponu in zatonu celodnevne osnovne šole v Sloveniji (številka: 3, 2005)
Vzgoja čustev (številka: 3, 2005)
"Celodnevno izobraževanje" - integracija izobraževanja in oblikovanja posameznikove identitete na podlagi sodelovanja med šolo in mladinskimi ustanovami (številka: 3, 2005)
2006
89
številka: 1 (2006)
številka: 2 (2006)
številka: 4 (2006)
številka: 5 (2006)
no 5 (2006)
posebna izdaja (2006)
Uvod k razpravam (številka: 1, 2006)
Metakognitivni prostop k ugotavljanju in obravnavanju selektivne pozornosti (številka: 1, 2006)
Poročilo o delovanju Slovenskega društva pedagogov v letu 2005 (številka: 2, 2006)
Vpliv paradigmatskega relativizma na metodologijo akcijskega raziskovanja (številka: 2, 2006)
Urednikova beseda (številka: 5, 2006)
Šola in ohranjanje družbene razslojenosti - učni uspeh in vpis osnovnošolcev na srednje šole glede na izobrazbo staršev (številka: 1, 2006)
Problemsko zasnovan študij pri proučevanju inženirske statistike (številka: 1, 2006)
Percepcija učenja jezika večine in manjšine na narodnostno mešanih območjih v Sloveniji (številka: 1, 2006)
Povratni učinek nacionalnih tujejezikovnih preizkusov (številka: 1, 2006)
Alice Miller: Upor telesa, Tangram, Ljubljana 2005 (številka: 1, 2006)
Pravica do izobraževanja med prestajanjem zaporne kazni na Švedskem, Danskem in pri nas (številka: 1, 2006)
Metakognitivni pristop k ugotavljanju in obravnavanju selektivne pozornosti (številka: 1, 2006)
Kratko, k rešitvam usmerjeno svetovanje v okviru šolskega svetovalnega dela (številka: 1, 2006)
Stanko Gogala: Izbrani spisi (številka: 1, 2006)
Načela disciplinskega pristopa (številka: 1, 2006)
Pot je prehojena, spomini ostanejo (številka: 1, 2006)
Tony Buzan, Barry Buzan: Knjiga o miselnih vzorcih, Mladinska knjiga, Ljubljana 2005 (številka: 1, 2006)
Znanstvenostorilnostna ali učencu prilagojena šola (številka: 1, 2006)
Odkrivanje nadarjenih učencev in vzgojno-izobraževalno delo z njimi ... (številka: 2, 2006)
Poročilo o izdajanju Sodobne pedagogike v letu 2005 (številka: 2, 2006)
Poročilo o delu Društva učiteljev tehničnega pouka v koledarskem letu 2005 (številka: 2, 2006)
Poročilo o delu Društva šolskih svetovalnih delavcev Slovenije za leto 2005 (številka: 2, 2006)
Poročilo o delu Zveze društev pedagoških delavcev Slovenije (ZDPDS) v letu 2005 (številka: 2, 2006)
Povzetki s posveta v Moravskih Toplicah (številka: 2, 2006)
Ali paradigmatski relativizem lahko preseže dihotomijo med kvalitativno in kvantitativno paradigmo v raziskovanju? (številka: 2, 2006)
Nekaj tez o pravicah do enakosti in drugačnosti v edukaciji (številka: 2, 2006)
Psihološki in družinski dejavniki šolske ocene (številka: 2, 2006)
Odprti pouk pri predmetu spoznavanje okolja (številka: 2, 2006)
TIMSS in cesarjeva nova oblačila (številka: 2, 2006)
Nekateri vidiki timskega dela v vrtcu (številka: 2, 2006)
Melita Puklek Levpušček in Barica Marentič Požarnik, Skupinsko delo za aktiven študij (številka: 2, 2006)
Vizije potrebujejo poti - medkulturno odpiranje šole (številka: 2, 2006)
Poklicne izkušnje učiteljev in značilnosti pouka v osnovni šoli (številka: 2, 2006)
Poročilo o delu Društva upokojenih pedagoških delavcev Slovenije za leto 2005 (številka: 2, 2006)
Spreminjanje poučevanja in učenja v nadaljnjem izobraževanju (številka: 2, 2006)
So nove učne kulture potrebne? (številka: 2, 2006)
Učitelji v prenovi - strokovna avtonomija in odgovornost (številka: 2, 2006)
Psihološka prilagoditev nadarjenih učencev (številka: 2, 2006)
Bolonjska reforma kot etnološki fenomen (številka: 4, 2006)
Izjava IO ZDPDS ob odprtem pismu Znanstvenega sveta Pedagoškega inštituta (številka: 4, 2006)
Neskladnosti v bolonjskem kurikularnem načrtovanju študijskih programov (številka: 4, 2006)
Martin Kramar dobitnik republiške nagrade na področju šolstva za leto 2006 (številka: 4, 2006)
Majda Cencič: Šola za znanje učiteljev (številka: 4, 2006)
Od Sorbone do Bologne in še naprej (številka: 4, 2006)
Bolonjski proces - s hrvaške perspektive (številka: 4, 2006)
Konceptualne dileme implementacije načel bolonjskega procesa (številka: 4, 2006)
Bolonjski proces med univerzo in uradništvom (številka: 4, 2006)
Bolonjski proces in izobraževanje učiteljev v Nemčiji (številka: 4, 2006)
Bolonjska prenova programov iz ptičje perspektive kurikularne teorije (številka: 4, 2006)
Koncept kompetence v izobraževanju (številka: 5, 2006)
O vzgojni zasnovi v javnih osnovnih šolah - kaj pokažejo empirični podatki (številka: 5, 2006)
Metodološki problemi meril za izbiro kandidatov za vpis na gimnazijo (številka: 5, 2006)
Učinek vrtca na otrokov govorni razvoj (številka: 5, 2006)
Od monometod h kombiniranim raziskovalnim pristopom (številka: 5, 2006)
Večrazsežna pismenost kot jedro novega koncepta splošne izobrazbe ali Kako pripraviti učence/dijake za kritičen vstop v sodobno kulturo in družbo? (številka: 5, 2006)
Methodological problems concerning the criteria for selecting gimnazija candidates (no 5, 2006)
Vrtec v romskem naselju (posebna izdaja, 2006)
Upoštevanje drugačnosti - korak k šoli enakih možnosti (posebna izdaja, 2006)
Kako pretrgati začarani krog revščine v izobraževanju (posebna izdaja, 2006)
Možnosti in meje notranje učne diferenciacije in individualizacije pri zagotavljanju enakih možnosti (posebna izdaja, 2006)
Timski pristop in aktivna vloga učencev pri načrtovanju individualiziranih programov (posebna izdaja, 2006)
Kulturna drugačnost manjšin in slovenski šolski sistem (posebna izdaja, 2006)
Ne svet gluhih, en svet za vse (posebna izdaja, 2006)
Oblikovanje interkulturne šolske skupnosti (posebna izdaja, 2006)
Koncept socialnega kapitala (posebna izdaja, 2006)
Kako udomačiti drugačnost? (posebna izdaja, 2006)
Slovenska šola z druge strani (posebna izdaja, 2006)
Medkulturnost izziva svet vzgoje (posebna izdaja, 2006)
Multikulturacijski doseg (izobraževanja) (posebna izdaja, 2006)
Vloga vzgojno-izobraževalnega sistema v procesu družbenega vključevanja/izključevanja potomcev priseljencev v Sloveniji (posebna izdaja, 2006)
Učenci iz kulturno manj spodbudnega okolja (posebna izdaja, 2006)
Prvi koraki pri razvijanju medkulturnega zavedanja (posebna izdaja, 2006)
Poznavanje slepih in slabovidnih učencev - pot do ustrezne obravnave (posebna izdaja, 2006)
Zagotavljanje enakih možnosti in spoštovanje kulturnih pravic v vrtcih - raziskovanje stališč slovenskih in finskih vzgojiteljic (posebna izdaja, 2006)
Prizadevanje za oblikovanje ustrezne večkulturne šolske klime (posebna izdaja, 2006)
Zaznavanje integracije/inkluzije v osnovni šoli (posebna izdaja, 2006)
Vpliv feminizacije učiteljskega poklica na razlike v učni uspešnosti med dečki in deklicami (posebna izdaja, 2006)
Integracija otroka z Downovim sindromom v vrtec (posebna izdaja, 2006)
Aktualna zakonodaja za otroke s posebnimi potrebami z zornega kota osnovnih šol in predlogi za spremembe (posebna izdaja, 2006)
Edukacija, socialna promocija in "dedovanje" izobrazbe (posebna izdaja, 2006)
Načrtovanje dejavnosti v večkulturni vzgoji šole in vrtca (posebna izdaja, 2006)
Kako obravnavati različne učence v osnovni šoli - dilema na formalni ravni in z vidika učiteljev (posebna izdaja, 2006)
Osebnostni razvoj prihodnjega strokovnega delavca za delo z osebami s posebnimi potrebami (posebna izdaja, 2006)
2007
80
številka: 1 (2007)
številka: 2 (2007)
številka: 3 (2007)
številka: 4 (2007)
številka: 5 (2007)
no 5 (2007)
Peček Mojca, Lesar Irena: Pravičnost slovenske šole: mit ali resničnost. Ljubljana, Sophia, 2006 (številka: 1, 2007)
Poročilo o delu Pedagoškega društva Idrija v letu 2006 (številka: 2, 2007)
Poročilo o delu Slovenskega društva pedagogov v letu 2006 (številka: 2, 2007)
Z zbora članov Društva upokojenih pedagoških delavcev Slovenije (številka: 2, 2007)
Poročilo o delu Društva učiteljev tehničnega pouka Gorenjske (številka: 2, 2007)
Izvedbeni model, ki ga je za OŠ Bršljin pripravilo Ministrstvo za šolstvo in šport, je v nasprotju s stroko in zakonom (številka: 2, 2007)
Študij primera izvedbe in evalvacije pouka z uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije (številka: 3, 2007)
Jank, Werner in Meyer, Hilbert: Didaktični modeli. Ljubljana, Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2007 (številka: 4, 2007)
Devjak, Tatjana (ur.): Pravila in vzgojno delovanje šole. Ljubljana, Pedagoška fakulteta, 2007 (številka: 4, 2007)
Pogled na kakovost študija pedagogike in andragogike z vidika spreminjanja pojmovanj študentov (številka: 5, 2007)
Uvodnik (številka: 5, 2007)
Stabilnost samopodobe pri osnovnošolcih (številka: 1, 2007)
Spreminjanje didaktične podobe pouka in šole (številka: 1, 2007)
Vpliv dodiplomskega izobraževanja učiteljev na njihova pojmovanja učenja in poučevanja (številka: 1, 2007)
Slomškova zveza 1900-1926 (številka: 1, 2007)
Šolska reforma skozi dnevni časopis (številka: 1, 2007)
Partnerstvo - nov izziv za pedagoške delavce na področju raziskovanja in učenja (številka: 1, 2007)
Spreminjanje pojmovanj znanja, učiteljeve in študentove vloge v času študija - med vizijo in realnostjo (številka: 1, 2007)
Pedagoška praksa z vidika empirično verificirane ocene visokošolskih didaktikov (številka: 1, 2007)
Učiteljev profesionalni razvoj in njegov pomen za pouk v osnovni šoli in gimnaziji (številka: 1, 2007)
Politika EU do vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami (številka: 1, 2007)
Starši zasvojenci - sozasvojenost otrok? (številka: 1, 2007)
Primer modela izobraževanja in usposabljanja pedagoških delavcev (številka: 1, 2007)
Analiza načrtovanega kurikula za vrtce na področju glasbene vzgoje (številka: 1, 2007)
Poziv za podaljšanje časa za javno razpravo ob napovedanih spremembah šolske zakonodaje (številka: 2, 2007)
Odziv svetovalnih delavcev na teze za javno razpravo ob spremembah in dopolnitvah Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (številka: 2, 2007)
Od papirnatega tigra do tigra brez papirja - reformna pot slovenskega šolstva (številka: 2, 2007)
Predvidene spremembe in dopolnitve Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (ZOFVI) (številka: 2, 2007)
Vloga nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev v reformi študijskih programov (številka: 2, 2007)
Diferenciacija v šoli (številka: 2, 2007)
Reformne razsežnosti prizadevanj za vsestransko kompetentno osebnost (številka: 2, 2007)
Spremembe v slovenski strategiji na področju preprečevanja (zlo)rabe drog in njena (ne)povezanost z vzgojno zasnovo javne šole (številka: 2, 2007)
Vzgojni koncept na razpotjih sodobnosti (številka: 2, 2007)
Poročilo o delu Zveze društev pedagoških delavcev Slovenije za leto 2006 (številka: 2, 2007)
Reforme, stroka in šolske politike (številka: 2, 2007)
Spoprijem za hegemonijo ali vaje iz praktične teorije? (številka: 2, 2007)
Reformiranje ali izboljševanje šole (številka: 2, 2007)
Bo učna diferenciacija postala tržno blago? (številka: 2, 2007)
Krčenje izbirnosti je korak k uniformni šoli (številka: 2, 2007)
Poročilo o izdajanju Sodobne pedagogike v letu 2006 (številka: 2, 2007)
Odziv na teze za javno razpravo ob spremembah in dopolnitvah Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (številka: 2, 2007)
Prenova pouka slovenščine - in prenova prenove - pod drobnogledom specialne didaktike (številka: 2, 2007)
Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse (številka: 2, 2007)
Poročilo o delu Društva šolskih svetovalnih delavcev Slovenije za leto 2006 (številka: 2, 2007)
K celostni podobi človeka (številka: 3, 2007)
Babilonia mi fe', disfecemi Babologna? (številka: 3, 2007)
Vzgojna vrednost estetske izkušnje (številka: 3, 2007)
Apreciacija kot skladnost doživljanja glasbenih in likovnih umetnin (številka: 3, 2007)
Pomen mnogoterih inteligenc in glasbe za oblikovanje identitete mnogoterih izbir v hibridni družbi (številka: 3, 2007)
Identiteta - stanje ali izbira? (številka: 3, 2007)
Umetnost v današnjih konceptih splošne izobrazbe (številka: 3, 2007)
Gledališče - medij za učenje in poučevanje ter otrokov celostni razvoj (številka: 3, 2007)
Umetnostna vzgoja v luči Unescovih smernic (številka: 3, 2007)
Študija primera izvedbe in evalvacije pouka z uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije (številka: 3, 2007)
Problemska usmerjenost, nujnost sodobnega pouka (številka: 3, 2007)
Inspiracija, dionizično in apolinično (številka: 3, 2007)
Pomen poučevanja in učenja s plesno-gibalnimi dejavnostmi v vrtcu in osnovni šoli (številka: 3, 2007)
Umetnost in izobraževanje za življenje med realnim in virtualnim (številka: 3, 2007)
Pedagoška reforma po Jena-planu - nesporazum med teorijo in prakso (številka: 4, 2007)
Vzgojni modeli v reformski pedagogiki (številka: 4, 2007)
Vpliv e-mentorja na kakovost e-izobraževanja (številka: 4, 2007)
Življenjska reforma, pedagoška reformna prizadevanja in reformska pedagogika na Madžarskem do leta 1945 (številka: 4, 2007)
Podobe reformske pedagogike (številka: 4, 2007)
Je vzgoja lahko moderna? Odnos med inovacijo in tradicijo v pedagogiki (številka: 4, 2007)
Reformska pedagogika v procesu razvoja pedagogike na Hrvaškem (številka: 4, 2007)
Reformska pedagogika. Pasti in izzivi emfatičnega pojma (številka: 4, 2007)
Pedagogika Montessori (številka: 4, 2007)
Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji (številka: 5, 2007)
Gimnazija kot splošnoizobraževalna sekundarna šola v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji - analiza izbranih obdobij (številka: 5, 2007)
Fazni model razvoja kariere slovenskih učiteljev (številka: 5, 2007)
Vrednotna osnova vzgoje v javni šoli (številka: 5, 2007)
Ali kvalitativno raziskovanje lahko omogoči tvorbo splošnoveljavnih stavkov oziroma kakšno teorijo lahko tvorimo v kvalitativnem raziskovanju? (številka: 5, 2007)
Action research as part of the processes for assuring work quality in an educational institution (no 5, 2007)
The value basis of education in the public school (no 5, 2007)
2008
106
številka: 1 (2008)
številka: 2 (2008)
številka: 3 (2008)
številka: 4 (2008)
številka: 5 (2008)
no 5 (2008)
posebna izdaja (2008)
Izjava o imenovanju članov Strokovnega sveta RS za splošno izobraževanje (številka: 2, 2008)
Milivojević, Zoran idr. (2007): Mala knjiga za velike starše. Novi Sad: Psihopolis institut (številka: 1, 2008)
Valenčič Zuljan, Milena (ur.)(2007): Izzivi mentorstva. Ljubljana: Pedagoška fakulteta (številka: 1, 2008)
Peklaj, Cirila (ur.): Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev. Ljubljana, Center za pedagoško izobraževanje FF, 2007 (številka: 2, 2008)
Učne težave v osnovni šoli: problemi, perspektive, priporočila. Ljubljana, Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2008 (številka: 3, 2008)
Grozdanka Gojkov: Didaktika nadarjenih (Didaktika darovitih). Vršac, Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača (2008). (številka: 3, 2008)
Monika Govekar Okoliš in Nives Ličen: Poglavja iz andragogike. Ljubljana, Znanstvena založba in Oddelek za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete, 2008 (številka: 3, 2008)
Aleš Gabrič: Šolska reforma 1953-1963. Ljubljana, Inštitut za novejšo zgodovino, 2006 (številka: 3, 2008)
Bojana Petrić: Rečnik reforme obrazovanja. Novi Sad, Platoneum, Misao, Pedagoški zavod Vojvodine, 2006 (številka: 3, 2008)
Poročila o delu Zveze društev pedagoških delavcev Slovenije (ZDPDS) in društev članic ZDPDS za leto 2007 (številka: 4, 2008)
Poročilo o delu Slovenskega društva pedagogov (SDP) v letu 2007 (številka: 4, 2008)
Poročilo Društva upokojenih pedagoških delavcev Slovenije (DUPDS) za leto 2007 (številka: 4, 2008)
Andrej Pavletič (2008). Vzgoja duha: Vzgojno-teoretske razsežnosti religijskih konceptov duha. Nova Gorica, Educa, Melior (številka: 4, 2008)
Poročilo o delu Društva šolskih svetovalnih delavcev (DŠSDS) za leto 2007 (številka: 4, 2008)
Uvodnik (številka: 5, 2008)
Uvodnik (pos. izd., 2008)
Raziskovalni pristopi v proučevanju stresa učiteljev (številka: 1, 2008)
Izobraževanje in država blaginje v mednarodni perspektivi (številka: 1, 2008)
Razredni učitelj - podzastopanost moškega spola (številka: 1, 2008)
Vzgojni koncept v javni šoli in vprašanje nasilja (številka: 1, 2008)
Globalizacija in slovensko šolstvo (številka: 1, 2008)
Epistemologija radikalne pedagogike in kulturni kapital za 21. stoletje (številka: 1, 2008)
Globalna pravičnost, globalizacija in izobraževanje (številka: 1, 2008)
Roman namesto kuhalnice ali vzgoja deklet višjih slojev na prelomu 19. in 20. stoletja (številka: 1, 2008)
Razredništvo - zapostavljeni segment današnje osnovne šole? (številka: 1, 2008)
Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev (številka: 1, 2008)
Dr. Milan Adamič - ob njegovi sedemdesetletnici (številka: 2, 2008)
Teoretska izhodišča za načrtovanje sodobnega muzeja za otroke (številka: 2, 2008)
Vrednotenje in ocenjevanje v vzgoji in izobraževanju (številka: 2, 2008)
Kriteriji ocenjevanja kakovosti šol na podlagi ekspertnega modela (številka: 2, 2008)
Šolska svetovalna služba v osnovnih šolah (številka: 2, 2008)
Svetovalno delo v vrtcih in šolah (številka: 2, 2008)
Učinkovitost supervizijske pomoči šolskega pedagoga razrednikom (številka: 2, 2008)
Ob jubileju prof. dr. Franceta Strmčnika (številka: 2, 2008)
Subjektivne teorije kot kazalnik kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela (številka: 2, 2008)
Svetovalne potrebe staršev pri vstopu šestletnikov v šolo (številka: 2, 2008)
Šola, vrtec, svetovalni delavec in starši - vzpostavljanje stika in sodelovalnega odnosa (številka: 2, 2008)
Vloga psihologa pri oblikovanju in uresničevanju vzgojnega načrta šole (številka: 2, 2008)
Šola in družbena neenakost - PISA 2006 (številka: 2, 2008)
Razvoj in spremljanje delovanja mreže svetovalnih služb (številka: 2, 2008)
Zaslužna profesorica dr. Ana Krajnc praznuje (številka: 2, 2008)
Standardiziranje ocen pri splošni maturi (številka: 2, 2008)
Ničta toleranca do odklonskega vedenja in inkluzivna šola (številka: 3, 2008)
Pomen vzgoje za varstvo človekovih pravic (številka: 3, 2008)
Ob spominu na dr. Franca Pedička (številka: 3, 2008)
Neoliberalizem, konservativizem in šola (številka: 3, 2008)
Učenje odraslih za življenje ali za preživetje? (številka: 3, 2008)
Omejitve pojmovanja pismenosti in njenega merjenja v raziskavi PISA - alternativni pogled na razvoj (številka: 3, 2008)
Pomen socialne opore pri preprečevanju izgorelosti učiteljev (številka: 3, 2008)
Ideje neoliberalizma v procesih rekonceptualizacije obveznega splošnega izobraževanja (številka: 3, 2008)
Analiza diskurzov in paradigem pri uresničevanju integracijskih in inkluzivnih teženj v šolskih sistemih (številka: 3, 2008)
Zapoznele besede (številka: 3, 2008)
Pomen poznavanja tehnik vedenjske teorije učenja za možnost izpeljave kakovostnega pouka konstruktivistično usmerjenega učitelja (številka: 4, 2008)
Ali so konstruktivistične teorije učenja in znanja lahko osnova za sodoben pouk? (številka: 4, 2008)
Slovenske srednje šole v regionaliziranem okolju (številka: 4, 2008)
Konstruktivizem na poti od teorije spoznavanja do vplivanja na pedagoško razmišljanje, raziskovanje in učno prakso (številka: 4, 2008)
Od konstruktivizma k socialnemu konstruktivizmu na področju predšolske vzgoje (številka: 4, 2008)
Ocenjevanja vedenja v šoli z vidika pedagoške teorije in prakse (številka: 4, 2008)
Konstruktivizem in pedagogika (številka: 4, 2008)
Didaktične značilnosti učbeniških kompletov za pouk spoznavanja okolja po oceni učiteljev (številka: 4, 2008)
Vrtec in družinsko okolje kot napovednika govorne kompetentnosti šestletnih otrok (številka: 5, 2008)
Prispevek poklicnega in strokovnega izobraževanja k pravičnosti in socialni vključenosti (številka: 5, 2008)
Učitelji in starši v očeh drug drugega pri medsebojnem "sodelovanju" (številka: 5, 2008)
Terminološke zagate z izrazom "muzejska pedagogika" (številka: 5, 2008)
Učitelji in starši v očeh drug drugega pri medsebojnem "sodelovanju" (številka: 5, 2008)
Prispevek poklicnega in strokovnega izobraževanja k pravičnosti in socialni vključenosti (številka: 5, 2008)
Očetovska funkcija, avtoriteta učitelja in vzgojna zasnova v javni šoli (številka: 5, 2008)
Pomen triangulacije za zagotavljanje kakovosti znanstvenih spoznanj kvalitativnega raziskovanja (številka: 5, 2008)
Pomen triangulacije za zagotavljanje kakovosti znanstvenih spoznanj kvalitativnega raziskovanja (številka: 5, 2008)
Očetovska funkcija, avtoriteta učitelja in vzgojna zasnova v javni šoli (številka: 5, 2008)
Partnerstvo učiteljev in staršev z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev (številka: 5, 2008)
Partnerstvo učiteljev in staršev z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev (številka: 5, 2008)
Vrtec in družinsko okolje kot napovednika govorne kompetentnosti šestletnih otrok (številka: 5, 2008)
Učitelji in starši v očeh drug drugega pri medsebojnem "sodelovanju" (no 5, 2008)
Očetovska funkcija, avtoriteta učitelja in vzgojna zasnova v javni šoli (no 5, 2008)
Partnerstvo učiteljev in staršev z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev (no 5, 2008)
Pomen triangulacije za zagotavljanje kakovosti znanstvenih spoznanj kvalitativnega raziskovanja (no 5, 2008)
Poklicna socializacija in legitimnost vzgoje v poklicnem izobraževanju (no 5, 2008)
Prispevek poklicnega in strokovnega izobraževanja k pravičnosti in socialni vključenosti (no 5, 2008)
Vrtec in družinsko okolje kot napovednika govorne kompetentnosti šestletnih otrok (no 5, 2008)
Osnovna šola (posebna izdaja, 2008)
Stališča dijakov, učiteljev maturitetnih predmetov in študentov do mature (posebna izdaja, 2008)
Pregled nekaterih osnovnih izhodišč ocenjevanja pri športni vzgoji s primeri različnih meril in opisnikov (posebna izdaja, 2008)
Nikoli ni prepozno za poglobljen razmislek o uporabnosti ocenjevalne doktrine "samovrednotenje in samoocenjevanje" pri pouku likovne vzgoje in umetnosti (posebna izdaja, 2008)
Različna pojmovanja znanja (posebna izdaja, 2008)
Konstruktivistična metoda poučevanja - različne možnosti preverjanja znanja (posebna izdaja, 2008)
Spremljanje, vrednotenje in spreminjanje vzgojno-izobraževalnega dela v vrtcu (posebna izdaja, 2008)
Kaj pomeni NMS? (posebna izdaja, 2008)
Narava evalvacije učnih programov za nadarjene učence (posebna izdaja, 2008)
Ocenjevanje v kompetenčno zasnovanih programih (posebna izdaja, 2008)
Vprašanje kriterijev merjenja dosežkov učencev v raziskavi PIRLS (posebna izdaja, 2008)
Indikatorji demokratizacije ocenjevanja znanja v gimnazijskem izobraževanju (posebna izdaja, 2008)
Pomen povratne informacije pri kreiranju učenčevega portfolia v srednji tehniški šoli (posebna izdaja, 2008)
Spodbujanje učencev prve triade k samovrednotenju in samoocenjevanju (posebna izdaja, 2008)
Tudi za opisno ocenjevanje naj veljata načeli transparentnosti in pravičnosti ocene (posebna izdaja, 2008)
Nacionalno preverjanje znanja kot pripomoček za izboljšanje poučevanja (posebna izdaja, 2008)
Ocenjevanje v vrtcu (posebna izdaja, 2008)
Opisni kriteriji in opisniki - izhodišče za povratno informacijo o kvalitativnih vidikih znanja (posebna izdaja, 2008)
Pomen mednarodnih raziskav znanja in nacionalnega preverjanja znanja za vrednotenje dosežkov učencev (posebna izdaja, 2008)
2009
61
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 1 (2009)
številka: 2 (2009)
številka: 2 (2009)
številka: 2 (2009)
številka: 2 (2009)
številka: 2 (2009)
številka: 2 (2009)
številka: 2 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 3 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 4 (2009)
številka: 5 (2009)
številka: 5 (2009)
številka: 5 (2009)
številka: 5 (2009)
številka: 5 (2009)
številka: 5 (2009)
številka: 5 (2009)
Uvodnik (številka: 5, 2009)
2010
60
Poročilo z okrogle mize o Delovni verziji osnutka predloga zakona o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (številka: 1, 2010)
Okrogla miza o problematiki zagotavljanja učbenikov in delovnih zvezkov učenkam in učencem v osnovnošolskem izobraževanju (številka: 3, 2010)
Poročilo z mednarodne znanstvene konference "Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme, rešitve" (številka: 3, 2010)
Kakšne pismenosti potrebujemo za 21. stoletje (številka: 1, 2010)
Opismenjevanje učenk in učencev, pismenost mladih in odraslih - vprašanja, dileme in rešitve (številka: 1, 2010)
Mnenja srednješolcev o kritični pismenosti v multimedijskem okolju (številka: 1, 2010)
Besedilna zmožnost med šolsko prakso in sporazumevalno resničnostjo (številka: 1, 2010)
Slovenski besedilni korpusi (številka: 1, 2010)
Bralna pismenost ob koncu osnovne šole - ali fantje berejo drugače kot dekleta? (številka: 1, 2010)
Medijska pismenost osnovnošolk in osnovnošolcev v informacijski družbi (številka: 1, 2010)
Razvijanje matematične pismenosti na razredni stopnji (številka: 1, 2010)
Še vedno aktualni Močnikovi pogledi na računsko opismenjevanje (številka: 1, 2010)
Podatki raziskave PISA 2006 (številka: 1, 2010)
Govorna kompetentnost malčkov in otrok kot napovednik zgodnje in kasnejše pismenosti (številka: 1, 2010)
Jezikovne in kulturne ovire, ki vplivajo na opismenjevanje učencev priseljencev (številka: 1, 2010)
Pouk maternega jezika in kulture pri učencih priseljencih (številka: 1, 2010)
Pismenost (naj)mlajših - dileme, vprašanja, izzivi (številka: 1, 2010)
Podobe otrok v Evropi - primerjalna študija zaželenih lastnosti otrok (številka: 2, 2010)
Izobraževanje in prve zaposlitve mladih (številka: 2, 2010)
Pismenost in dvojezičnost (številka: 2, 2010)
Zdrave šole na Gorenjskem - perspektiva vodij šolskih timov (številka: 2, 2010)
Od trka civilizacij do sobivanja v raznolikosti (številka: 2, 2010)
Razlike v dosežkih dijakov pri zunanjih preverjanjih znanja pred vpisom in ob zaključku gimnazijskih in drugih srednješolskih programov (številka: 2, 2010)
Med posebnimi pravicami in načelom interkulturnosti (številka: 2, 2010)
70 let življenja profesorice ddr. Barice Marentič Požarnik (številka: 2, 2010)
Vpletenost staršev v otrokovo šolanje (številka: 2, 2010)
Kriza vpisa in osipa v srednjih poklicnih šolah v Sloveniji (številka: 2, 2010)
Objektivnost meril za izbiro kandidatov pri omejitvi vpisa v programe srednješolskega izobraževanja (številka: 2, 2010)
Nekaj preliminarnih korakov k bolj celostni konceptualizaciji starševske avtoritete (številka: 2, 2010)
Poklicno/strokovno izobraževanje in visoko vrednotenje terciarne izobrazbe (številka: 2, 2010)
Prehajanje na višje ravni izobraževanja in razlike v strukturi glede na spol v luči dosežkov na zunanjih preizkusih znanja (številka: 2, 2010)
Dosežki dijakov v raziskavi TIMSS za maturante in ocene pri matematiki na splošni maturi v Sloveniji (številka: 2, 2010)
Prehodnost v izobraževalnem sistemu - vprašanje sistemske tehnike ali družbene strategije? (številka: 2, 2010)
Prikrite spolne neenakosti v izobraževalnih potekih in prehodih (številka: 3, 2010)
Feminizem, epistemologija in kurikulum (številka: 3, 2010)
Različni teoretični pogledi na kritično mišljenje - primerjalni pregled (številka: 3, 2010)
Branje in postajanje (številka: 3, 2010)
Intervju z Martho C. Nussbaum (številka: 3, 2010)
Akademske kariere žensk (številka: 3, 2010)
Dialoški model avtoritete kot spopad za vzajemno pripoznanje (številka: 3, 2010)
Hrvaška izobraževalna politika v kontekstu vzgoje in izobraževanja za državljanstvo (številka: 3, 2010)
Pedagogika in feministične študije (številka: 3, 2010)
Inflacija pri internem ocenjevanju v Sloveniji (številka: 3, 2010)
Splošno izobraževanje in splošna izobrazba (številka: 4, 2010)
Obča, splošna in poklicna izobrazba (številka: 4, 2010)
O (spo)znanju in znanostih (Platon in Aristotel) (številka: 4, 2010)
O (ne)moči splošne izobrazbe v slovenski srednji šoli (številka: 4, 2010)
Izobraževanje odraslih - dejavnik družbenega razvoja ali zlasti orodje ekonomske uspešnosti? (številka: 4, 2010)
Splošna izobrazba kot kozmopolitski projekt (številka: 4, 2010)
"Klasična izobrazba" (številka: 4, 2010)
Evropa gre v Šanghaj (številka: 4, 2010)
Splošnoizobraževalne zasebne šole na Slovenskem med preteklostjo in sedanjostjo (številka: 5, 2010)
Dewey, delo, šola in demokracija (številka: 5, 2010)
Ob sedemdeseti obletnici prof. dr. Zdenka Medveša (številka: 5, 2010)
Vpliv dejavnikov samoregulativnega učenja in starosti na uspešnost pri študiju (številka: 5, 2010)
O koncu česa pripovedujejo zgodbe o koncu izobrazbe? (številka: 5, 2010)
Ob 80-letnici življenja mag. Mladena Tancerja (številka: 5, 2010)
Plagiat kot goljufija (številka: 5, 2010)
Učenje risanja v prvi polovici 19. stoletja (številka: 5, 2010)
Podatkovne baze in citatni indeksi revije ne bodo spravili s sveta (številka: 5, 2010)
2011
38
Identitete med abstrakcijo in dejanskostjo (številka: 3, 2011)
Pojmovanja znanja v pedagoškem diskurzu (številka: 1, 2011)
Znanje slepih in slabovidnih otrok ob vstopu v redne oddelke osnovne šole (številka: 1, 2011)
Kakšno znanje hočemo? (številka: 1, 2011)
Šola in pojmovanja znanja med pragmatizmom in konstruktivizmom (številka: 1, 2011)
Skupaj mislimo in se pogovarjamo - torej znamo (številka: 1, 2011)
Ustvarjanje ob Mozartovi glasbi (številka: 1, 2011)
Poučevanje za razumevanje (številka: 1, 2011)
Didaktični pristop k organizaciji in poučevanju športne vzgoje v gimnaziji (številka: 1, 2011)
O refleksiji učenca pri pouku (številka: 1, 2011)
Do kakovostnega znanja z domišljenimi strokovnimi in sistemskimi rešitvami (številka: 2, 2011)
Problemi uvajanja učnociljnega kurikula (številka: 2, 2011)
Vloga jezika in socialnih kontekstov pri razvoju mišljenja in oblikovanju znanja (številka: 2, 2011)
Primerjalna analiza zunanjega preverjanja znanja iz matematike ob koncu devetletke v Sloveniji med obdobjema 2002-2005 in 2006-2010 (številka: 2, 2011)
Doseganje temeljnih in najvišjih ravni pismenosti slovenskih učenk in učencev v rezultatih raziskave PISA (številka: 2, 2011)
Kaj je kakovostno znanje in kako do njega? (številka: 2, 2011)
Opredelitev tujejezikovne sporazumevalne zmožnosti v Skupnem evropskem jezikovnem okviru (številka: 2, 2011)
Učenje prek spleta (številka: 2, 2011)
Jezikovni potrošnik in potrošnica (številka: 2, 2011)
Spremembe odraščanja in nove identitetne politike (številka: 3, 2011)
Identitete med abstrakcijo in dejanskostjo (številka: 3, 2011)
Oviranost kot kultura, ki pomaga vzpostavljati identiteto (številka: 3, 2011)
Osveščanje o mehanizmih diskriminacije - nekaj rezultatov pilotne evalvacijske študije (številka: 3, 2011)
O identiteti in inkluziji (številka: 3, 2011)
Samokonstituiranje in oblikovanje identitete med pripoznanjem in nasiljem (številka: 3, 2011)
Sebstvo kot proces učenja (številka: 3, 2011)
Irsko nacionalno ogrodje kvalifikacij (številka: 4, 2011)
Ogrodja kvalifikacij (številka: 4, 2011)
Nacionalna ogrodja kvalifikacij (številka: 4, 2011)
Slovensko ogrodje kvalifikacij med globalnim, evropskim in lokalnim (številka: 4, 2011)
Razvrščanje izobrazb v Sloveniji v razmerju do mednarodnih referenčnih klasifikacijskih orodij (številka: 4, 2011)
Evropsko in nacionalna ogrodja kvalifikacij (številka: 4, 2011)
O razvoju nemškega ogrodja kvalifikacij s sindikalnega vidika (številka: 5, 2011)
Kompetenca v instrumentih evropskih politik (številka: 5, 2011)
O nacionalnih in evropskem ogrodju kvalifikacij: ključni problemi in dileme (številka: 5, 2011)
Kaj se lahko naučimo iz neuspeha neke politike (številka: 5, 2011)
Kaj je nacionalno ogrodje kvalifikacij? (številka: 5, 2011)
Kakršna je družba, taka šola! (številka: 5, 2011)
2012
38
Uvodnik (številka: 4, 2012)
Poučevanje besedišča z vidika delovanja mentalnega leksikona s primeri iz španskega jezika (letn. 63 = 129, 2012)
Pomen in možnosti uporabe zunanjega prostora šol v vzgojno-izobraževalnem procesu (številka: 1, 2012)
Arhitektura v šoli, šola v arhitekturi (številka: 1, 2012)
Kam naj sedem? (številka: 1, 2012)
Kakšno šolo hočemo? (številka: 1, 2012)
Kaj je dober prostor za misliti? (številka: 1, 2012)
Prikriti kurikulum, ideologija, prostor (številka: 1, 2012)
Zakaj vključevati vrstniško mediacijo v (osnovne) šole? (številka: 2, 2012)
Uvodnik (številka: 2, 2012)
Kvalitativne raziskave in uvajanje projektnega pristopa v vrtcu (številka: 2, 2012)
Prof. dr. Metod Resman, sedemdesetletnik (številka: 2, 2012)
Od standardov znanja do pričakovanih rezultatov - in nazaj? (številka: 2, 2012)
Izobraževanje za pismenost v luči kritične teorije izobraževanja odraslih (številka: 2, 2012)
Razumevanje izobraževalnih ovir z vidika modela omejenega delovanja (številka: 2, 2012)
Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih delavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije (številka: 3, 2012)
Pedagogika in vzgojna praksa v času kulturnih sprememb (številka: 3, 2012)
V prihodnost usmerjena univerza (številka: 3, 2012)
Uvodnik (številka: 3, 2012)
Kako razumeti in uresničevati participacijo otrok v vrtcu? (številka: 3, 2012)
Družbena gibanja - prostori radikalnega izobraževanja odraslih (številka: 3, 2012)
Rousseaujev koncept človečnosti in glavne kontroverze v pedagoških interpretacijah "Emila" (številka: 4, 2012)
Vzgoja Sofije in O kreposti (številka: 4, 2012)
Od hotenja do večje voljnosti (številka: 4, 2012)
Rousseaujeva teorija družbene pogodbe in njena dopolnila (številka: 4, 2012)
Ob 300-letnici rojstva Jeana-Jacquesa Rousseauja (1712-2012) (številka: 4, 2012)
Rousseau in Nietzsche: "Politika lastnega imena" (številka: 4, 2012)
Kako lahko šola spodbuja in zagotavlja boljšo bralno pismenost (številka: 4, 2012)
Rousseau in patriotizem (številka: 4, 2012)
Mednarodni znanstveni simpozij "Razvoj izobraževanja učiteljev v državah centralne in jugovzhodne Evrope" (Maribor, 11.-13. 10. 2012) (številka: 5, 2012)
Izobraževanje starejših odraslih s podeželja na ljudskih univerzah v jugovzhodni Sloveniji (številka: 5, 2012)
Starejši udeleženci izobraževanja v skupnosti? (številka: 5, 2012)
Učenje odraslih v evropskem kontekstu (številka: 5, 2012)
Učinek vrtca na bralno pismenost 15-letnikov (številka: 5, 2012)
Izobraževanje starejših in blaginja lokalnih skupnosti (številka: 5, 2012)
Kritična geragogika (številka: 5, 2012)
Učenje starejših v skupnosti (številka: 5, 2012)
Dejavniki učenja in sporočilnost šolskega prostora (številka: 1, 2012)
2013
32
Uvodnik (številka: 1, 2013)
Uvodnik (številka: 2, 2013)
Uvodnik (številka: 3, 2013)
Uvodnik (številka: 4, 2013)
Dejavnosti in ovire pri izobraževanju starejših (številka: 1, 2013)
Osebnostne poteze, učna uspešnost in njuna povezanost pri gluhih in naglušnih mladostnikih iz večinskih in specializiranih šol (številka: 1, 2013)
Poklicno izobraževanje je pred desetletjem skrenilo na slepi tir (številka: 1, 2013)
Tradicionalna glasba kot sestavina interkulturne glasbene vzgoje (številka: 1, 2013)
Zapuščina prof. dr. Ilije Mrmaka (številka: 1, 2013)
Pomen svetovalne službe za kakovostno vzgojo in izobraževanje (številka: 1, 2013)
Študija primera kot vrsta kvalitativne raziskave (številka: 1, 2013)
Struktura bralne zmožnosti v angleščini kot tujem jeziku (številka: 1, 2013)
Enake (izobraževalne) možnosti in družbena neenakost (številka: 2, 2013)
Krepitev odgovornosti v šolski skupnosti med konceptoma državljanske in moralne vzgoje (številka: 2, 2013)
Kaj v javno vzgojno-izobraževalno ustanovo prinaša zahteva po spoštovanju vrednotnega okvira človekovih pravic? (številka: 2, 2013)
Moralna občutljivost in medvrstniško nasilje (številka: 2, 2013)
Umrla je prof. dr. Milica Bergant (številka: 2, 2013)
Pravne obveznosti RS pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami, zlasti otrok z motnjo v duševnem razvoju, v redne šole (številka: 2, 2013)
Ideja inkluzije - med različnimi koncepti pravičnosti in etičnimi teorijami (številka: 2, 2013)
Zagovornik - glas otroka (številka: 3, 2013)
Restrikcije na nemških univerzah pred nacističnim naskokom na oblast in med nacionalsocialistično konsolidacijo (številka: 3, 2013)
Informacijske kompetence za uporabo interneta v izobraževanju (številka: 3, 2013)
Intervju z dr. Leopoldino Plut Pregelj ob izidu monografije Poslušanje: način življenja in vir znanja (številka: 3, 2013)
Prof. Gustav Šilih, vreden pedagoškega spomina (številka: 3, 2013)
Slovenski učitelj in njegov profesionalizem (številka: 3, 2013)
Distopična prihodnost izobraževanja v družbi znanja (številka: 3, 2013)
Prepoznane lastnosti kot dejavnik učnega uspeha različnih skupin učencev (številka: 4, 2013)
Raziskovanje in usmerjanje prikritega kurikula - študija primera (številka: 4, 2013)
Diagnostično ocenjevanje predbralnih zmožnosti (številka: 4, 2013)
130 letnikov Popotnika oziroma Sodobne pedagogike - položaj in polemike (številka: 4, 2013)
Sodelovanje pedagoga in ravnatelja pri nalogah, opredeljenih v Programskih smernicah za svetovalno službo v osnovni šoli (številka: 4, 2013)
Nemške univerze in njihova politika v obdobju nacionalsocializma (številka: 4, 2013)
2014
31
Jasminka Ledić, Stjepan Staničić in Marko Turk: Kompetence šolskih pedagogov (številka: 1, 2014)
Uvodnik (številka: 1, 2014)
Uvodnik (številka: 2, 2014)
Nataša Vujisić Živković: Na peru i na sedlu - Nadzor nad osnovnim školama u Srbiji u prvoj polovini XIX veka. Beograd: Eduka, 2014 (številka: 3, 2014)
Sofija Vrcelj: Ali je menedžment (v izobraževanju) moško delo? (številka: 4, 2014)
Strokovna izziva pedagoškega pristopa Reggio Emilia (številka: 1, 2014)
Drama v izobraževanju (številka: 1, 2014)
Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav (številka: 1, 2014)
Razmislek o razumnih prilagoditvah za študente s posebnimi potrebami z vidika različnih perspektiv (številka: 1, 2014)
Večjezično učenje in poučevanje kot načelo inkluzivne prakse (številka: 1, 2014)
Prevajanje pojma "pedagogika" v angleški jezik in primer primerjalne pedagogike (številka: 1, 2014)
Opredelitve in strukturni kazalniki kakovosti v izobraževanju odraslih (številka: 2, 2014)
Ugotavljanje predbralnih zmožnosti (številka: 2, 2014)
Ugotavljanje, zagotavljanje in razvoj kakovosti srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja (številka: 2, 2014)
Odnos študentov do kakovosti visokošolskega pouka (številka: 2, 2014)
Strukturna kakovost vrtca (številka: 2, 2014)
Avtoriteta učitelja in koncept spoštovanja (številka: 3, 2014)
Prekinitev izobraževanja zaradi družinske lojalnosti? (številka: 3, 2014)
Socialna pedagogika v Nemčiji (številka: 3, 2014)
Uvodnik (številka: 3, 2014)
Zgodovinski in aktualni razvoj socialne pedagogike v Avstriji (številka: 3, 2014)
Socialno v socialni pedagogiki (številka: 3, 2014)
Vodenje za učenje (številka: 4, 2014)
Podatkovna pismenost ravnateljev (številka: 4, 2014)
Vodenje-vzgojno izobraževalnih zavodov in vpliv na ustvarjalnost vzgojiteljev (številka: 4, 2014)
Razkrivanje odzivov na vladno politiko (številka: 4, 2014)
Samoevalvacija informatizacije šole (številka: 4, 2014)
Izzivi vodenja vzgojno-izobraževalnih zavodov (številka: 4, 2014)
Vodje kot nosilci sprememb v razvoju sistema (številka: 4, 2014)
Kako lahko razumemo vodenje v vzgoji in izobraževanju, ki si prizadeva za krepitev pravičnosti in učenja? (številka: 4, 2014)
Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v slovenskih šolah s pomočjo samoevalvacijskih raziskav (številka: 2, 2014)
2015
32
Poročila društev, članov Zveze društev pedagoških delavcev Slovenije, za leto 2014 (številka: 2, 2015)
Vesna Kovač, Iva Buchberger in Branko Rafajac: O obrazovnoj politici iz različitih perspektiva. Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 2015 (številka: 2, 2015)
Brezinka, W. (2014). Pädagogik in Österreich - die Geschichte des Faches an den Universitäten vom 18. bis zum 21. Jahrhundert. Band 4: Pädagogik an der Wirtschaftsuniversität Wien und der Universität Klagenfurt - abschlißender Überblick und Bilanz. [...] (številka: 3, 2015)
Palekčić, M. (2015). Pedagogijska teorijska perspektiva: značenje teorije za pedagogiju kao znanstvenu disciplinu. Zagreb: Erudita (številka: 4, 2015)
Vloga staršev v izobraževalnih potekih otrok v Sloveniji (številka: 1, 2015)
Uvodnik (številka: 1, 2015)
Na rezultatih učenja zasnovana politika (vseživljenjskega) izobraževanja (številka: 1, 2015)
Od prepoznanja do pripoznanja identitete otrok in mladostnikov (številka: 1, 2015)
V rešitev usmerjen pristop (številka: 1, 2015)
Izobraževalna politika v socialistični Črni gori (številka: 2, 2015)
Socialistična pedagogika, ujeta v mit o pravičnosti enotne šole in kulturno hegemonijo (številka: 2, 2015)
Pedagogika in šolstvo na Hrvaškem od zaključka druge svetovne vojne do konca petdesetih let prejšnjega stoletja (številka: 2, 2015)
Šolstvo in socialistična pedagogika v nekdanji Jugoslaviji od leta 1945 do 1990 (številka: 2, 2015)
Razvoj pedagogike in šolstva v Bosni in Hercegovini od konca druge svetovne vojne do leta 1970 (številka: 2, 2015)
Dosežki in protislovja v razvoju šolstva in pedagogike v socialistični Makedoniji (1945-1990) (številka: 2, 2015)
Konstitutivna diskontinuiteta (številka: 2, 2015)
Ali formalni in strokovni dokumenti s področja šolstva spodbujajo participacijo učencev? (številka: 3, 2015)
Uvodnik (številka: 3, 2015)
Prof. dr. Boris Kožuh - 70 let (številka: 3, 2015)
Zveza staršev kot pomemben člen šolskega sistema v demokratični družbi (številka: 3, 2015)
Poročilo s strokovnega posveta Sodelovanje s starši pri reševanju vzgojnih in učnih izzivov (številka: 3, 2015)
Raziskovanje obmejnih kulturnih pokrajin (številka: 3, 2015)
Spopadi paradigem v razvoju slovenske pedagogike (številka: 3, 2015)
Pomen javnih prostorov za druženje in učenje starejših ljudi (številka: 3, 2015)
Kako študij in prve zaposlitvene izkušnje vplivajo na razvoj kompetenc visokošolskih diplomantov? (številka: 4, 2015)
Uvodnik (številka: 4, 2015)
Čustva učiteljev (številka: 4, 2015)
Usposabljanje menedžerjev na delovnem mestu (številka: 4, 2015)
Koncepti znanja, subjektivnosti in izobraževanja odraslih v evropski politiki izobraževanja odraslih (številka: 4, 2015)
Sodelovanje med osnovnimi šolami in skupnostjo s primeri dobrih praks (številka: 4, 2015)
Induktivni pristop na poti od prosocialnega k etičnemu ravnanju (številka: 1, 2015)
Med formalnim okvirom in strokovno avtonomijo (številka: 1, 2015)
2016
36
Izobraževanje vzgojiteljev v Kanadi (številka: 2, 2016)
Izkušnje in priložnosti medkulturnega mentorstva (številka: 2, 2016)
Izkušnje in priložnosti medkulturnega mentorstva (številka: 2, 2016)
Uvodnik (številka: 2, 2016)
Medkulturne kompetence učiteljev (številka: 2, 2016)
Področja medkulturnosti v sodobni šoli in potreba po izobraževanju učiteljev (številka: 2, 2016)
Učitelj ter dvo- in večjezičnost učencev (številka: 2, 2016)
Izobraževanje učiteljev za poučevanje v kulturno in jezikovno heterogenih oddelkih (številka: 2, 2016)
Medkulturno terensko delo kot strategija priprave bodočih učiteljev za poučevanje romskih učencev v Srbiji (številka: 2, 2016)
Uvodnik (številka: 4, 2016)
Sodelovanje šolske svetovalne službe s posamezniki in institucijami v skupnosti (številka: 1, 2016)
Profesionalni razvoj učiteljev na področju inkluzivne vzgoje in izobraževanja (številka: 1, 2016)
Samoevalvacija v izobraževanju odraslih - odpiranje prostora za demokratični dialog ali le tehnicizem? (številka: 1, 2016)
In memoriam: Claude Dubar (številka: 1, 2016)
Pomen šolanja za romske učence v Mariboru (številka: 1, 2016)
Slavko Cvetek (2015). Učenje in poučevanje v visokošolskem izobraževanju: Teorija & praksa. Ljubljana: Buča (številka: 1, 2016)
Pomen stališč vodstva osnovne šole do poučevanja prvega tujega jezika v 2. razredu po pristopu vsebinsko in jezikovno integriranega učenja (CLIL) (številka: 1, 2016)
Edvard Protner (2014). Herbartianism and its educational consequences in the period of the Austro-Hungarian monarchy: the case of Slovenia. Frankfurt am Main ... (številka: 1, 2016)
Poročilo s strokovnega posveta "Vzgoja in izobraževanje otrok in mladih s posebnimi potrebami: problemi, dileme, rešitve" (številka: 1, 2016)
Zgodnji govorni razvoj (številka: 1, 2016)
Uvodnik (številka: 1, 2016)
Zgodovina in sodobni izzivi študija pedagogike v državah na tleh nekdanje Jugoslavije (številka: 3, 2016)
Razvoj in perspektive študija pedagogike na Hrvaškem (številka: 3, 2016)
Nastanek, delovanje in perspektive razvoja študijskega programa pedagogika v Črni gori (številka: 3, 2016)
Bosansko-hercegovska pedagogika med preteklostjo in prihodnostjo (številka: 3, 2016)
Študij pedagogike v Republiki Makedoniji (številka: 3, 2016)
Pedagogika na univerzi v Ljubljani od njene ustanovitve do začetka petdesetih let 20. stoletja (številka: 3, 2016)
Predmet Pedagogika na avstrijskih univerzah in izobraževanje učiteljev med letoma 1774 in 1918 (številka: 3, 2016)
Razvoj pedagogike kot akademske discipline v Srbiji - med znanstvenimi in strokovnimi potrebami (številka: 3, 2016)
Pogled vzgojiteljic na namen otrokovega listovnika v predšolskem kurikulu (številka: 4, 2016)
"Vzgojiteljica opazi, kar prej razume" - pomen procesnega izobraževanja vzgojiteljic (številka: 4, 2016)
Sistemski pristop za uspešno izvajanje praktičnega izobraževanja študentov s posebnimi potrebami v delovnih procesih (številka: 4, 2016)
Izobraževanje na domu v Sloveniji (številka: 4, 2016)
Družbene in učne prakse v procesih participativne demokracije (številka: 4, 2016)
Ali je Tagorejeva zasnova vzgoje in izobraževanja še aktualna? (številka: 4, 2016)
Kako uspešne so taksonomije (ciljev) kot opora učiteljem pri izboljšanju načrtovanja, poučevanja in preverjanja znanja? (številka: 4, 2016)
2017
34
Blanka Kudláčová (ur.): Pedagogické myslenie, školstvo a vzdelávanie na Slovensku v rokoch 1918-1945. Trnava: Trnavská Univerzita v Trnave, 2016 (številka: 1, 2017)
Recenzija (številka: 1, 2017)
Slovensko ogrodje kvalifikacij (številka: 1, 2017)
Uvodnik (številka: 1, 2017)
Odgovor (številka: 1, 2017)
Deliberativno razpravljanje učiteljev o vzgojnih ukrepih v osnovni šoli (številka: 1, 2017)
Pedagoški pomen zgodbe in narativne vednosti (številka: 1, 2017)
V iskanju identitete (študija) pedagogike - hrvaški kontekst (številka: 1, 2017)
Osredotočimo se na razvijanje potencialov, ne na odpravljanje primanjkljajev (številka: 2, 2017)
Učna uspešnost najbolj in najmanj gibalno učinkovitih otrok (številka: 2, 2017)
Uvodnik (številka: 2, 2017)
Odgovor (številka: 2, 2017)
Spoprijem z diskriminacijo in izključevanjem v javni šoli (številka: 2, 2017)
Odnos do nadarjenih učencev in družbena (ne)enakost nadarjenih v slovenskih šolah od začetka 20. stoletja do danes (številka: 2, 2017)
Sistem predšolske vzgoje v Črni gori (številka: 3, 2017)
Analiza stanja na področju predšolske vzgoje v Bosni in Hercegovini z vidika pravičnosti in enakih možnosti za vse otroke (številka: 3, 2017)
Uvodnik (številka: 3, 2017)
Pravičnost in dostopnost predšolske vzgoje v državah nekdanje Jugoslavije (številka: 3, 2017)
Pravičnost predšolske vzgoje v Srbiji (številka: 3, 2017)
Sprememba paradigme o otroku in otroštvu ter sistem predšolske vzgoje v Republiki Hrvaški - stanje, potrebe in trendi (številka: 3, 2017)
Analiza stanja na področju predšolske vzgoje z vidika zagotavljanja pravičnosti in enakih možnosti v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije (številka: 3, 2017)
Usposabljanje starejših delavcev v Sloveniji - rezultati raziskave PIAAC (številka: 4, 2017)
Dejavniki razvoja spretnosti in kompetenc odraslih - rezultati raziskave PIAAC (številka: 4, 2017)
Literacy Level 1 and below versus literacy Level 4 and above - international results regarding participation in adult education (številka: 4, 2017)
Uvodnik (številka: 4, 2017)
Intervju z Deborah Roseveare (številka: 4, 2017)
Professional and career development of teachers (številka: 4, 2017)
Raziskava PIAAC kot orodje za oblikovanje na podatkih temelječe politike izobraževanja odraslih (številka: 4, 2017)
Problem-solving skills, skills needs and participation in lifelong learning in technology-intensive work in the Nordic countries (številka: 4, 2017)
Recenzija (številka: 2, 2017)
Transformation in education control resulting from major political changes in South Africa and two Balkan states (številka: 2, 2017)
Odgovor (številka: 2, 2017)
The (re)construction of student overload in the Croatian context (številka: 2, 2017)
Stališča mlajših odraslih do migracij (številka: 2, 2017)
2018
45
Devetdeset let prof. dr. Franceta Strmčnika (številka: 5, 2018)
Editorial (številka: 1, 2018)
Rethinking research education in globalised times (številka: 2, 2018)
University students' views on the impact of student mobility on their achievemenst and future prospects (številka: 2, 2018)
Uvodnik (številka: 2, 2018)
University students' risky behaviors and the progression rate (številka: 3, 2018)
Editorial (številka: 3, 2018)
Teachers, parents and students attitudes towards private and alternative schools (številka: 3, 2018)
Uvodnik (številka: 3, 2018)
Determinants of student attitudes towards cultural diversity in schools (številka: 3, 2018)
A correlation between teachers' social and pedagogical competences and school culture (številka: 3, 2018)
Creativity: didactic challenge of a modern teacher (številka: 3, 2018)
Correlation between the level of victimization and the quality of family interaction, school attachment, and social self-efficacy (številka: 3, 2018)
Values Education in Early Childhood Settings: Concepts, Approaches and Practices (številka: 4, 2018)
Faze v razvoju madžarske pedagogike v 20. stoletju (številka: 1, 2018)
Stališča ravnateljev do spodbujanja osebnega in profesionalnega razvoja strokovnih delavcev (številka: 1, 2018)
Med manipulacijo in participacijo otrok v vrtcih (številka: 1, 2018)
Vzgoja med etičnim diskurzom in zdravo pametjo (številka: 1, 2018)
Uvodnik (številka: 1, 2018)
K terapevtskemu obratu v vzgoji in izobraževanju? (številka: 1, 2018)
Zgodnja pismenost otrok (številka: 1, 2018)
Dediščina dr. Bogomirja Mihevca (številka: 1, 2018)
Poslovila se je dr. Ana Tomić (1932-2017) (številka: 1, 2018)
Internacionalizacija kot pristop za izboljšanje visokošolskega izobraževanja v sodobni družbi (številka: 2, 2018)
Internacionalizacija izobraževanja kot priložnost za povezovanje in razvoj znanja (številka: 2, 2018)
Teachers' intercultural competencies and foreign language learning and teaching in Slovene schools (številka: 2, 2018)
Internacionalizacija doma (številka: 2, 2018)
Spletne jezikovne dejavnosti in priložnostno učenje angleščine med slovenskimi študenti (številka: 2, 2018)
Vpliv mednarodnega povezovanja na projektno delo pri izobraževanju o mehatroniki (številka: 2, 2018)
International students' demand for quality of teaching and services - the case of UP FAMNIT (številka: 2, 2018)
Družboslovje in možnosti formacije subjekta (številka: 3, 2018)
Ključni vidiki institucionalnega razvoja pedagogike kot akademske discipline v Sloveniji (številka: 3, 2018)
Dimenzije učiteljevega profesionalnega razvoja (številka: 3, 2018)
Počitek in spanje v vrtcu z vidika zakonodaje in prakse (številka: 3, 2018)
Konativni dejavniki pouka matematike v homogenih in heterogenih skupinah učencev (številka: 3, 2018)
Teoretična izhodišča in značilnosti Nacionalnega kurikula za zgodnjo in predšolsko vzgojo in izobraževanje v Republiki Hrvaški (številka: 4, 2018)
Skrb za učinkovitost predšolske vzgoje ali "mehki inženiring" delovne sile prihodnosti? (številka: 4, 2018)
Procesna kakovost predšolske vzgoje v Bosni in Hercegovini (številka: 4, 2018)
Predšolski kurikulum v vzgojno-izobraževalnem kontekstu Črne Gore (številka: 4, 2018)
Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti vrtcev v Sloveniji - sistemska analiza in podatki o stanju (številka: 4, 2018)
Potenciali modela kolaborativne evalvacije pri razvijanju kakovosti prakse v otroškem vrtcu v Srbiji (številka: 4, 2018)
Pedagogical theory of medium (številka: 4, 2018)
Ob 90. življenjskem jubileju zaslužnega prof. dr. Franceta Strmčnika (številka: 4, 2018)
Teachers as reflective practitioners with the function of improving educational practice in primary schools in Serbia (številka: 4, 2018)
Meduniverzitetno povezovanje v izobraževanju prostorskih načrtovalcev (številka: 2, 2018)
2019
44
Uvodnik (številka: 1, 2019)
Creativity encouragement strategies at early age (številka: 1, 2019)
Life reform and reform pedagogy in Hungary (številka: 1, 2019)
Different bodies: Normality and embodiments of disability and gender (številka: 1, 2019)
Editorial (številka: 1, 2019)
Inclusion and inclusive education through the eyes of the majority in Slovakia (številka: 2, 2019)
Predictors of distributed school leadership in Croatian primary schools (številka: 3, 2019)
School effectiveness from the parents' perspective in Croatia: construction and validation of the questionnaire (številka: 3, 2019)
Changes in teacher education in Italy: a survey from Italian unification to today (številka: 3, 2019)
Uvodnik (številka: 3, 2019)
Teacher's attitudes towards collaboration with parents (številka: 4, 2019)
Perceptions of school climate by students and teachers in secondary schools in Croatia (številka: 4, 2019)
Some aspects of developmentally (non-) stimulating interactions of parents with preschool children - implications of basic determinants of parental behaviour (številka: 4, 2019)
Acknowledgement of child abuse by teachers of pre-school, primary and secondary education (številka: 4, 2019)
Šolska svetovalna služba in šolski pedagog ter uresničevanje konceptov za odkrivanje nadarjenih učencev in dijakov ter delo z njimi (številka: 1, 2019)
The foreign language teacher's role in ICT-supported instruction (številka: 1, 2019)
Do kakovostne šole vodijo strokovno dobro premišljene rešitve (številka: 1, 2019)
Šolski pedagogi ter evropska razsežnost vzgoje in izobraževanja na Hrvaškem (številka: 1, 2019)
Izzivi pedagogike pri vpeljevanju inkluzivnosti v šolski sistem (številka: 1, 2019)
Dr. Milanu Adamiču v spomin (številka: 1, 2019)
Kompetence pedagogov za delo v šolski svetovalni službi (številka: 1, 2019)
Pogoji za nadaljnji razvoj poklica šolskega pedagoga na Hrvaškem (številka: 1, 2019)
Izjava o izjavi (številka: 1, 2019)
Vloga pedagoga pri sodelovanju z razredniki in oddelčno skupnostjo (številka: 1, 2019)
Vloga pedagoga kot šolskega svetovalnega delavca v vzgojno-izobraževalni ustanovi (številka: 1, 2019)
Perspectives on assessment at school (številka: 2, 2019)
Zdravi razum kot mesto boja za univerzalnost (številka: 2, 2019)
Učitelji razrednega pouka o pouku zunaj šole (številka: 2, 2019)
Primeri dobre prakse pouka na prostem v Sloveniji in tujini (številka: 2, 2019)
Pedagoška enota kot oblika dela z učenci, katerih materni jezik ni učni jezik, v javni šoli v Franciji (številka: 2, 2019)
Policies, textbooks and the curriculum as constraints to integrating literature into language education (številka: 2, 2019)
Uporabnost metode LTD na vajah iz didaktike umetnostne zgodovine (številka: 2, 2019)
Zaključki okrogle mize (številka: 2, 2019)
Sto let študija pedagogike na Slovenskem (številka: 2, 2019)
Stereotipi in predsodki o Romih v izbrani mladinski prozi (številka: 3, 2019)
Pogledi učencev in staršev na dvojezično osnovno šolo v Prekmurju (številka: 3, 2019)
Samoevalvacija v slovenskih osnovnih šolah (številka: 3, 2019)
Dodatni program za spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtcu (številka: 3, 2019)
Razvijanje koncepta kulturne dediščine s pristopom CLIL (številka: 3, 2019)
Pogled staršev na delo šolske svetovalne službe (številka: 4, 2019)
Značilnosti individualnega pouka v slovenskih glasbenih šolah (številka: 4, 2019)
Prof. dr. Janez Sagadin praznuje 90 let (številka: 4, 2019)
Pomen rezilientnosti bodočih pedagoških delavcev (številka: 4, 2019)
Integrativno izobraževanje in učenje mentorjev na Slovenski univerzi za tretje življenjsko obdobje (številka: 4, 2019)
2020
44
Recenzija knjige Marka Palekčića: Pedagogijska istraživačka perspektiva. Odnos pedagogijske teorije i pedagogijskog empirijskog istraživanja (Zagreb: Erudita, 2019) (številka: 1, 2020)
Inclusive culture in preschool institution - pedagogical competences of preschool teachers in Croatia (številka: 1, 2020)
Role comparison of a student teacher and cooperating teacher in classroom management (številka: 1, 2020)
Labelling of gifted children in the family from the perspective of teachers and its manifestations at school (številka: 2, 2020)
Keeping preschools open during Covid-19 (številka: 4, 2020)
The postdigital challenge of pandemic education (številka: 4, 2020)
In memoriam red. prof. dr. Branki Čagran (1961-2019) (številka: 1, 2020)
Izobraževalna politika Evropske unije na področju izobraževanja odraslih (številka: 1, 2020)
Oblikovanje integriranega sistema programov podpore za otroke in njihove družine (številka: 1, 2020)
Humanost in pouk književnosti v sodobnem konceptu gimnazije (številka: 1, 2020)
Nekaj razmislekov o razmerju med formativnim spremljanjem in ocenjevanjem znanja (številka: 1, 2020)
Etična načela v akcijskem raziskovanju (številka: 1, 2020)
Kakšna je prihodnost inovacij in tehnologije v izobraževanju? (številka: 1, 2020)
Stališča študentov do vprašanj predavateljev v predavalnici (številka: 2, 2020)
Uvodnik (številka: 2, 2020)
Ob 80. jubileju zaslužne profesorice ddr. Barice Marentič Požarnik (številka: 2, 2020)
Medosebna usmerjenost, subjektivno psihološko blagostanje in akademski dosežki študentov (številka: 2, 2020)
Razvoj in validacija lestvice za merjenje medosebnega stika med visokošolskimi učitelji in študenti (številka: 2, 2020)
Nekatere didaktične značilnosti poučevanja na Univerzi v Mariboru z vidika študentov (številka: 2, 2020)
Učenje in poučevanje v virtualnem učnem okolju - pomen oblikovanja skupnosti in sodelovanja (številka: 2, 2020)
Vloge učitelja mentorja pri zaključnih delih študentov in pogledi študentov na njegovo mentorsko delo (številka: 2, 2020)
Perception of academics on content and realization of pedagogical study programmes for the implementation of inclusiveness (številka: 2, 2020)
Problemi učne motivacije v luči krize smotrov izobraževanja (številka: 3, 2020)
O poklicu pedagoga in pedagogu kot strokovnjaku (številka: 3, 2020)
Etični vidiki poučevanja mladih instrumentalnih glasbenikov (številka: 3, 2020)
Jubilejni monografiji o delu prof. dr. Veljka Trohe na pot (številka: 3, 2020)
Zgodovinsko-primerjalna študija razvoja pedagogike in šolstva nekdanje Jugoslavije (številka: 3, 2020)
Socialne, čustvene in medkulturne kompetence učiteljev (številka: 3, 2020)
Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij (številka: 3, 2020)
Poznavanje in razumevanje kurikularnih rešitev obravnave spola med dijaki in dijakinjami programa predšolske vzgoje (številka: 3, 2020)
Pogledi učenk in učencev na poklic učiteljice in učitelja v osnovni šoli (številka: 3, 2020)
Študija pomena dnevne svetlobe v prostorih vrtca in šole (številka: 3, 2020)
Kakšno vzgojo in izobraževanje v postdigitalni in viralni modernosti? (številka: 4, 2020)
Prosvetna politika in vzgoja v času pandemije (številka: 4, 2020)
Šolanje na daljavo - zamujena priložnost (številka: 4, 2020)
Izkušnja z izobraževanjem na daljavo v 1. razredu osnovne šole (številka: 4, 2020)
Pouk na daljavo - mala malica zame in za tretješolce (številka: 4, 2020)
Odziv na (strokovne) rešitve ob ponovnem vključevanju otrok v vrtce (številka: 4, 2020)
"Tudi mama se vam zahvaljuje in vas pozdravlja" - Pedagoški proces z otroki priseljencev med epidemijo covida-19 (številka: 4, 2020)
Pouk na daljavo - skoči in plavaj (številka: 4, 2020)
Šolstvo v času pandemije (številka: 4, 2020)
Diskurz krize, pandemija covida-19 in izobraževanje odraslih (številka: 4, 2020)
Stališča, zaznana kompetentnost, zaznana opora in stres pri učiteljih in svetovalnih delavcih osnovnih in srednjih šol v začetnem obdobju pouka na daljavo zaradi epidemije covida-19 (številka: 4, 2020)
Kaj je treba zagotoviti, da bo ocenjevanje znanja v času izobraževanja na daljavo strokovno legitimno? (številka: 4, 2020)
2022
3
Potrebujemo humanistiko (številka: 1, 2022)
Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj (številka: 2, 2022)
Izobraževanje odraslih za trajnostni razvoj v luči teorij transformativnega učenja (številka: 2, 2022)
2023
42
Uvodnik (številka: 1, 2023)
Nekateri izzivi izobraževanja učencev in dijakov priseljencev z vidika načela medkulturnosti (številka: 1, 2023)
Transition of children from kindergarten to elementary school – experiences of preschool teachers from Bosnia and Herzegovina (številka: 1, 2023)
Vzgoja in izobraževanje za vključujočo skupnost (številka: 1, 2023)
Metoda vizualnega odziva in otrokovo razumevanje etičnega sporočila literarnega besedila (številka: 2, 2023)
Participacija otrok pri načrtovanju dejavnosti v predšolski vzgoji in izobraževanju (številka: 2, 2023)
Omogočanje digitalno podprtega "učenja z delom" v poklicnem izobraževanju z izboljšanjem procesov učenja kot postajanja (številka: 2, 2023)
Kulturna pedagogika v primežu spreminjanja paradigme (številka: 2, 2023)
Participacija učencev s posebnimi potrebami v procesu (pre)šolanja (številka: 2, 2023)
Začetna pričakovanja študentov pedagoških študijskih programov glede učiteljskega poklica (številka: 2, 2023)
Uvodnik (številka: 2, 2023)
How persons with autism spectrum disorder experience relationships (številka: 2, 2023)
Mladi, psihosocialne stiske in šola kot potencialni podporni dejavnik (številka: 2, 2023)
Research ethics in educational sciences in Slovenia between 1991 and 2021 (številka: 2, 2023)
Sprejemanje rezultatov študentskih anket o pedagoškem delu med visokošolskimi učitelji in njihov odziv nanje (številka: 3, 2023)
Potenciali kritične pedagogike in intersekcionalnosti kot pristopov k poučevanju na področju politologije (številka: 3, 2023)
Izobraževanje učiteljev za trajnostni razvoj (številka: 3, 2023)
Collaboration of the school counselling service with parents during the Covid-19 pandemic (številka: 3, 2023)
Developing higher cognition through predictive processing (številka: 3, 2023)
Urednikovanje Sodobne pedagogike od 1999 do 2007 (številka: 3, 2023)
Intervju z zadnjimi tremi uredniki revije Sodobna pedagogika (številka: 3, 2023)
Sodobna pedagogika, konservativna dama in socialno reflektirana proletarka – revija v letih 2010 in 2011 (številka: 3, 2023)
Šolska samoevalvacija kot dejavnik šolske učinkovitosti v srednjem strokovnem izobraževanju (primerjalna študija primerov) (številka: 3, 2023)
Human rights education in Kosovo high schools (številka: 3, 2023)
Uvodnik (številka: 3, 2023)
The quality of preschool education in Ukraine (številka: 4, 2023)
Uvodnik (številka: 4, 2023)
Vključujoče poklicno in strokovno izobraževanje: vizija ali iluzija? (številka: 4, 2023)
Reforma predšolske vzgoje v vrtcu? Da, v smeri večje pravičnosti in višje kakovosti za vse malčke in otroke (številka: 4, 2023)
Od projektnega k sistemskemu urejanju izobraževanja odraslih (številka: 4, 2023)
Vloga šolske svetovalne službe pri razvijanju oddelčne in šolske skupnosti (številka: 4, 2023)
Kaj početi s šolo? Jo reformirati? Ne, preobraziti (številka: 4, 2023)
Odziv učencev na pogled skozi okno učilnice (številka: 1, 2023)
Comparison of pupils' attainments between national assessments of knowledge and final school grades in mathematics (številka: 1, 2023)
Sistematični pregled literature v kontekstu pedagoškega raziskovanja (številka: 1, 2023)
Koordinirani postopek izdelave magistrskih del in izvedbe zagovorov v obliki študentskega posveta (številka: 1, 2023)
Potrebujemo šolsko reformo? (številka: 1, 2023)
Pomanjkanje učiteljev in ukrepi za zagotavljanje kadra v kontekstu reforme vzgoje in izobraževanja (številka: 4, 2023)
Reforma kot pot do pravičnejšega sistema vzgoje in izobraževanja (številka: 4, 2023)
The school counsellors about participation of pupils with learning difficulties (številka: 4, 2023)
Vloga Evropske unije v reformah sistema vzgoje in izobraževanja v Sloveniji (številka: 4, 2023)
Identifying predictors of student satisfaction with distance learning during the covid-19 pandemic (issue 1, 2023)
2024
42
Kakšen naj bo učitelj prihodnosti? Prispevek h kritičnemu premisleku ob prenovi slovenskega izobraževanja (številka: 1, 2024)
Izobraževanje bodočih vzgojiteljev za medpodročno povezovanje matematike in naravoslovja (številka: 1, 2024)
Izzivi inkluzivne vzgoje in izobraževanja za otroke s posebnimi potrebami (številka: 1, 2024)
Socialni dialog v poklicnem izobraževanju ali kdo v Sloveniji pozdravlja vajeništvo (številka: 1, 2024)
Uvodnik (številka: 1, 2024)
Ob 140 letnikih Sodobne pedagogike (številka: 1, 2024)
Pogovorimo se o nasilju (številka: 1, 2024)
Dihotomija v vrednosti socialnega kapitala (številka: 1, 2024)
Nekaj premislekov o prenovi osnovne šole in z njimi povezana stališča osnovnošolskih učiteljev (številka: 1, 2024)
University teachers’ teaching competencies (številka: 1, 2024)
Stališča učiteljev do uporabe sodobne tehnologije pri pouku matematike (številka: 2, 2024)
Gledališki učni pristopi in njihova aplikacija v komunikacijski pouk književnosti v osnovni šoli (številka: 2, 2024)
The impact of individually planned instruction on the development of self-image and verbal creativity of pupils (številka: 2, 2024)
Subjektivne teorije atletskih trenerjev o ciljih tekmovalnega športa otrok v predpubertetnem obdobju (številka: 2, 2024)
The role of attitudes and empathy in the interventional behaviour of teachers in cases of peer violence (številka: 2, 2024)
Uvodnik (številka: 2, 2024)
Exploring the Relationships Among Reading Engagement, Enjoyment, Perceived Competence, Perceived Difficulties and Reading Achievement (številka: 2, 2024)
Individualisation, differentiation, and personalisation of learning in Slovenia (številka: 3, 2024)
Kriteriji akademske uspešnosti in enakost spolov (številka: 3, 2024)
The effectiveness of the Storyline approach in teaching English as a first foreign language in secondary vocational school (številka: 3, 2024)
Preobremenjenost in demotivacija učencev (številka: 3, 2024)
Odnos med avtopoetskostjo učencev in učitelja skozi prizmo dialoške pedagogike pri gimnazijskem pouku književnosti (številka: 3, 2024)
Samoopredelitev odraslih oseb z diagnozo avtizem iz Slovenije (številka: 3, 2024)
Uvodnik (številka: 3, 2024)
Normativna ureditev in preventivna dejavnost na področju nasilja v družini v Sloveniji (številka: 3, 2024)
Review: Roith, C. (ed.). (2022). History od Education. Theoretical Reflections and Contemporary Research. Madrid: DELTA Publicationes. (številka: 4, 2024)
Analiza digitalnega orodja za dolgoročno spremljanje študijskih krožkov (številka: 4, 2024)
Socialni dialog v poklicnem izobraževanju ali kdo v Sloveniji pozdravlja vajeništvo (številka: 1, 2024)
Socialni dialog v poklicnem izobraževanju ali kdo v Sloveniji pozdravlja vajeništvo (številka: 1, 2024)
Uvodnik (številka: 1, 2024)
Uvodnik (številka: 1, 2024)
Pedagoška kontinuiteta prehoda iz vrtca v šolo (številka: 2, 2024)
Učitelj raziskovalec (številka: 2, 2024)
Učinki rabe sodobnih tehnologij na učne dosežke v različnih srednješolskih izobraževalnih programih (številka: 4, 2024)
Artificial intelligence in education (številka: 4, 2024)
Uvodnik (številka: 4, 2024)
Educationalising digitalisation (številka: 4, 2024)
The effects of the use of modern technologies on learning achievement in different uppersecondary education programmes (številka: 4, 2024)
Academic teachers vs ChatGPT (številka: 4, 2024)
Šola kot »tehnološki višek« (številka: 4, 2024)
"Neizmerni potencial, da zagotovi koristi" (številka: 4, 2024)
Prihodnost umetne inteligence v učilnicah (številka: 4, 2024)
2025
22
Form teachers’ perceptions of the need for in-service training to manage their students’ problematic behaviour (številka: 1, 2025)
Kritični spoprijem s konceptom otrokocentričnosti (številka: 1, 2025)
Šola kot bogato vzgojno okolje (številka: 1, 2025)
Pedagoška vrednost zborovskega petja (številka: 1, 2025)
A Systematic Scoping Review of Female Teachers Working in Risky Areas in South Africa (številka: 1, 2025)
In memoriam (številka: 1, 2025)
Kritični spoprijem s konceptom otrokocentričnosti (številka: 1, 2025)
Form teachers’ perceptions of the need for in-service training to manage their students’ problematic behaviour (številka: 1, 2025)
Od individualizma k skupnosti: je to še izziv? (številka: 1, 2025)
Uvodnik (številka: 1, 2025)
Internacionalizacija doma in internacionalizacija kurikula v visokem šolstvu - konceptualne razmejitve in implementacija v praksi (številka: 1, 2025)
Jezikovna zmožnost romskih otrok v slovenščini na začetku osnovne šole (številka: 1, 2025)
Sistematični pregled literature (številka: 1, 2025)
Zgodnja obravnava družin za razvoj varne navezanosti otrok z motnjo avtističnega spektra (številka: 2, 2025)
The Conception and Practice of Assessment from the Perspective of Primary Education Teachers in Croatia (številka: 2, 2025)
Generative AI in Inclusive Classrooms (številka: 2, 2025)
Zgodnje socialne interakcije (številka: 2, 2025)
Izzivi visokošolskih učiteljev pri spodbujanju kritičnega mišljenja – sistematični pregled literature (številka: 2, 2025)
Experts’ Points of View on Culturally Responsive Teaching for Remedial Education (številka: 2, 2025)
Pravljice kot didaktično sredstvo pri pouku slovenščine kot drugega/tujega jezika (številka: 2, 2025)
Uvodnik (številka: 2, 2025)
Izzivi uporabe umetne inteligence pri študijski analizi družboslovnih besedil (številka: 2, 2025)